Random Hero Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Den må jeg ærlig innrømme at jeg ikke tok... 9632575[/snapback] "Ali kaffe - kurerer gruff!" Lenke til kommentar
haakka Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Høhøhørt den den før Var litt i ørska når jeg skrev det innlegget.. Du trodde vel du var orginal du Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hmhmhmhm Syns jeg var veeeeeldig morsom jeg Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så har jeg omsider kommet meg ut av det knøttlille gutterommet. Fått litt større areal å "nerde" meg på nå . Og ja, jeg vet det kunne trengt litt opprydning . Skal få hengt opp ett eller annet på veggen bak også snart, ser litt tomt ut foreløpig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så ikke så altfor verst ut det der! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Pent, fà litt mer opp pà veggen sà blir det veldig bra. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har du HD-prosjektor? 9637884[/snapback] Jepp, Hitachi PJ-TX300 (720p). Er kjekt å spille 360 på den, for å si det sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Æsj, var for sen. :/ Skulle akkurat til å skrive at det så ut som en pj-tx200 eller 300. Kjekt med X360 ja Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 4. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Virkelig ett kjekt sted du har skaffa deg andrvas! Får virkelig lyst til å komme meg ut av gutterommet når jeg ser slikt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Om en uke flytter jeg aleine til egen leilighet, skal laste opp noen bilder da Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Så har jeg omsider kommet meg ut av det knøttlille gutterommet. Fått litt større areal å "nerde" meg på nå . Og ja, jeg vet det kunne trengt litt opprydning . Skal få hengt opp ett eller annet på veggen bak også snart, ser litt tomt ut foreløpig. 9637760[/snapback] Få lagt opp noen lite synlige kanaler eller no med ledningene da. var ikke akuratt pent at de hang og slang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Han har jo noen kanaler. Og så sees det nok ekstra godt med blitz. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har allerede lagt opp sånn hallveis der bak, men komponent kabelen er akkurat for kort til å passe nedi den siste kabelgaten. Høyttalerkabelen til høyre skal jeg få gjort noe med, henger slik foreløpig da jeg kun kjøpte en 30m rull med kabel, hvorpå det ikke var langt nok til å få lagt den siste langs bakken. Ang. prosjekter-> PC vurderer jeg, men føler det er litt dyrt med kabler Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) edit: glemte å lese posten over meg Endret 5. oktober 2007 av Footy Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Haakka, Norske flagget henger feil vei Snu det rundt 180 grader så blir det gull Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Så har jeg omsider kommet meg ut av det knøttlille gutterommet. Fått litt større areal å "nerde" meg på nå . Og ja, jeg vet det kunne trengt litt opprydning . Skal få hengt opp ett eller annet på veggen bak også snart, ser litt tomt ut foreløpig. 9637760[/snapback] Nammepå! jeg må anstrenge øynene mine for å se på skjermen min Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Fått meg nytt flagg på rommet.. Pirat flagg Endret 5. oktober 2007 av aGal Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Thepiratebay Endret 5. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Sku hatt et stativ med tre skjermer/mulighet for feste tre skjermer, hver skjerm med mulighet til å kobles til hver sin maskin og mulighet til å koble alle til en maskin. Noen med forslag/feil forum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå