Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Anbefaler alle å hive alt det de ikke har brukt for. Det kan være vanskelig, men du vil takke deg selv for det senere. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Helt enig, må gjøre det minst en gang i året. Og da ender jeg opp med å kaste flere søppelsekker med dritt! Samler på mye rart iløpet av et år :S Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Anbefaler alle å hive alt det de ikke har brukt for. Det kan være vanskelig, men du vil takke deg selv for det senere. 9628549[/snapback] *holde hardt rundt alle skjermene og driten i kjellern* ALDRI! mitt-mitt-mitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vi hadde masse tull på lagerrommet vårt før. Nå er det clean! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 KJEMPETIPS! Har du noen fler gode råd å komme med? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hoi, da ble det litt forandringer i bula gitt. Ny 37" fullhd tv og et nytt nerdehjørne Nå håper jeg bare posten for somla seg til å levere de siste pakkene med hdmi kabler og Vga kabler til meg. SÅ jeg får satt opp dvd spiller og datan til tv`en Lenke til kommentar
mkon Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Takker! Gleder meg til jeg får den digital boksen til tv`en. Kan ikke si analoge signaler er særlig bra på lcd tv Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Fyyyyyyyyyy... Det der var nasty pent altså Likte explorer gitaren din ^^ edit: og metallica fan ser jeg ? Endret 3. oktober 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja det der var saker Er ikke no metal fan selv, men sleket den gitaren på veggen der! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fyyyyyyyyyy... Det der var nasty pent altså Likte explorer gitaren din ^^ edit: og metallica fan ser jeg ? 9629310[/snapback] Hehe, nei sier du det. Metallica er konge ja. En grunn til at jeg skaffa meg explorer (hetfield) Lenke til kommentar
haakka Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Må vel vise fram fengselet mitt jeg og da.. Bildene er tatt med et crapy mobilkamera, da digitalkameraet mitt har tatt ut litt ferie, så ikke forvent den beste kvaliteten. panorama-bilde (ja jeg vet jeg bomma litt) Her ser man den flotte Gruff gitarriggen med 18" element. naboene hater meg. Hifi-rack. B&O Beomaster 4500 med kasettspiller - Sony CD-spiller (ombygd med subminiatyr-rør. 100% linjær) - Fidelity 200A - Fidelity radio og kasettspiller - Philips platespiller. - Proson Conquest 6020 Lenke til kommentar
mkon Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 syns jeg skimta ei plate av metallica jeg:D Førsteutgava du har og eller? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Må vel vise fram fengselet mitt jeg og da.. 9630054[/snapback] Wææ.. Det der har jeg sett før. Uheldigvis, så husker jeg det. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) syns jeg skimta ei plate av metallica jeg:DFørsteutgava du har og eller? 9630077[/snapback] Det stemmer ganske bra det ja.. Jeg har ikke min rammet inn jeg da, men den er strøken. [skryte]Det vises ikke så bra på bildet, men over den venstre lampa på det ene bildet henger Yngwie Malmseen - Odyssey. FULLT signert:D [/skryte] Må vel vise fram fengselet mitt jeg og da.. 9630054[/snapback] Wææ.. Det der har jeg sett før. Uheldigvis, så husker jeg det. 9630421[/snapback] Hva i alle dager skal det bety Jeg sier bare.. Hold deg unna Mureren. Skal se om jeg ikke får til å legge ut noe bilder med bedre kvalitet etterhvert. Endret 3. oktober 2007 av haakka Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg sier bare.. Hold deg unna Mureren. 9631020[/snapback] Ja, nettopp. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 haakka: Du burde ta en kopp ali kaffe Lenke til kommentar
haakka Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Den må jeg ærlig innrømme at jeg ikke tok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå