Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar å legger ut noen bilder fra nerdebula mi jeg og tenker jeg. Er ikke så mye å vise fram i forhold til hva andre legger ut her, men jeg får heller komme med en update når jeg har fått oppdatert rommet ;P

For øyeblikket har jeg verken invistert i PS3 eller 360 ( og heller ikke ny PC siden 2002 ellr no :whistle: ), men det kommer vel samtidig som ny tv tenker jeg.

For øyeblikket koser jeg meg med Wii, og ser fram til noen nye spill på den snart!

 

Anyways, her er noen bilder fra rommet:

 

img0207dt5.th.jpg PC kroken med godstolen i bakgrunnen ;p

 

img0216le4.th.jpg 28" widescreen med tilbehør fra godstolen's perspektiv :)

 

img0220lb0.th.jpg Har vel egentlig tilbrakt mer tid i denne sofan enn i stolen. ( Ps; Legg merke til mine fete høytalere på sofakanten! :cool: )

 

img0222dn0.th.jpg 3 in 1

 

img0230rv2.th.jpg En for øyeblikket nedstøvet Wii, en ødelagt PS2 ( som snart forhåpentligvis skal erstattes med en PS3!), en mye brukt N64 med Mario Party 2 og 4 kontrollere ( :w00t: ) og en DVD-spiller som er kilden til de 5 høytalerne spredd rundt omkring som er en del av "hjemmekinoanlegget" jeg kjøpte hos Rimi for 999,- i 2004! :!:

 

img0233it6.th.jpg Legg merke til min samling av brusbokser, og ikke minst 24 sesongene!

 

img0232fx2.th.jpg Er vel her det tilbringes mest tid ja :love:

 

 

 

Som sagt tidligere, legger ut nye bilder når jeg har fått tatt en liten extreme makeover på rommet :) ( Noe som kan ta litt tid med hensyn til penger )

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar
ja. stemmer.. Det ser jeg nå.. Det er jo en intergrert forsterker... 320BEE

8921980[/snapback]

Fremdeles feil.

 

Det er ikke NAD, vet ikke hvilket merke det er. Men det er definitivt ikke NAD.

8922543[/snapback]

 

 

Er ikke nad nei, er en grundig,

 

Er fler med uv lys og jall her :!: er gjemt under stereo benken og lyser opp et cv merke på cd spillern. Fjortiss ja, kult ja.... :!:

 

neon1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...