DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nye leiligheten du tenker på? 32 kvm.. Men den har en enorm "inne"-veranda. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nye leiligheten du tenker på? 32 kvm.. Men den har en enorm "inne"-veranda. 8969538[/snapback] Ja, den jeg tenkte på ja. 32 kvm holder til en person det Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nye leiligheten du tenker på? 32 kvm.. Men den har en enorm "inne"-veranda. 8969538[/snapback] Ja, den jeg tenkte på ja. 32 kvm holder til en person det 8969621[/snapback] Jepp! Her er bilder og slikt.. http://www.finn.no/finn/realestate/object?...72&pos=9&tot=39 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Konge veranda du hadde der da Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Konge veranda du hadde der da 8969708[/snapback] En venninne bor i samme leilighet og har 2 sofaer på den.. Blir mye grilling der, det lover jeg Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Fin leilighet det. Skal vel pusse opp litt? På hverandaen må du jo ha pc Og med annlegg :!: Endret 29. juni 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Da blir naboen fornøyd Sett opp et PA anlegg på verandaen :D:D Kan leies inn til arrengementer, spiller direkte fra verandaen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Siden Equerm har stilt det første spm.. Hvilke modeller er Cisco-switchene? Virket skrekkfullt kjent. 8968009[/snapback] Gratulerer så mye med leilighet! Den verandaen blir deilig å ha ---- Er en Cisco Catalyst 2950 og to Catalyst 2900. Jeg aner ikke hva slags versjon av firmware og hvor gode de faktisk er. Kan nada om Cisco =/ Tror jeg selger ihvertfall to av de, om de i det heletatt fungerer. Mangler også console-kabler til de. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jepp! Her er bilder og slikt.. http://www.finn.no/finn/realestate/object?...72&pos=9&tot=39 8969682[/snapback] Oppussingsplaner da eller? Nytt gulv, nytt kjøkken og noen strøk maling kan det bli bra det der! Badet hadde også hatt godt av noen fliser og ny innredning, men det er jo dyrt igjen da. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Eller om å ha flest skjermer på en pulten under photoshotten Jepp Jeg vinner nesten alltid på den 8969136[/snapback] der er jeg helt sikker på at jeg kunne eid deg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har endret så å si hele nerdebulen min nå, og ny seng å greier å greier kommer kansje med bilder i natt om det ikke er liv i strøket Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har endret så å si hele nerdebulen min nå, og ny seng å greier å greier kommer kansje med bilder i natt om det ikke er liv i strøket 8982724[/snapback] gleder oss Lenke til kommentar
random_user Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Mange fine nerdebuler her:D Kommer med edit imorgen (gidder ikke ta bilder akkurat nå). Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Btw Folkens: x360 er jo nesten en data men nå har jeg ihvertfall glassplata til bordet mitt så nå mangler jeg bare beina. Edit:Mellomrom mellom "" Endret 2. juli 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Siden Equerm har stilt det første spm.. Hvilke modeller er Cisco-switchene? Virket skrekkfullt kjent. 8968009[/snapback] Gratulerer så mye med leilighet! Den verandaen blir deilig å ha ---- Er en Cisco Catalyst 2950 og to Catalyst 2900. Jeg aner ikke hva slags versjon av firmware og hvor gode de faktisk er. Kan nada om Cisco =/ Tror jeg selger ihvertfall to av de, om de i det heletatt fungerer. Mangler også console-kabler til de. 8970962[/snapback] Takk takk! Gjelder bare å komme forbi boligbyggerlagets førsterettkjøp-greie. Så er alt ordnet! Gleder meg skikkelig nå. Jeg kan en del om cisco, derfor jeg var nysgjerrig.. Jeg har noen kabler hjemme, men vet ikke om jeg vil ha 29xx serien.. Jepp! Her er bilder og slikt.. http://www.finn.no/finn/realestate/object?...72&pos=9&tot=39 8969682[/snapback] Oppussingsplaner da eller? Nytt gulv, nytt kjøkken og noen strøk maling kan det bli bra det der! Badet hadde også hatt godt av noen fliser og ny innredning, men det er jo dyrt igjen da. 8978636[/snapback] Kan liste de "største" forandringene. Nytt gulv Ny varmtvannstank (Bruke den gamle til å brygge øl) Kanskje rive veggen ved inngangen, sette opp glassmester-stein(?) Fjerne skapdører på kjøkkenet (Øverst), og male de nederste Dusjkabinett og ikke forheng Er vel det jeg har som er de største planene hittil. Blir nok bra når jeg får inn møbler og slikt. Endret 2. juli 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Bulen min: XBOX360 under tven der. Anlegget er SONY DAV-DZ810W. TVen er Viewpia LC32IE21. Pckroken er stygg Har ikke giddet å investrere i ny skjerm for jeg liker så godt den jeg har Tror den er 8 år gammel nå. Endret 2. juli 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Pent og ryddig, jeg likte det Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Skulle egentli legge ut bilder i natt, men så så jeg en film og sovnet istede Men slenger ut nå.. er utrolig rotete da.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her sitter jeg til vanlig Når man skal slacke så er det godt å bare sitte\ligge i senga me trådløst tastatur og mus. har en 19CRT skjerm som skal opp der så jeg slipper å drive å flytte lcd skjermen att å fram for hvær gang. Gooode sengen min Utsikten fra senga edit: vet at det er elendig kvalitet, men ble tatt med mobilen når det var rimelig mørkt ^^ Edit: slenger ved litt flere bilder av rotet mitt^^ Subben står fint plasert intill sengen, så deilig å se film ^^ Endret 2. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) 2 like bilder har du og 8987220[/snapback] merka det, fiksa nå ^^ Edit: slang på noen bilder av rotet mitt i samme slengen Endret 2. juli 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå