Ascubal Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg liker dem veldig godt.. Spiller reint og fint, noen synes dem spiller litt skarpt i toppen, men jeg synes ikke det.. Spørs helt hvilken forsterker du driver de med.. Men du burde nesten ha en sub i tillegg på de. De produserer ikke allverdens med bass Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 PC-høyttalere uten bass er ikke noe å satse på imho. Lenge leve mine elskede Logitech Z-2300 som dessverre er hjemme. Lenke til kommentar
larseman Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Tenkte det var på tide å bidra i denne tråden! Har nettopp kommet meg i stand så alt er ikke på stell enda... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ascubal: har du 2 pcer og en KWM? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 larseman: Du har en hundrelapp på notistavla, og like fete høytallere som meg og Lakus Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Sinnsykt kewlt med prosjektor å lerret! Har ekstremt lyst på det jeg også. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ascubal: har du 2 pcer og en KWM? 9400808[/snapback] Har bare en pc. Hva er en KWM? Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Fine høyttalere du har larseman, har like selv Innmari god lyd til å være så små, hehe. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Ja da er det vel at jeg bidrar med min "oppdaterte" bule jeg også da! Tilbakemelding er som alltid koselig. Når du kommer inn døren til bula blir du møtt av dette skapet, som er det nærmeste kunst du kommer på rommet mitt : Til høyre har jeg tv'en min, en 32" go' gammal CRT fra Philips. Legg merke til hver av de 105mm granat-hylsene på hver side av tv'en (som jeg selv har skutt med leopard stridsvogn i førstegangstj.) og HTPC'en Til venstre har vi sengen, nuff said. Og rett frem er kjernen i enhver nerdebule; pc-kroken Endret 31. august 2007 av Caliber Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nice! Ryddig og clean Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 nice skjermen og pulten var lovely.. Så litt trangt ut akkurat ved enden av sengen og pulten, men fint rom Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Takk til begge to, koselig å høre at bula faller i smak! Så litt trangt ut akkurat ved enden av sengen og pulten Trangt? Det er snakk om 2 cm klaring, så godt observert! Plassen ved siden av pulten brukes heldigvis til lagring i form av bokser kjøpt fra IKEA, så det ordner seg! Endret 31. august 2007 av Caliber Lenke til kommentar
ersa Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Sinnsykt kewlt med prosjektor å lerret!Har ekstremt lyst på det jeg også. 9401029[/snapback] Det er bare å spare. Fikk min prosjektor i dag etter å ha hatt lerret i nærmere en uke. 92" (200cm bredt). Skal se om jeg finner kameraet så jeg får postet bulen min i løpet av et par dager. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvor har du kjøpt bordet Caliber? Hva heter det? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det var veldig pent og ryddig, caliber Blir snart nye bilder av bula mi Har oppgradert en hel del siden sist... Virkelig Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Veldig imponert over hvordan du har klart og utnytte plassen i bula di Caliber Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Veldig fint der kaliber, likte granaten på toppen av skapet jeg.. Så like jeg skjermen din.. Så likte jeg rommet i sin helhet. Velig bra Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Caliber: Ikke helt logisk å plassere skapet foran klokka, eller? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Mr.Anki: Det kjøpte seg i sin tid på IKEA, men det ser ikke ut til at de fører det lenger Hagr/Bzerk1337/Penrin: Tusen takk, veldig hyggelig med tilbakemelding! Konnis: Du har et godt poeng, blir vel heller å flytte skapet heller enn klokken! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Denne tråden trenger enda et jenterom. Ikke veldig nerdete, men pyttpytt. Legg merke til russekortet fra Knut Erik. <3 Jeg har latterlig stor seng. Blomsten i vindet har jeg forresten fått av Tomat-Ulf. (kudos til Eplefe for FreeHugs-plakat) Den SNES'en er svært godt brukt. Jeg har eid mange forum-gutter for å si det mildt =D Endret 2. september 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå