Betenkt Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 NÅ ble jeg inspiriert.. Nå vet jeg hva jeg skal bruke morgendagen min på *løpe ned og hente seg en bedre stol og finne Google SketchUp*..Sku bare hatt litt mere penger til sovesoffa, bor, docking station til laptop, ny stereo, bord til å ha LAN ved.. Hmm.., skal ta noen bilder før jeg begynne rså dere får se roterommet Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Slurt-isPent rom og pene høytalere! Låter sikkert konge! Har du lagt ut på avforum, kanskje? Så jeg kan gi score? 9621787[/snapback] Takker http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/superslurt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Trykk her for å komme til nøyaktig den posten jeg quoter. 9350871[/snapback] Quoter meg selv her nå. Jeg har fått to nye stoler, og to nye høyttalere! Kan vi få se resten av rommet også? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg kan komme tilbake om ikke lenge med helt nye, og flere bilder Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kaggen - Er Ikke Helt Sikker, Er vel ca 8-9 kvadratmeter. Hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 3840x1200 er ganske bra. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 I løøv it! Kjører det samme selv, men jeg venter på en ny skjerm nå siden den ene der død så atm har jeg bare halvparten Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva er det der til hoyre der? Er det bare meg, eller bruker du en laptop som underlag for en laptop? :o Jeg vil ogsa ha dual LCD =/ Har bare LCD + CRT jeg =/ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Han har sannsynligvis flere laptoper som han jobber med? Det er en plassbesparende løsning, jeg har det slik jeg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er på jobben. (IT-avdelingen) SÅ det ligger pc-er overalt her Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Det er slikt at man kjøper seg store skjermer for å se proffe ut, når de mangler kompetanse. MSN og Bouble Trouble på hver sin skjerm, Øyvind? Endret 3. oktober 2007 av Steina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er slikt at man kjøper seg store skjermer for å se proffe ut, 9627856[/snapback] Det er nyaktig det som er poenget! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er slikt at man kjøper seg store skjermer for å se proffe ut, når de mangler kompetanse. MSN og Bouble Trouble på hver sin skjerm, Øyvind? 9627856[/snapback] Trenger ikke være proff for å ha store og flere skjermer vettu. Det har ingenting med saken og gjøre. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Alle sammen som bryr seg, er i samme rom som deg -Shark-. Sitter du alene? Isåfall, ta et hint. Hadde du tenkt i et halvt sekund før du postet, så hadde du kanskje skjønt at det bare er en intern spøk uten noe vondt ment. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ok. Her kommer Esso's beskjedene bule fra jula til nå. Starter med bildene som ble tatt det PC-pakka mi ble pakke opp og prøvd ut Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sommerferier fører til mye rart: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Situasjonen i dag: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Meninger? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Rydd, rydd, rydd!! 9628091[/snapback] Word! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Rydd, rydd, rydd!! 9628091[/snapback] Word! 9628103[/snapback] Hvasa? Agree ORD! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Om ønskelig har jeg god haug med CRT-skjermer i kjellern også.. Orker ikke støvsuge bak dem.... Lure på å dra fram en bare også den gamle PC-en (se julebildene, de første). Den maskina er så liten så.. det er skjermen som er hat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå