mongojarle Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 hvis dere ser et par sider tilbake ser dere min nerdehule... men, nå har jeg ommøblert, så nerdebula mi ser slik ut som på bilde under, dette ga meg en klar fordel i bedre sittestiling, bedre lyd og ikke minst mye større plass på rommet... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Simen1, jeg ser deg. Jeg vil se nerdebulen din. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Simen1, jeg ser deg. Jeg vil se nerdebulen din. Det er egentlig alt for rotete her nå, men la gå. PS. ikke ha for høye forhåpninger Og det stygge kabinettet skal lakeres en dag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Simen1, jeg ser deg. Jeg vil se nerdebulen din. Det er egentlig alt for rotete her nå, men la gå. PS. ikke ha for høye forhåpninger Og det stygge kabinettet skal lakeres en dag. Du har i hvert fall riktig rot (Hardware og esker til diverse utstyr) Til kabinettet, det er det indre som teller. ^^ Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Kommer et lite innslag fra meg også Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 simen1: du har lik lampe som meg (who cares?) OShea22: er det ikke veldig slitsomt for øynene å ha skjermen forran et vindu, tenker på lys og sånn... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 OShea22: er det ikke veldig slitsomt for øynene å ha skjermen forran et vindu, tenker på lys og sånn... Det som er så kjekt, er at jeg har en liftgardin her, slik at jeg kan trekke den ned dersom det blir for mye lys! Ellers hadde det ikke fungert nei Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg får ikke opp noe bilde, jeg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 OShea22: Blir det ikke litt kaldt på skrivebordet og hendene om vinteren? Jeg tenker på kaldras av luft fra vinduet når det er kaldt ute. Jeg har i hvertfall det problemet her (selv med gode 3-lags vinduer). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Begynner å lure på om det kan være interne problemer hos NGT. Jeg får ikke opp noe bilde. Det gjør heller ikke en kamerat som har NGT. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 OShea22: Blir det ikke litt kaldt på skrivebordet og hendene om vinteren? Jeg tenker på kaldras av luft fra vinduet når det er kaldt ute. Jeg har i hvertfall det problemet her (selv med gode 3-lags vinduer). Det er jeg faktisk ikke sikker på, hehe.. Flyttet inn i vinter i denne leiligheten, men kan ikke si jeg har merket så veldig mye til det... Eller... kanskje litt, hehe... Men ikke så mye at det blir ubehagelig og uarbeidslig, om jeg kan bruke det ordet Men jeg skjønner helt klart tanken din ja Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 .. her kommer mitt innslag Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 .. her kommer mitt innslag Er det ikke litt slitsomt å se så langt til venstre hele tiden? Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Er det ikke litt slitsomt å se så langt til venstre hele tiden? Når jeg sitter ved dataen pleier jeg å vri tastaturet og stolen litt slik at jeg slipper å vri hodet, og siden det er så stor skjerm er det bare deilig å ha litt luft mellom meg og skjermen. Dermed blir det ikke noe slitsomt Endret 19. desember 2005 av jibbelars Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Hva med å sette skjermen der planten står? Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Hva med å sette skjermen der planten står? Prøvde det nå. Ble litt rart, ble liksom for nærme også ble det et veldig stort tomrom der skjermen stod før (selv om jeg satte noe annet der ble det liksom litt tomt). Men uansett takk for tipset Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 hvis dere ser et par sider tilbake ser dere min nerdehule... men, nå har jeg ommøblert, så nerdebula mi ser slik ut som på bilde under, dette ga meg en klar fordel i bedre sittestiling, bedre lyd og ikke minst mye større plass på rommet... Hva bruker du dassrullen til? Her er min, kommer med nytt bilde når jeg får ny skjerm mus/musematte og kabinett, har sag dette i alle fora jeg skriver i her tror jeg. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Hva bruker du dassrullen til? tongue.gif ops... neida, jeg bruker den til å tørke meg rundt munnen når jeg spiser toblerone... hm... ehe.. Jeg vet hva du sikter til, men jeg gjør ikek sånnt... jeg er i et sundt forhold, og har vært det i lange tider... Endret 6. juni 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Hva bruker du dassrullen til? tongue.gif ops... neida, jeg bruker den til å tørke meg rundt munnen når jeg spiser toblerone... hm... ehe.. Jeg vet hva du sikter til, men jeg gjør ikek sånnt... jeg er i et sundt forhold, og har vært det i lange tider... "Jada", og man bruker kondomer til vannballonger Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Hva bruker du dassrullen til? tongue.gif ops... neida, jeg bruker den til å tørke meg rundt munnen når jeg spiser toblerone... hm... ehe.. Jeg vet hva du sikter til, men jeg gjør ikek sånnt... jeg er i et sundt forhold, og har vært det i lange tider... Haha. Busted. :!: PWND! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå