kakesjef Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 skjermen er 22 Teppet er stygt ja.. for å si det slik så har det ikke falt meg inn å bytte det ut Virklig noe jeg skal vurdere hehe... Male veggene..? det vet jeg ikke om jeg vil. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 naturlig treverk er fint! ikke mal det! gardinene var fancy, men jeg liker ikke grønt ;P Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ja furu går aldri av moten, jo mer jo bedre! Viva la hytta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Furu passer fint inn nesten over alt. Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 22 og 17 er perfekt kombinasjon. Men det beste hadde jo vært 2 x 22 ved siden av hverandre, isteden for 1 x 28'' eller lignende. 9187594[/snapback] Har selv 22" og 17". Det funker helt perfekt for meg. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 so snart eg har fiksa anlegget mitt på skulen skal eg legge mykje bilder av bula mi her Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Herved var pc-trykking offisielt gjemt unna på et annet rom enn midt i stuen. Er det et lager? Er det et gjesterom? Er det et pc-rom? It's everything! 9440415[/snapback] Gjett hvilket anlegg som jeg også har som er lokalisert rett ved pcen her? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Enten noen gamle PChøyttalere med overdreven diskant, eller noe heavy noe.. Jeg gjetta! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 nå får dere snart se nerdebula mi skal bare male den til mandag og kjøpe meg "37 tommern" til onsdag så får dere se den blir kanskje også fler bilder ettervert siden skal kjøpe meg logitech z5500 og xbox 360 og men kommer ettervert siden får bare lønning på 4000 utbetalt anavær onsdag og når har jeg ikke det meste av penger enda Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nok en gang legger jeg ut bilder av bula.. Ser noget ikt ut enda, men få har vel sett heile bula. Derfor legger jeg ut nytt. Er litt kabelkaos og slikt rundtforbi og ting er ikke helt organisert, men orker ikke det når jeg skal flytte om få mnd. Anyways, heres the pics! Sorry for blurry bilder.. Mobilkamera... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er det en Epiphone Les Paul Standard jeg ser omrisset av der? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Riktig det ja, nice notice, var vel litt dårlig bilde for å få med den men.. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hvis derer er intressert, er et bilde av gitarene her.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 *Sikle på Les Paul'en* Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nydelig gitar. Har en Epi LP Custom selv, elsker den. Hvilken amp? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 elskbar gitar ja? Digger den jeg å.. Ampen jeg har er Fender FM65R. Spiller som en gris, godt ment altså. Møe trøkk i den! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tror den slår knockout på min Cube 30 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 liker kjøleskapet Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Knekker nok din Cube 30 ja. Kosta meg 2000 den ampen der.. fikk litt rabatter da.. kakesjef: Kjøleskapet er stilig det, god plass å.. Men lukta! det har sprukket en øl inni der å det lukter noe inn i h**** vondt inni der! Men nok om det... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 *** Minner om at dette er en disusjon om nerdebulen din. Ikke alt annet offtopic-snakk. På trådstarters ønske via PM vil all "spam" bli slettet fra tråden hvis ønskelig! *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå