Bozzeye Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Her er min PC krok :http://bildr.no/thumb/109191.jpeg For de som lurer, ja det der er en 30 tommer 9614157[/snapback] Flott og ryddig. Slik skrivebord kunne eg tenkje meg, sidan mitt ikkje har "sidene" på skrivebordet, kun der skjermen er. Edit: Får vel komme med mi nerdebule, der eg sit rundt 4-5 timar per dag. PC-bord: Ikkje min bærbar, eller kalkisen som liggjer oppå, det er søstra sin. Nattbord: Eindel reklame etter HjemmePC blad, Pokémon Pearl, mobilholdar og to bokmerker. Seng: Der eg tilbringer mange timar av døgnet, teppet og den minste av dei tre putene har eg frå Boingklubben (slutta for lenge sidan), nattbordet og litt av ein av dei mange plakatane (øvst, det står Zick på den) eg har på rommet er det du ser på biletet. Bord: Eit ekstra bord eg har. Eit gamalt uferdig modellfly, mange boksar (etter Sverige-turen) og den trofaste ordboka eg ruker i ny og ne. Det er ikkje mykje å skryte av, men då har eg i hvert fall tråden i mine innlegg, bidratt og utan å ha off topic. Endret 1. oktober 2007 av Sviker Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kjøp et sort tastatur så blir det enda bedre. Skal bygge en PC snart, så da handler jeg ett sort tastatur i samme slengen Lenke til kommentar
tomas7137 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 NERDBULA MI 9608776[/snapback] Netthandelen? 9609583[/snapback] KOMPLETT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Caps Lock?? 9618656[/snapback] Nei, høyttalerene var kjøpt på Komplett.no. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei, høyttalerene var kjøpt på Komplett.no. 9618705[/snapback] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Caps Lock?? Nei, høyttalerene var kjøpt på Komplett.no. Epic svar. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 På grensen til gullkorn Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 På grensen til gullkorn 9618989[/snapback] Trur han lurte på hvorfor de skrev med store bokstaver Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 No shit, Sherlock... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Trykk her for å komme til nøyaktig den posten jeg quoter. 9350871[/snapback] Quoter meg selv her nå. Jeg har fått to nye stoler, og to nye høyttalere! Så her kommer en update til sofabildet i min forrige post: Endret 2. oktober 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Har nå rydda og satt inn litt nye møbler, Så nå syns jeg det ble ganske fint Har bare nrk og tv2 nå i dag da. Men i morgen får jeg en sån boks ting så jeg får alle kanalene vi har på de andre tv'ne i huset Jaja Over til bilder: ^Tatt fra døra. ^Fra Døra, annen vinkel. ^Fra pc stolen min ^^, ^ Sofa utsikt. ^Tatt Fra senga Det som er nytt er: -Sofa. -Pute xD. -Tv bord. -Bord. -Bildene. (Eller bare rammene, Har tatt bildene selv) -Kontor Stol -Hylle over tvn, (Ikke satt opp enda, Ligger i gangen xD Noen dårlige bilder av hvordan det var før: btw, Fikk ikke til spoiler, Hvordan lager jeg det? Endret 2. oktober 2007 av Espen56 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Trur han lurte på hvorfor de skrev med store bokstaver 9619938[/snapback] Oi! Tuller du?! Visste jeg ikke. Men ontopic @ Espen56: Skikkelig fint rom, kunne godt tenkt meg å hatt det rommet. Har du bilder av hvordan det så ut før? Kunne vært morro å se Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 - Slurt is - Fantastiske høytalere? B&W og greier, om jeg ikke tar feil? Låter de bra? Stolene ser ganske gode ut å - Espen56 - Ser koselig ut der! Skulle bare hatt HDTV, med tanke på xboxne? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 - Slurt is - Fantastiske høytalere? B&W og greier, om jeg ikke tar feil? Låter de bra? Stolene ser ganske gode ut å 9621168[/snapback] Jepp, right on! De er helt splitter nye, derfor jeg legger ut bilder nå. Og ja, de låter utrolig bra Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Koselig bule, Espen56 Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Penrin - Ja, skulle vel hatt fet Sponser du da eller , Nei har nok ikke noe penger til det nå nei Eixolele - Takk , Har planer om å kjøpe in no fler bilder og no små ting for å få det litt finere, den ene veggen er det litt lite på Edit: Zeromac Ja skal se om jeg finner de, tror jeg skal ha noen. Endret 2. oktober 2007 av Espen56 Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Oppdatert post nå Glemte også å si at jeg har kjøpt ny skjerm siden de bildene ble tatt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tror det siste rommet der hadde blitt enda bedre med et større teppe under bordet Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Slurt-is Pent rom og pene høytalere! Låter sikkert konge! Har du lagt ut på avforum, kanskje? Så jeg kan gi score? Espen56 Fint og ryddig rom! Hvor mange kvadrat måler det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå