Agrostar Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Litt mykje rosa? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Litt spesielle farger^^. Mye Ida-preg her. Men hva med den heite rullegardina da? =O Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Litt mykje rosa? 9410832[/snapback] Mye og mye. Rosa puter, men det er vel stort sett det. =P Litt spesielle farger^^. Mye Ida-preg her. Men hva med den heite rullegardina da? =O9410855[/snapback] Jeg har blitt mobba så mye for den, så lot det være. Har masse bilder, ting folk har skrevet til meg og minner på veggen. Liker det skikkelig godt, gjør rommet mer personlig. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 digg med stoor seng Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 digg med stoor seng 9411483[/snapback] Enig. Senga utgjør en stor del av rommet Bokstavlig talt. Men en seng kan jo brukes på mange måter, og erstatte både sofa etc. Man kan jo sove, slappe av, se på tv, ligge med laptopen på fange +++ Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Fint rom du hadde Aidskake Kommer bilder a romme mitt snart fått prosjektor og lærret! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når du kommer inn døren til bula blir du møtt av dette skapet, som er det nærmeste kunst du kommer på rommet mitt : hvor kjøpte du det skapet der? digga det;) Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ser ut som et butikkskap for solbrikker. Typisk Oakley eller lignende. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 ser nå ut som at det står oakley øverst på skapet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Han har sikkert gode kontakter i en butikk. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Denne tråden trenger enda et jenterom. Ikke veldig nerdete, men pyttpytt. + masse bilder 9410819[/snapback] Greit rom det der ja forresten: har du hatt en fugl siden du har bur like ved? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Den SNES'en er svært godt brukt. Jeg har eid mange forum-gutter for å si det mildt =D9410819[/snapback] Hmm.. Kanskje det var fordi at dere satt i en stor dobbelseng når dere spilte, at kanskje de ikke helt klarte å konsent.. hmm.. nei nevermind. Ryddig rom til å være så fult. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Greit rom det der ja forresten: har du hatt en fugl siden du har bur like ved?9417738[/snapback] Det er rotteburet. Har to små krabater. Hmm.. Kanskje det var fordi at dere satt i en stor dobbelseng når dere spilte, at kanskje de ikke helt klarte å konsent.. hmm.. nei nevermind. Ryddig rom til å være så fult. 9418272[/snapback] Busted =( Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Når du kommer inn døren til bula blir du møtt av dette skapet, som er det nærmeste kunst du kommer på rommet mitt : http://i17.photobucket.com/albums/b89/bowi...LargeCustom.jpg hvor kjøpte du det skapet der? digga det;) 9414537[/snapback] Som flere har anntydet stammer dette fra en brille-butikk ja (Oakley), men hvordan jeg skaffet dette er konfidensielt Nå kan dere spekulere nå! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du fikk det av mamma/pappa, som jobber i butikken. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du fikk det av mamma/pappa, som jobber i butikken. 9423521[/snapback] Intet poeng i å spekulere mer rundt det. Aids; jeg så du hadde mer enn en ting fra forum-folket ;D Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Den "Free Hugs" greia? Endret 4. september 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Aids; jeg så du hadde mer enn en ting fra forum-folket ;D9423701[/snapback] Russekort og brev fra Knut Erik, klistermerke på veggen fra Equerm, FreeHugs-plakat fra Eplefe, blomst fra Tomat-Ulf. I tillegg har jeg en minneboks med togbilletter til Killerquo, Heilage og Nyhus. Yay. HW tar over livet mitt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Knæsje farger, Aidskake. Det som var litt stilig var at med en gang jeg så bildene, så syntes jeg rommet var veldig DEG så du har absolutt klart å gjøre det personlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå