Andeby Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ligger jo ikke over den da 9127231[/snapback] Nei, men det er jo alltid godt og ha noe å lene seg på Jeg har rydda i dag, kommer bilder senere. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Prøv skikkelig stol du, Thadon. Merker stor forskjell. Satt på en sånn krakk jeg også for en tid tilbake. Skjønte ikke hvorfor jeg hadde vondt i ryggen hele tiden, før jeg bytta til en skikkelig stol. Mvh Startfanet Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ligger jo ikke over den da 9127231[/snapback] Nei, men det er jo alltid godt og ha noe å lene seg på Jeg har rydda i dag, kommer bilder senere. 9127446[/snapback] Gleder meg! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Okei, da skal jeg få opp litt oppdaterte bilder igjen. Har rydda og alt i dag, så jeg følte at jeg måtte vise det til dere PS: Store bilder! Sånn ser det ut når du kommer inn: Denne pulten står bare her og støver ned: Her er ett par ratt, Logitech G25 til venstre, og Microsoft Sidewinder ett eller annet til høyre: Her er TVen min, med Xbox og spill o.l.: Her skal det snart komme en sofa: Godstolen min: Her er PCen og alt tilbehør: Et litt bedre bilde av PCen og skjermen osv.: Et skrytebilde av mitt nye kabinett : Her er subben til høyttalerene mine (Logitech Z-2300): DVD-hylla mi (med litt spill og CDer også): Senga mi: Min rasterbation (Ja, det er noe som heter det, søk på "Rasterbator") Litt ting og tang: Edit: Ble vist litt tull med alle bildene , men alt skal være fiksa nå. Edit2: Bildet av kabinettet er litt eldre en de andre, så der har jeg ikke rydda i kablene, som du kanskje ser Endret 23. juli 2007 av Andeby Lenke til kommentar
mamama Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Her kommer noen bilder fra bula våres. (min og bror min sin) 9123334[/snapback] Den grønne boka er genial. Den oransje boka er genial. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 De bøkene må være noe av de morsommeste jeg har lest. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Litt flere bilder av min mørke bule.. Fortsatt like stor. Har forresten ikke vidvinkel slik som folk flest så måtte klippe og lime litt som dere ser.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Meget stilrent. Likte stuen godt. Men kjøkkenet virket litt ensomt og forlatt? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ganske så nyinnflytta så er litt tomt rundt omkring, fokusert på stua ettersom det er der jeg henger ut for det meste. Blir nok bedre med tia! Vurderer få meg litt lys også.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Stilrent og pent. Ville vurdert en annen stilling på kjøkkenbordet så det ikke skal bli for trangt. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Namm, svart og hvitt tillsammans er kos Likte godt de persiennene. Er de dyre? Lite men du har utnyttet det godt og ikke pjåtet inn for mange ting Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Stilrent og pent. Ville vurdert en annen stilling på kjøkkenbordet så det ikke skal bli for trangt. 9132289[/snapback] Mja, skal gjøres noe lurt på kjøkkenet etterhvert. Prøvd å sette det andre vei men syns det så litt rart ut. Namm, svart og hvitt tillsammans er kos Likte godt de persiennene. Er de dyre? Lite men du har utnyttet det godt og ikke pjåtet inn for mange ting 9132659[/snapback] Takktakk Nei ikke dyre, mener det var rundt 500,- for lengste lengden på Jysk. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Stilrent og pent. Ville vurdert en annen stilling på kjøkkenbordet så det ikke skal bli for trangt. 9132289[/snapback] Mja, skal gjøres noe lurt på kjøkkenet etterhvert. Prøvd å sette det andre vei men syns det så litt rart ut. Hva med et bord som ikke er så stort, og firkantet? Så kan du minimere til 2 (evnt 3) stoler. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Merker at rommet har godt av 2 12" til. =D De høytalerene som er koblet til nå (se bilder i tidligere innlegg) klarer å presse ut litt bass de og, blir bare bedre med de 2 12" som kommer. *glede seg* Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvor er kuskinnet kjøpt phax? Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) bula til meg og dama mi og den kommende førstefødte:) fra sofaen mot kjøkkenet sofakrok spisestua nytt tv bord jeg hentet hjemme pcen har jeg stående bak sofaen og skjermen på bordet, liten flat naturligvis Endret 25. juli 2007 av dynaBel Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kan jeg komme med et tips? Takk. Skaff dere litt belysning - var grisemørkt der! Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kan jeg komme med et tips? Takk. Skaff dere litt belysning - var grisemørkt der! 9137785[/snapback] har belysning, sparer på strømmen:p Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 O'yes.. Burde jeg også gjøre, for disse lampene jeg har her varmer opp rommet til badstuetempraturer. Helt grusomt. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Forresten litt skuffende høyttalere for en kar som kaller seg dynaBel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå