Lakus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er jo noen som spør hva faen det er for noe, men ingen som har hoppa ut av vinduet av den grunn Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er du et levende eksempel på. Endelig fikk du avataren din. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hehe, ja , godt poeng... Og jeg elsker den Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Særlig den flotte ramma, eller? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ja, den er kronen på verket/toppen på bløtkaka Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) my crib Endret 1. august 2007 av Pogo Lenke til kommentar
rublings Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 wow.. I'm speachless.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Også den puta da Den var litt fresh Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hehe, den bruker å være snudd andre veien ^^ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Pent pent Pogo. Hvordan er det å sitte i sofaen og være på pcen på den skjermen? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) my crib 9191174[/snapback] Veldig pen crib Ryddig og enkelt. Svart mot hvitt er alltid fint. Endret 2. august 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvorfor står høytalerne så nærmt veggen? Er det ikke "bass-porter" der bak? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvorfor står høytalerne så nærmt veggen? Er det ikke "bass-porter" der bak? 9193381[/snapback] Tenkte på det samme, kompis har likense SW høytalere og dem har bassreflexrør bak.. God lyd og fin bule btw Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 vil tro dette kun er "oppbevaring", og at han drar fram høyttalerene når han spiller.. Det gjør hvertfall jeg Jeg har høyttalerene "lagret" nesten bak tven, men drar dem en menter til side og en halv meter fram når jeg lytter Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Pent pent Pogo. Hvordan er det å sitte i sofaen og være på pcen på den skjermen? 9192490[/snapback] Det går greit, ligger egentlig som regel på sofaen og chiller med tastaturet på fanget, spiller sjelden, og når jeg spiller blir det som regel bilspill så det er heller ikke noe stress. vil tro dette kun er "oppbevaring", og at han drar fram høyttalerene når han spiller.. Det gjør hvertfall jeg Jeg har høyttalerene "lagret" nesten bak tven, men drar dem en menter til side og en halv meter fram når jeg lytter 9195159[/snapback] Helt korrekt. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jaja... Update fra meg. som dere ser så har jeg ommøblert men er ikke ferdig har bært ut det meste av data utstyr står bare "litt" igjen.. hehe... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 hva står på lappene dine da Lenke til kommentar
T homas Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Her er rommet mitt, jeg må dessverre dele med lillebroren min. Har akkuratt pusset opp så det er litt rotete enda. Slikt ser det ut når du kommer ned trappa Pulten min Sengen min Tven serveren Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 hva står på lappene dine da 9196725[/snapback] hehe Står egentlig ting jeg må huske å levere og sånt holder på å finne jobb skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå