Heilage Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ser ut som en Ibanez av eldre type, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Peavey vil nå jeg tro Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det kan det også være ja. Mer sannsynlig det kanskje. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 lallz @ meg selv. Sitter her og blar igjennom og ser på ting, og hva blir jeg misunnelig av? Skjermer? Dell-Pcer? skrivebord? Godteskåler? Hah, nei, sengene deres :/ Fy faen, savner senga mi. Gjett hvor jeg er.. ^^ Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Har et bilde her nå, kan lege ut flere seinere.. 9276137[/snapback] Flott tastatur og en nydelig musematte Skam gode, men den musen passet ikke helt inn! Lenke til kommentar
mamama Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) lallz @ meg selv. Sitter her og blar igjennom og ser på ting, og hva blir jeg misunnelig av? Skjermer? Dell-Pcer? skrivebord? Godteskåler? Hah, nei, sengene deres :/ Fy faen, savner senga mi. Gjett hvor jeg er.. ^^ 9279286[/snapback] Her? Endret 14. august 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er i militæret. Huff, å se gjennom rommene deres minker ikke akkurat hjemmlengselen. Har egen bærbar, men det hjelper ikke stort på. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er i militæret. Huff, å se gjennom rommene deres minker ikke akkurat hjemmlengselen. Har egen bærbar, men det hjelper ikke stort på. 9279331[/snapback] da må du jo ta bilde av bula de der da Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er i militæret. Huff, å se gjennom rommene deres minker ikke akkurat hjemmlengselen. Har egen bærbar, men det hjelper ikke stort på. 9279331[/snapback] Finnes ikke noe sted man sover så godt som i blåsenga :- ) Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er i militæret. Huff, å se gjennom rommene deres minker ikke akkurat hjemmlengselen. Har egen bærbar, men det hjelper ikke stort på. 9279331[/snapback] da må du jo ta bilde av bula de der da 9279570[/snapback] Er det i det hele tatt tillatt per lov? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bule og bule, vel, det blir vel den bula som er mest ryddig i hele tråden. Men nå sitter jeg bare med laptop på en sånn samlingsted for soldater utenfor leieren. Ikke noe spennende Men men. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ryddet opp og tok noen bilder i dag PC Bordet Noen av DVDene Sengen, som snart skal byttes ut i en større Toppen av klesskuffen Det er ikke lenge siden jeg pusset opp, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Det eneste jeg føler jeg mangler er noe veggpryd av et eller annet slag. Men det kommer helt sikkert Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ryddet opp og tok noen bilder i dag Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PC Bordet Noen av DVDene Sengen, som snart skal byttes ut i en større Toppen av klesskuffen Det er ikke lenge siden jeg pusset opp, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Det eneste jeg føler jeg mangler er noe veggpryd av et eller annet slag. Men det kommer helt sikkert 9287283[/snapback] Hvor kjøpte du PC bordet og hyllen? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det ser ut som om det er 3 stk hyller og ikke 1. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ryddet opp og tok noen bilder i dag Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PC Bordet Noen av DVDene Sengen, som snart skal byttes ut i en større Toppen av klesskuffen Det er ikke lenge siden jeg pusset opp, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Det eneste jeg føler jeg mangler er noe veggpryd av et eller annet slag. Men det kommer helt sikkert 9287283[/snapback] Hvor kjøpte du PC bordet og hyllen? 9287359[/snapback] Begge deler er kjøpt på Ikea, men som DemoniZer sier er det 3 og ikke en, man står også fritt til å regulere størrelsen på alle hyllene. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Fint der pulten er deilig.. ikea ftw! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg syntes for min del ikke de hyllene passer til filmer. Jeg ville brukt én enkelt hylle til f.eks 1 eller 2 små gjenstander, og ikke til filmer. Tror det ville gjort mer for rommet. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har kjøpt nye høyttalere og forsterker i dag... Dali Concept 6 høyttalere og NAD C325BEE samt CD spiller som jeg får da gjelda er betalt Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Snakk om godt utstyr Hvor langt fra høyttalerne sitter du? Selv syns jeg frontene bør ha noe mer avstand mellom hverandre men det har du kanskje ikke plass til? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Likte rommet ditt, Termometer. Flott pult! Fikk nesten lyst på en selv. Og du sier du vil ha veggpryd; Hva med en Rasterbator? Endret 15. august 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå