dynaBel Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Forresten litt skuffende høyttalere for en kar som kaller seg dynaBel 9137843[/snapback] hehe. er dama sitt, anlegg blir nedprioritert desverre, sånn er det og være lavtlønnet kokkelærling Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Føler med deg der,er glad jeg allerede har godt nok til at vil passe inn i stuen når jeg endelig flytter ut. Også litt morsomt at det er andre enn meg som ikke har fått byttet til flatskjerm tv ennå Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 hehe, flat tv blir nok ikke med det første, med mindre jeg vinner i lotto som jeg heller ikke spiller:P Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vel,du bor nå for deg selv og med dame så tror ikke du klager spesielt på mangel av LCD-tv Forresten enig i at det var overdrevent mørkt,kunne i det minste tatt på litt lys når du tok bildene så det er litt lettere å se! Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vel,du bor nå for deg selv og med dame så tror ikke du klager spesielt på mangel av LCD-tv Forresten enig i at det var overdrevent mørkt,kunne i det minste tatt på litt lys når du tok bildene så det er litt lettere å se! 9137872[/snapback] ja enig i det, men tenkte ikke på det siden det var midt på lyse dagen Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hvor er kuskinnet kjøpt phax? 9135917[/snapback] På skeidar, det meste er handla der egentlig.. bula til meg og dama mi og den kommende førstefødte:) 9137687[/snapback] Og jeg som trodde bula mi var mørk! Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Dette er min midlertidige nerdebule: Drar hjem til helga, kanskje update fra mitt egne rom da? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Slik ser det ut der jeg sitter. Gidder ikke resten av rommet, da det er rotete, og vi planlegger litt ommøblering og slikt snart. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Snasen stol du har der gitt Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Slik ser det ut der jeg sitter. Gidder ikke resten av rommet, da det er rotete, og vi planlegger litt ommøblering og slikt snart. 9161572[/snapback] nice stol Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Den er genial å sitte på. Velger den lett fremfor Savo-stolen min til 4.000. Knall å sitte på, og så er det bra for ryggen! \o/ Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Får ta en update på mitt tom nå da. Her sitter da jeg og nerder Plakatene mine: Tv/stereo området (Tven min er på utlån, så foreløbig funker denne fabelaktige 14" som jeg fant i kjelleren ) : Soveplass, med en herlig 120 seng: Hvordan min hverdag ser ut : Må få opp noen fler plakater og få tilbake tven min, så blir det bra. Endret 28. juli 2007 av rublings Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hva er greia med å henge opp tastaturet på veggen? Ser ut til at jeg har gått glipp av noe her.. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er bare fordi jeg ikke bruker det nå. Og for harryfaktor. Bruker skjermen på tastaturet til å vise cpu-bruk, ram-bruk, klokke, eposter, dato og så blinker det i takt med musikken Som sagt, harry som f**n. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 harry som f*** har du f***meg rett i! Men fytti svarten for en plass! Sikter da til anlegge selvølgelig men er det ikke en TV som er et øre eller to for liten til resten? Men som sagt, fin bule! Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Som han sier så er TVen til utlån, men det ser jo litt rart ut når forsterkeren er større en TVen Lenke til kommentar
rublings Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Hehe, ja den tv-en er ikke rommets høydepunkt nei. Syns jeg begynner å nærme meg det ultimate ungdommsrom. Skulle bare hatt litt mer lengde på rommet, slik at jeg fikk plass til en sofa forann sengen. Tv-en som er på utlån er ikke så mye større, 21" bilderørstv. Tenker meg det blir en 32" etter jul ja DA snakker vi bra ungdommsrom Edit: Slik så det ut før. Syns det ser mer gjennomført nå, og der har du tv-en min og Endret 29. juli 2007 av rublings Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Win+d før photoshoot Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det var det jeg syns det var noe kjent med rommet der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå