Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan noen av dere her gi meg et tips hvordan dere klarer og holde rommet så ryddig, rydder rommet mitt en gang i uka jeg og timen etter ser det liks jævelig ut

 

hadde jeg vist bilder hadde dere svima av liksom

8935230[/snapback]

 

Kast ting du aldri bruker, og prøv å få orden i det andre. Ha det i skuffer og esker osv.. Jeg har ikke rydda rommet i år enda. :)

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
kan noen av dere her gi meg et tips hvordan dere klarer og holde rommet så ryddig, rydder rommet mitt en gang i uka jeg og timen etter ser det liks jævelig ut

 

hadde jeg vist bilder hadde dere svima av liksom

8935230[/snapback]

 

Kast ting du aldri bruker, og prøv å få orden i det andre. Ha det i skuffer og esker osv.. Jeg har ikke rydda rommet i år enda. :)

 

~ Mortis360

8935258[/snapback]

jeg har ikke noen sted og legge det jeg og har ikke esker eller noe der og bruker det meste på rommet mitt liksom :p

Lenke til kommentar
kan noen av dere her gi meg et tips hvordan dere klarer og holde rommet så ryddig, rydder rommet mitt en gang i uka jeg og timen etter ser det liks jævelig ut

 

hadde jeg vist bilder hadde dere svima av liksom

8935230[/snapback]

 

Kast ting du aldri bruker, og prøv å få orden i det andre. Ha det i skuffer og esker osv.. Jeg har ikke rydda rommet i år enda. :)

 

~ Mortis360

8935258[/snapback]

jeg har ikke noen sted og legge det jeg og har ikke esker eller noe der og bruker det meste på rommet mitt liksom :p

8935292[/snapback]

 

Liksom...

Lenke til kommentar

stemmer nok det ja.. I CCC fra ATI er dette veldig lett. Det kommer opp et TV-ikon i skjermkonfigurasjonsvinduet (eller hva det heter )

 

Du høyreklikker på det og velger hvilken dualscreen modus du skal benytte deg av. Jeg bruker en s-vid kabel fra pcen til 28" min nå. Helt greit til film, nett-tv osv. mens vanelige oppgaver som skrivebord, mapper osv. er helt ræva. går ikke an å se hva som står...

 

Men det var jo det som var meningen også :p

 

Kjøpte en såkalt "high-end" S-video kabel i Estland til <200Nkr (5m)

 

Helt upåklagelig... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...