Winydancer Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Veldig koslig og smart innredet! Ser ut som en behgalig sofa! Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Misunner sofaen og prosjektoren din ja :| Fin bule Lenke til kommentar
gnav Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvordan? og forresten: hvorfor stenges nettet da? det er jo idiotisk ! 9501098[/snapback] IT-ansvarlig har satt opp en sperre som automatisk skrur seg på til bestemt klokkeslett på et bestemt område på nettverket (internatet). Grunnen? Fordi visse unger har en tendens til å ikke ha vett nok til å legge seg om kveldene. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Stemmer. Er smart egentlig Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Takke takk Sofaen er hærlig, det er sovesofa faktisk. Brukes som seng nå til jeg flytter ut om noen måneder. Da blir ny og egen seng! Endret 16. september 2007 av Morfiril Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Fargene på veggene var noe spesielle, men prosjektoren var elsk! Ellers fint og koselig rom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen spesiell grunn til fargevalget? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Aldri giddet å male etter søss flyttet ut og eg overtok rommet. Ca 3 år siden eg gjorde det. Har på en måte blitt vandt til det og kan leve med det. Skal jo ikke ha A4 farge på veggen heller da. Rød er en fantastisk farge! Endret 17. september 2007 av Morfiril Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 skal ikke si no jeg, har en blanding av fargen din og litt rosa jeg, å male er no slit ;( Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Når jeg finner kameraet til kameraet mitt så kommer nerdebula mi opp Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Når jeg finner kameraet til kameraet mitt så kommer nerdebula mi opp 9514331[/snapback] Har kameraet ditt et eget kamera? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Stussa litt jeg å.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Stussa litt jeg å.. 9514435[/snapback] Trur han mente kabelen til kamera Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Eventuelt han skal finne en kamerat til kameraet sitt? Nei. Det ga ingen mening. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har ikke dere eget kamera til kameraet? Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Haha :!: Skreiv litt feil, mente att jeg skulle finne usb kabelen til kameraet. eller kameraten til Kameraet. har 2 digitalkamera vettu, men finner ikke den andre. så hadde vært digg og finne det også Endret 17. september 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Da fant jeg kabelen. Rommet mitt er veldig lite. Jeg byttet det med søstera mi og det skulle jeg aldri gjort. angrer som bare det og nå kan jeg ikke bytte tilbake så skal fjerne knakken ved tven, kaste senga og erstatte den med en sovesofa. Sette inn ett bord. sette tv bordet foran det inn mot veggen. Kjøpe en 32" Wide som passer akk på bordet. så kan det blir mere romslig her, Har også egenbygd garderobe, Skjermen du ser på bildet er reserveskjermen min. 20" wide'n står nede i kjellerstuen Garderoben min. Garderobeskap. Nerdeplassen. Nerdeplassen fra annen vinkel. Skolebenken er virkelig kjedelig :!: Hva er det jeg har laget. Dama skal ikke sove i noe dårlig greier nei. :!: Senga mi. Guitar hero 2 må man ha Tven++ Søte Bamsen min:p Flat Eric Skrivebordet på PC-en. Skrivebordet mitt Kommentarer er hyggelig. Endret 17. september 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kjempefint rom, men for guds skyld, hvorfor PC-en oppe på bordet?! : Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Flott rom, Viftestyreren. Hvordan klarer du å holde skrivebordet ditt på PC-en så ryddig, eller var du luring og rydda det for anledningen:) ? Så deilig ut med stor seng. Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Startfanet: Takk for det Roter ikke så da holdes det ryddig , men måtte fjerne litt små ranglel som skruer osv, senga er digg, gjett om Zeromac: Har ett Z5500 anlegg, så må ha PC-en 60 cm unna den. og det er ikke så god plass til og ha den på gulvet . men blir digg når sovesofan kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå