mamama Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Pent og ryddig, jeg likte det 8987162[/snapback] Ryddighet er tingen Endret 2. juli 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ny update på rommet mitt bilde fra midten av rommet mitt. (rotete jah) Uff begyner og bli litt fullt her nå og 3 dataer til som kommer snart skal ha plass, og nei har ikke koblet de enda kjører allt i mellom KWM.. soffa kroken her er resten av rommet mitt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Skulle egentli legge ut bilder i natt, men så så jeg en film og sovnet istede Men slenger ut nå.. er utrolig rotete da.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her sitter jeg til vanlig Når man skal slacke så er det godt å bare sitte\ligge i senga me trådløst tastatur og mus. har en 19CRT skjerm som skal opp der så jeg slipper å drive å flytte lcd skjermen att å fram for hvær gang. Gooode sengen min Utsikten fra senga edit: vet at det er elendig kvalitet, men ble tatt med mobilen når det var rimelig mørkt ^^ Edit: slenger ved litt flere bilder av rotet mitt^^ Subben står fint plasert intill sengen, så deilig å se film ^^ 8987194[/snapback] Har du en Best laptop helt til venstre?? Som Best 5150 osv..? Noe ala Dette? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 volvo240_r det første bildet ligna litt på rommet mitt, nesten samme stol, samme pult og pc'en på venstre side. eneste er at jeg har pc'en mot stolen der og jeg har ikke en godstol til høyre. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Min rotete plass/nerdebule. Orket ikke ta hele, for da må det ryddes litt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Noen kommentarer eller forbedringer jeg kan gjøre på plassen min? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nja, eigentle ikkje. Vise oss resten av bula kanskje Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Tror lite på at -Shark- har det rotete på rommet sitt, etter å ha sett i xxx antall poster at han er nazi på det med rydding.. Er vel kanskje moren din som står bak deg og følger med på alt du gjør du ikke vil ha med? Endret 9. juli 2007 av Steina Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tror lite på at -Shark- har det rotete på rommet sitt, etter å ha sett i xxx antall poster at han er nazi på det med rydding.. Er vel kanskje moren din som står bak deg og følger med på alt du gjør du ikke vil ha med? 9035994[/snapback] Hehe, tok meg litt der=p Neida. Er bare det at det har vært overnattingsgjest her, og da står det seng og klær litt utover, men litt bedre nå Så er vel snart klart for bilde. Er ikke noe særlig og glede seg til da. Det hele foregår jo ved pcen, som jeg allerede har tatt bilde av. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 9023019[/snapback] Veldig tøft rom. Dette likte jeg. Det var så koslig og personlig. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 9023019[/snapback] Veldig tøft rom. Dette likte jeg. Det var så koslig og personlig. 9037041[/snapback] Takker ska vel kanskje rydde litt her Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Fått meg sommerjobb nå! Arbeidsplassen min dettan! Jobber med 3DS max hvis noen skulle lure Kommentarer ønskes gladelig Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Spacepilot Har en jeg og! Hvor jobber du? Endret 9. juli 2007 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 National Oilwell Varco jobber jeg hos. Den bittelille 3DS gjengen på 3 mann som sitter der og knoter Fantastisk arbeidsplass Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kommentarer ønskes gladelig 9040018[/snapback] Jeg tar meg friheten jeg Hvilken musematte er det der? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det var litt av en sommerjobb må jeg si. Hva gjør firmaet? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kommentarer ønskes gladelig 9040018[/snapback] Jeg tar meg friheten jeg Hvilken musematte er det der? 9040866[/snapback] Hva er den tingen til venstre som lyser blått? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 @ penrin: har samme musematte (kjøpte min på binders) og samme mus hvis det er en Mx518 noe som ligner veldig Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Musematte aner jeg ikke.. det er sånn svart rund dings med silikonhåndleddstøttesak Musa er MX518, men lurer på å rappe G7 fra naboen som er reist på ferie. Den dingsen på sida er Spacepilot. Den stod der. Greier ikke å beherske den, så jeg driter for det meste i den.. Men fin er den Selskapet lager kraner og drillingutstyr til oljeplattformer. På avdelinga jeg sitter, animerer vi for det emste bare det kundene vil se. Takker for kommentarer! Endret 10. juli 2007 av Penrin Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Den dingsen på sida er Spacepilot. Den stod der. Greier ikke å beherske den, så jeg driter for det meste i den.. Men fin er den Ok.. det er en spacepilot.. Hva gjør den. Er den bare der eller kan den brukes til noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå