Gorbatsjov Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Bilder av rommet mitt kommer straks! Har fått Nikon D40 i dag, står til ladning nå 9495826[/snapback] Gratulerer med nytt kamera! Ser frem til bildene. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Her har du internatrommet mitt! Bor sammen med en til. HAr ikke fått så mye på veggene enda. Men har hvertfall Grandis skjorta på plass sammen med Linux plakat og Jackassplakat. Mobilbilder FTW:) Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fint rom eller det blir nok fint.. Brakke eller? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Var jo ikke galt der da! Syns nesten det var koselig med laptopen som stod der å sånt. Fikk du grandiosatskjorta fra? Me want... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det stedet der har potensiale kezoom. Så veldig digg ut å bo på internat egentlig. Grats med 2k innlegg btw.. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Jeg har så mange nerdebuler at jeg ikke vet helt hvor jeg skal starter Nerdebule 1 - Hovedkontoret mitt Her blir en stor del av dagen min tilbringt Slik så kontoret ut da han jeg deler det med var på ferie, var så rotete at jeg ble nødt å sende han MMS (derfor den dårlige kvaliteten på bildet). Tastaturet nederst på bildet ligger på min pult, så ikke alt rotet dere ser tilhører ikke meg Nerdebule 2 - Kontoret nr 2 Ganske trangt kontoret, er ikke der så ofte lenger Nerdebule 3 - Det aller helligste, nemlig hjemme Fant ikke noen bilder på telefonen min, så får knipse et par når jeg er ferdig på jobb. Edit: Bildene ble kanskje litt store, men har ikke noe redigerings program tilgjengelig akkurat nå, får fikse det når jeg kommer hjem. Endret 15. september 2007 av phoen|x Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fint rom eller det blir nok fint.. Brakke eller? 9499295[/snapback] Det internatet vi bor på er utrolig fint. Oppussa for noen år siden! Ikke noe brakke dette nei Vi er drit heldige som er 1. klassinger og kom på dette internatet. De andre i klassen bor på det gamlesete internatet :!: Var jo ikke galt der da! Syns nesten det var koselig med laptopen som stod der å sånt. Fikk du grandiosatskjorta fra? Me want... 9499314[/snapback] Takk! Fikk den av en venn, som han fikk fra Stabburet. Det stedet der har potensiale kezoom.Så veldig digg ut å bo på internat egentlig. Grats med 2k innlegg btw.. 9499402[/snapback] Takk skal du ha. Internat liv er digg Leir hele året. Bare drit at internetten stenger halv tolv (Ikke helger) Men da laner vi på nettverket Btw: Logitech Z-5500 er bestilt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Takk skal du ha. Internat liv er digg Leir hele året. Bare drit at internetten stenger halv tolv (Ikke helger) Men da laner vi på nettverket 9500290[/snapback] Ikke mulig og "fikse" det? Gå inn på et rom og plugge evt på en egen ruter? , det hadde jeg gjort Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Egen router? Hva skal jeg med det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Får og få internett etter halv 12 vel Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Her kommer to raske bilder av rommet mitt. Har et veldig lite rom, så ikke forvent dere noe stort Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her er min beskjedne lille seng med litt rot oppå Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og så klart PC-pulten da. Bordet er litt flaut å legge ut bilde av, det er gammelt og stygt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Litt store bilder, men ellers veldig fint rom , syns bordet passa jeg Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Synes også det var enorme bilder Ikke klag på lite rom, jeg har mindre Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Får og få internett etter halv 12 vel 9500978[/snapback] Går jo ikke det. Din egen router vil også miste forbindelsen etter halv 12, da den også er koblet til den routeren som fordeler internetten. edit: Dessuten er det sikker trådøst internett de har. Endret 15. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Får og få internett etter halv 12 vel 9500978[/snapback] Får 10 anmerkninger for det.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Får og få internett etter halv 12 vel 9500978[/snapback] Går jo ikke det. Din egen router vil også miste forbindelsen etter halv 12, da den også er koblet til den routeren som fordeler internetten. edit: Dessuten er det sikker trådøst internett de har. 9501021[/snapback] Det jeg tenkte på var og koble den før bare glem det, ble så mye rot Endret 15. september 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Får og få internett etter halv 12 vel 9500978[/snapback] Går jo ikke det. Din egen router vil også miste forbindelsen etter halv 12, da den også er koblet til den routeren som fordeler internetten. edit: Dessuten er det sikker trådøst internett de har. 9501021[/snapback] Kabel! Men vi har fortsatt nettverk etter hal 12 Cs Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvordan? og forresten: hvorfor stenges nettet da? det er jo idiotisk ! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Var jo ikke galt der da! Syns nesten det var koselig med laptopen som stod der å sånt. Fikk du grandiosatskjorta fra? Me want... 9499314[/snapback] Jeg har en grandiosa t-skjorte og, bare at det står lørdagspizza på den, PM meg om du har lyst til å kjøpe. Vant i konkuranse men er altforliten så har ikke blitt brukt Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Noen raske mobil bilder fra bulen min. Litt mørkt på rommet, så bildene ble elendige. Dumt med så masse kabler ned fra projektor, men det får bare være, flytter ut snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå