Thewiz Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Thewiz og Shark; hvem er dere? 8929554[/snapback] Riight. Vel, du kan vel ikke med hånden på hjerte si at det så bra ut i det rommet der? Shark: It is the gaypatrol! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Thewiz og Shark; hvem er dere? 8929554[/snapback] Riight. Vel, du kan vel ikke med hånden på hjerte si at det så bra ut i det rommet der? Shark: It is the gaypatrol! 8929789[/snapback] Doh, smalt sikker fra riktig kjeft , mener da han som spurte hvem vi er Er man Homo fordi man skal ha det ryddig og nå? Personlig trives jeg myyye mer med et ryddig og rent rom en det stikk motsatte. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Er man Homo fordi man skal ha det ryddig og nå? 8929811[/snapback] Mykje ein er homo for Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Og alt det skrotet på hylla trenger du vel ikke? 8929498[/snapback] Alt skrot er kjekt å ha Ja, skal rydde litt her snart, eneste er at når det er ryddig så finner jeg aldri tingene mine igjen Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Og alt det skrotet på hylla trenger du vel ikke? 8929498[/snapback] Alt skrot er kjekt å ha Ja, skal rydde litt her snart, eneste er at når det er ryddig så finner jeg aldri tingene mine igjen 8929901[/snapback] Jo, om du legger det i litt orden og litt systematisk. Kjøp noen skuffe seksjoner og begyn og rydd og KAST. Er man Homo fordi man skal ha det ryddig og nå? 8929811[/snapback] Mykje ein er homo for 8929843[/snapback] Så sant så sant. Endret 24. juni 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Sega Master SystemSega Master System II Sega Mega Drive II Sega Dreamcast Nintendo Entertainment System Super Nintendo Entertainment System Nintendo 64 Nintendo Gamecube Nintendo Wii Sony Playstation Sony Playstation (ny og mindre versjon) Sony Playstation 2 Xbox NEX Tror jeg fikk med alle. 8927333[/snapback] Tja, den listen har du enten funnet et annet sted eller bare gjettet på Det du kan se på bildet er (fra venstre): Xbox360 (kan så vidt skimtes bak stolen) Sega Genesis II med SegaCD og 32x Sega Megadrive Sega Megadrive Sony Playstation Sega Master System II Xbox Nintendo Gamecube Sega Dreamcast Sega Saturn Super Nintendo (SNES) Nintendo (NES) Sega Master System Wiien er forøvrig på utlån, og det er NEX'n også Tok litt bilder i dag (har endelig rydda litt på rommet ) http://galleri.ahrain.net/main.php?g2_view...&g2_itemId=9786 Ti poeng til den som kan navngi alle konsollene som står i tvbenken min 8927261[/snapback] Rydda? 8927666[/snapback] Rydda, ja... jeg kan jo se gulvet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Tja, den listen har du enten funnet et annet sted eller bare gjettet på Det du kan se på bildet er (fra venstre): Xbox360 (kan så vidt skimtes bak stolen) Sega Genesis II med SegaCD og 32x Sega Megadrive Sega Megadrive Sony Playstation Sega Master System II Xbox Nintendo Gamecube Sega Dreamcast Sega Saturn Super Nintendo (SNES) Nintendo (NES) Sega Master System Wiien er forøvrig på utlån, og det er NEX'n også 8933269[/snapback] Så jeg fikk de 10 poengene da? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Måtte flytte ned på mitt rom, fra loftstua. Der måtte jeg forlate broren min sitt Logitech Z-5500 Har nå noen dritt høytalere. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Stillren og rydding bule kezoom Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jaujau. Får vel slenge opp bula. Er ikke noen PC der enda, men neste vår (konfirmasjon) ligger det nok en laptop på senga. Rommet er nyoppussa, så det mangler foreløpig litt veggpynt og gardiner/persienner. Bilde 1: Senga og minianlegget (som begynner å dra på åra.) her Bilde 2: Bokhylle og sacco-sekk.. her I tillegg står det noen store hvite skap bak meg. Altså: når jeg tok bildene hadde jeg skapa i ryggen. EDIT: Et par bilder til her Endret 24. juni 2007 av PingvinKnut Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Fint dyne trekk Ingen pc på rommet? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Stillren og rydding bule kezoom 8934268[/snapback] Takk! Skal komme med noen høyoppløselige og mer kvalitetsbilder senere.. Fint rom Knuti Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Takk, begge to. Som det står i posten har jeg ikke PC på rommet enda, nei. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Legger ut nye bilder siden jeg har fått meg ny skjerm, greit med en update! TV Kroken min med stereo. Senga mi, filmklar. Her jeg sitter å nerder for tia, veldig fornøyd. Har nettopp kjøpt inn en BenQ 22" LCD, den avløste min gamle Samsung 17" LCD. Stereo: Yamaha RX-V457 (Reciver) XBOX 360 Premium (Spillekonsoll) Kreatel 1510 (Dekoder) Toshiba 32WL66Z (LCD-TV) Focal JM.Lab Chorus 716 (Fronthøytalere) ProAudio 4.0 (Center) Tar gjerne imot kommentarer. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Veldig fin bule det ja! Får lyst til å rydde av alt det som postes her jeg Ser ut som en svinesti her Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ser hærlig ut dette... Skal prøve å gjøre det litt ordentlig jeg også når jeg får plass Regner med det er ganske respektabelt trøkk i 716 ene.. Enorme bassrefleksrør hvertfall. Jeg har dessverre aldri fått sjansen til å høre noen slike selv... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ser hærlig ut dette... Skal prøve å gjøre det litt ordentlig jeg også når jeg får plass Regner med det er ganske respektabelt trøkk i 716 ene.. Enorme bassrefleksrør hvertfall. Jeg har dessverre aldri fått sjansen til å høre noen slike selv... 8934903[/snapback] Er godt med trøkk i de ja, nok til at jeg stadigvekk får klager fra både foreldre og naboer. Har en del rot mht kabler, har en alt for lang 10m fra under skrivebordet bort til dekoderen for å få signaler men, slik er det bare. Prøver å holde rommet ryddig, blir alltid mindre jobb ved jentebesøk. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 hehe.. Bra spirit det Eventuelt bare dra på besøk til jenter.. Pleier jeg hehe Jeg kan anbefale deg å bruke en digital coax kabel fra lydkortet på pcen til forsterkeren hvis du ikke gjør det.. Skiftet til det for et par dager siden. Ble fantastisk lyd Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 hehe.. Bra spirit det Eventuelt bare dra på besøk til jenter.. Pleier jeg hehe Jeg kan anbefale deg å bruke en digital coax kabel fra lydkortet på pcen til forsterkeren hvis du ikke gjør det.. Skiftet til det for et par dager siden. Ble fantastisk lyd 8934965[/snapback] Har vurdert å koble de sammen, men funnet ut at det blir for vanskelig pga avstanden, er rundt 6m der. Dama foretrekker å være hos meg, så holder det ryddig da. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå