Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simen1, jeg ser deg. Jeg vil se nerdebulen din. :)

Det er egentlig alt for rotete her nå, men la gå.

PS. ikke ha for høye forhåpninger ;)

Og det stygge kabinettet skal lakeres en dag.

Du har i hvert fall riktig rot (Hardware og esker til diverse utstyr)

Til kabinettet, det er det indre som teller. ^^

Lenke til kommentar
OShea22: Blir det ikke litt kaldt på skrivebordet og hendene om vinteren? Jeg tenker på kaldras av luft fra vinduet når det er kaldt ute. Jeg har i hvertfall det problemet her (selv med gode 3-lags vinduer).

Det er jeg faktisk ikke sikker på, hehe.. Flyttet inn i vinter i denne leiligheten, men kan ikke si jeg har merket så veldig mye til det... Eller... kanskje litt, hehe... Men ikke så mye at det blir ubehagelig og uarbeidslig, om jeg kan bruke det ordet :p

Men jeg skjønner helt klart tanken din ja :)

Lenke til kommentar
Er det ikke litt slitsomt å se så langt til venstre hele tiden?

Når jeg sitter ved dataen pleier jeg å vri tastaturet og stolen litt slik at jeg slipper å vri hodet, og siden det er så stor skjerm er det bare deilig å ha litt luft mellom meg og skjermen. Dermed blir det ikke noe slitsomt ;)

Endret av jibbelars
Lenke til kommentar
hvis dere ser et par sider tilbake ser dere min nerdehule... men, nå har jeg ommøblert, så nerdebula mi ser slik ut som på bilde under, dette ga meg en klar fordel i bedre sittestiling, bedre lyd og ikke minst mye større plass på rommet...

dscn07773yh.th.jpg

Hva bruker du dassrullen til? :p

Her er min, kommer med nytt bilde når jeg får ny skjerm mus/musematte og kabinett, har sag dette i alle fora jeg skriver i her tror jeg. ;)

post-63-1118089941_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hva bruker du dassrullen til? tongue.gif

ops... :blush: neida, jeg bruker den til å tørke meg rundt munnen når jeg spiser toblerone... hm... ehe.. :blush:

Jeg vet hva du sikter til, men jeg gjør ikek sånnt... jeg er i et sundt forhold, og har vært det i lange tider...

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

ops... :blush: neida, jeg bruker den til å tørke meg rundt munnen når jeg spiser toblerone... hm... ehe.. :blush:

Jeg vet hva du sikter til, men jeg gjør ikek sånnt... jeg er i et sundt forhold, og har vært det i lange tider...

"Jada", og man bruker kondomer til vannballonger :whistle:

Lenke til kommentar

Haha. Busted. :!:

PWND!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...