Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SpecialForce:

Lagt ut bilder før? :)

Føler jeg har sett det rommet før engang! Veldig pent rom forvøvrig.

Har lyst stolen og pulten!

9490377[/snapback]

Har lagt ut bilder her før med et eldre kamera som ikke hadde værst med bilder. Takk for positiv respons, håper at andre kan legge ut sine meninger om mitt rom as well.

 

Nå skal jeg begynne å legge til kommentarer, men har noen en plass jeg kan hoste 8 bilder på tilsammen 15,9 Mb?

9489957[/snapback]

 

Man legger ikke ut bilder på 2mb stykket på nett! Med mindre du har et sterkt ønske om at vi skal printe de ut?

 

bruk 2 minutter på og gjøre bildene i en litt mer vettig størrelse så slipper alle og irritere seg.(hvem andre enn du?)

9491447[/snapback]

Hvis du irriterer deg over det så vær glad for a "skjul'" tagen er på..

Om noen her ønsker å printe ut rommet mitt så værsågod.. er jo en ære det ;)

Jeg hadde dessverre ikke noe resize program for hånden, noe jeg har nå så det blir en redigeringsjobb når tiden er tilstede.

 

Takker for både ris & ros til rommet mitt Har fått mye ut av lite synes jeg

Lenke til kommentar
Okey.. da kommer tinga mine fra Bohus i dag.

 

Jeg sitter nå på jobben å gleder meg til å komme hjem å freshe opp bula mi. Jeg skal ta noen før og etter bilder til dere, første updaten blir i 3-4 tida, da jeg legger ut før bildene. Så tar jeg fatt på hele rommet å setter inn mye nytt.

 

Så kommer jeg med etter updaten, å da får dere se  :D

Gle dere, det gjør jeg

9484941[/snapback]

 

Ok, nå har det seg sånn at jeg ikke fikk tatt før bilder pga av tidsproblemer :thumbdown: .. men skal ta noen bilder av rommet som det ser ut nå :p så kan dere se bula mi :thumbup:

Lenke til kommentar
Startfanet: Takk for det  :D Roter ikke så da holdes det ryddig  :cool:, men måtte fjerne litt små ranglel som skruer osv, senga er digg, gjett om :D

 

Zeromac: Har ett Z5500 anlegg, så må ha PC-en 60 cm unna den. og det er ikke så god plass til og ha den på gulvet  :cry:. men blir digg når sovesofan kommer  :D

9515288[/snapback]

Kanskje litt sent svar, men naar PC-en staar paa gulvet samler den ogsaa mye mer stov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...