nree Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 vell...ikke mange som har så god plass.. Har du sett min ? Ein av postene rett over her.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hvis dere ser et par sider tilbake ser dere min nerdehule... men, nå har jeg ommøblert, så nerdebula mi ser slik ut som på bilde under, dette ga meg en klar fordel i bedre sittestiling, bedre lyd og ikke minst mye større plass på rommet... http://img91.echo.cx/my.php?image=dscn07773yh.jpg Hva bruker du dassrullen til? Jeg har også dassrull i nærheten i tillfelle jeg søler noe cola osv som jeg nesten alltid har ved siden av meg når jeg sitter ved maskinen min.. Lenke til kommentar
royale Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hvis dere ser et par sider tilbake ser dere min nerdehule... men, nå har jeg ommøblert, så nerdebula mi ser slik ut som på bilde under, dette ga meg en klar fordel i bedre sittestiling, bedre lyd og ikke minst mye større plass på rommet... http://img91.echo.cx/my.php?image=dscn07773yh.jpg Hva bruker du dassrullen til? Jeg har også dassrull i nærheten i tillfelle jeg søler noe cola osv som jeg nesten alltid har ved siden av meg når jeg sitter ved maskinen min.. Alle her tenker koffert goggen90... Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hvis dere ser et par sider tilbake ser dere min nerdehule... men, nå har jeg ommøblert, så nerdebula mi ser slik ut som på bilde under, dette ga meg en klar fordel i bedre sittestiling, bedre lyd og ikke minst mye større plass på rommet... http://img91.echo.cx/my.php?image=dscn07773yh.jpg Hva bruker du dassrullen til? Jeg har også dassrull i nærheten i tillfelle jeg søler noe cola osv som jeg nesten alltid har ved siden av meg når jeg sitter ved maskinen min.. Alle her tenker koffert goggen90... koffert? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hvis dere ser et par sider tilbake ser dere min nerdehule... men, nå har jeg ommøblert, så nerdebula mi ser slik ut som på bilde under, dette ga meg en klar fordel i bedre sittestiling, bedre lyd og ikke minst mye større plass på rommet... http://img91.echo.cx/my.php?image=dscn07773yh.jpg Hva bruker du dassrullen til? Jeg har også dassrull i nærheten i tillfelle jeg søler noe cola osv som jeg nesten alltid har ved siden av meg når jeg sitter ved maskinen min.. Alle her tenker koffert goggen90... koffert? koffert = perverst Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dassrull til cola jaha dårlig løyn >_> Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) [seriøst]Jeg kødder ikke! Jeg har alerede sølt på 2 tastatur med cola, vann osv...[/seriøst] EDIT: leif BTW: er de ingen som skulle komentere nerdebula mi Endret 19. juni 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 BTW: er de ingen som skulle komentere nerdebula mi Masse data der skikkelig nerdebule Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 @goggen90: Tøff bule, med mye kabler hengende rundt ^^ Btw; skulle gjerne hatt det skrivebordsbilde ditt..! Link? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Nesten akkurat rydda Mine høytalere er ikke til stede pga subwoffern var DOA Slik skal det vere! Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) @goggen90: Tøff bule, med mye kabler hengende rundt ^^ Btw; skulle gjerne hatt det skrivebordsbilde ditt..! Link? Målet var at kablene skulle være oppe fra gulvet... og de tar meg 5 min og gjøre det Siden alle stikkontakter til pc er 50cm oppe fra veggen (sånnen strøm list med nettverk og greier) Skrivebordsbilde er vedlagdt Garfield har altid vert min store katt men den bakrunden dær er litt dårlig siden den er 800x600 men men... skal bytte snart Endret 19. juni 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dassrull til cola jaha dårlig løyn >_> jeg bruker i hvertfall ikke den dassrullen til det dere tror... anyway: jeg søler også ofte i tastaturet, så i dag (dette er faktisk ikke kødd) gikk det i filler.. plutselig funket det ikke lenger... holdt på å skrive, midt i ett ord ville det ikke mer (ikke utenfor windows heller, tror det er en hemmelig sperre på hvor mange bokstaver jeg kunne skrive med det) nå har jeg kjøpt nytt, pakka HER, men lazer-mus og greier.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dassrull til cola jaha dårlig løyn >_> jeg bruker i hvertfall ikke den dassrullen til det dere tror... Hvorfor er alle egentlig så perverse? Hva er de dere tror om oss nerder Ja, jeg trenger ikke sitte framfor dataen og r**** jeg har da andre ting og drive meg... Sånne ting kan man drive med utenfor dataen! Hvem vil vell ha søl ved dataen Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 enig med goggen90... dessuten har jeg en kåt kjæreste, så jeg får det jeg trenger andre steder enn forran dataen.. tjohoo.. :!: Lenke til kommentar
Innos Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Har fått meg ny mus og musematte, tenkte det var interessant for dere. Kommer med nytt bilde når skjermen min kommer. :s edit: Feil bilde, var bilde av ei 1,5l flaske med brus. Endret 20. juni 2005 av Innos Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 wee Innos. samme tastatur som meg.. DRITT Tastatur Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 wee Innos. samme tastatur som meg.. DRITT Tastatur Samme som meg! KONGE tastatur! Mitt 2 Keytronic faktisk! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ja, jeg har postet bilder her en gang før, men det har vel skjedd en del siden da =) Et lite oversikts bilde, Jeg har fortsatt det crappy'e 5,1 anlegget mitt:p bruker bare 3 høyttalere. Stolen min er ganske god, et problem er at den ikke har høy nok rygg så har ikke noe å lene hodet bak til (plagsomt). Zalman sorround headsettet er godt i bruk Jeg har jo fin musematte.. Miccen bruker jeg ikke til cs om noen trodde det Jeg er nett-radio vert.. Har lyst til å satse på fm når jeg blir eldre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Miccen bruker jeg ikke til cs om noen trodde det Jeg er nett-radio vert.. Har lyst til å satse på fm når jeg blir eldre. Kult. Hvor da? Foresten. Hva er den rosa capsen for noe? Edit. Gangsta musematte også! Endret 20. juni 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Bare en kul caps musmatten er digg ja <3 *edit* Vil ikke spamme for radioen men ta det på pm om du absolutt vil vite det Endret 21. juni 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå