Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal man med TV når man har prosjektor.. :ph34r:

8803663[/snapback]

 

word :ph34r:

9211510[/snapback]

 

Mtp pæreprisene til prosj er det vel greit med en TV til sene kvelder, nyheter og annen misbruk av tid?

9211578[/snapback]

 

Mtp at levetiden til en pære har økt drastisk, 3000 timer ++, så går det an å bruke projektor ganske ofte :thumbup: men bruker TV til nyheter og ta inn TV sendinger da :p projektor er for filmer og spill :thumbup:

Lenke til kommentar
Nuvel, de fleste holder vel rundt 500t selv om esken sier noe annet, og butikkene har jo fraskrevet seg alt ansvar. Man finner meterhvis med tråder om lampetid på avforum. Men men, koster jo bare 2000,- for en ny fra Japan.

9211673[/snapback]

 

ikke der jeg kjøpte min projektor :thumbup: HiFi klubben sin forsikring dekker det hvis pæra ryker før garantien :)

Lenke til kommentar
Nuvel, de fleste holder vel rundt 500t selv om esken sier noe annet, og butikkene har jo fraskrevet seg alt ansvar. Man finner meterhvis med tråder om lampetid på avforum. Men men, koster jo bare 2000,- for en ny fra Japan.

9211673[/snapback]

 

ikke der jeg kjøpte min projektor :thumbup: HiFi klubben sin forsikring dekker det hvis pæra ryker før garantien :)

9211758[/snapback]

 

Da vet jeg hvor jeg skal kjøpe min neste :- )

Lenke til kommentar

Tøff chello :)

 

Nå har jeg fått inn en fin 28" på rommet, så det kommer en miniupdate ;)

 

Edit: Da tar vi mini-updaten..

 

Før:

 

post-115792-1186340609_thumb.jpg

 

Etter:

 

post-115792-1186340642_thumb.jpg

post-115792-1186340679_thumb.jpg

 

Veldig fornøyd, ettersom jeg fikk tv'en som sto i utleie-leiligheten nede. De som flyttet inn hadde sin egen tv :)

Endret av rublings
Lenke til kommentar
Dunker nokså bra i Ve-15f'ene mine ja :p

 

Det er en nokså kraftig surroundforsterker du ser der, den er lagt ut for salg. Lyst på?  :whistle:

 

Når jeg får solgt den blir det nok en NAD 218 thx, og en søt liten forforsterker.

Da skal det dunkes  :love:

9214467[/snapback]

nja... skal nok gå for en nad forsterker når jeg i nærmeste framtid kjøper meg nytt system gitt :p

 

Så beklager :)

 

Hvor mye tenkte du for den??

 

Hva slags spesifikasjoner har den å stille med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...