DemoniZer Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 coRnflEks: Ser nå at det står 32" i signaturen din. Hvordan er det å sitte så nærme en så stor skjerm? I spill, surfing, osv? 9186579[/snapback] Jeg kan svare på det. Det er grusomt. Det blir altfor stort. Selv anbefaler jeg en 26", det er akkurat passe til spill, film, surfing og alt annet. Når man bruker 32" må man sitte lenger unna, og det kan være et problem for mange. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er vel en tilvendingssak. Da jeg gikk fra 17" til 22" virket det uendelig stort. Nå kan jeg ikke gå til en 19" uten at jeg får klaustrofobi. 24" eller 26" blir nok det neste her i huset når ny skjerm skal kjøpes. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har 17", det er akkurat passe for meg. Jeg sitter ikke særlig langt unna skjermen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg mente også at 17" var helt perfekt til meg, noe det også var. Det er bare slik at når du går over til noe større så er det vanskelig å se seg tilbake. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 22 og 17 er perfekt kombinasjon. Men det beste hadde jo vært 2 x 22 ved siden av hverandre, isteden for 1 x 28'' eller lignende. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 22 og 17 er perfekt kombinasjon. Men det beste hadde jo vært 2 x 22 ved siden av hverandre, isteden for 1 x 28'' eller lignende. 9187594[/snapback] Enig der jah Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Bytter gjerne mine 2x20" Wide mot én 27" Wide. Anyone? Skal bytte til bærbar som primær-pc og da kan jeg uansett bare ha én ekstern skjerm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Min tur igjen, med sugen mobiltelefon-kamera kvalitet som suger hesteballe, alle fargene blir merkelige og fokus virker ikke. (PS2'en er lånt bort, og Xbox 1 er solgt, anlegget suger som vanlig, som er en billig Elkjøp 5,1 pakke til tusenlappen elns) -Sovesofaen er himmelsk! Spillene: (låner bort noen også) 32" Samsung Almighty! Oversikt over hvordan det står til. Databordet med diskusjon.no på 24t i døgnet (selvfølgelig) Enda dårligere kvalitet, men u get the picture. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 22 og 17 er perfekt kombinasjon. Men det beste hadde jo vært 2 x 22 ved siden av hverandre, isteden for 1 x 28'' eller lignende. 9187594[/snapback] Enig der jah 9187688[/snapback] Kjører også 22/17. Perfekt er det eneste å si. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fete høyttalere til dataen, Lakus. Men hva skjer med Linje 2? Er bula di stoppested for toget, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde aldri greid å sove hvis det var tilfelle. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fete høyttalere til dataen, Lakus. Men hva skjer med Linje 2? Er bula di stoppested for toget, eller? De er drit fete Linje 2 er T-banen mellom Ellingsrudåsen og Østerås, jeg bor på Østerås. Så jeg tok med meg en hjem fra T-Banen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Begynte å bli redd først jeg. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Lå først nå merke til den usedvanlige plasseringen av skriveordet, foran døra Og du har forresten en firfisle på veggen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Lå først nå merke til den usedvanlige plasseringen av skriveordet, foran døra Hehe, er døra in til rommet til lillesøster og lillebror, også kjent som "pluggen" og "charlie" (han ligner på Charlie fra Lost) Så jo mer som holder den døra lukket, jo bedre! Og du har forresten en firfisle på veggen. Å holy hell!! Den har kommet seg ut av "buret". Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Og du har forresten en firfisle på veggen. Å holy hell!! Den har kommet seg ut av "buret". 9188509[/snapback] Har du firfisle? I BUR? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ikke bur da din dust tihi Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Same shit, men har du en ekte firfisle? , som kravler rundt på rommet ditt??, eller er den fake? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Må være gøy og ha en sånnen hengende på veggen når det kommer dame på besøk? Faen, det må testes >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå