Steina Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) **slettet**; Legen min sier jeg må prøve å slutte å irritere meg over alt.., så unnskyld fLeReK. Endret 6. juni 2007 av Steina Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Fint skjørt. 8796169[/snapback] Heheh.. La merke til det jeg å men fra spøk til alvor det ble fint Endret 6. juni 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fint skjørt. 8796169[/snapback] Ohyes tenkte akkuratt på det samme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Forresten, fin bule -Redhead-. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vel, tenkte mest på tv'n jeg da, men takk for de andre komplimentene og Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Vel, tenkte mest på tv'n jeg da, men takk for de andre komplimentene og 8798103[/snapback] Med engang nerdeguttane ser litt ben og et fint skjørt så blir de helt fra seg vet du. Nice 80-talls tv. Uansett, over til forandringen: Det ble kjempebra. Likte det. Du kunne også prøvd å lakkere høytalerene og få en litt glossy finish på dem, så matcher de bordet/resten av greiene. Bare tips liksom.. Endret 6. juni 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Med engang nerdeguttane ser litt ben og et fint skjørt så blir de helt fra seg vet du. Nice 80-talls tv. Uansett, over til forandringen: Det ble kjempebra. Likte det. Du kunne også prøvd å lakkere høytalerene og få en litt glossy finish på dem, så matcher de bordet/resten av greiene. Bare tips liksom.. 8799136[/snapback] Tenkte på å gjøre noe sånn ja, men slik som de er nå så matcher de litt resten av rommet med den varme trefargen. Men samtidig hadde det nok sett litt nyere ut om jeg hadde lakkert de i en annen farge ja Er forresten litt gla i den gamle tv'n og da ^^ Bra høytalere på sånne gamle tver vett Så skal passe på at den ikke blir kasta hvertfall ^^ Endret 6. juni 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vi må få se resten av rommet ditt og da -Readhead- Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vi må få se resten av rommet ditt og da -Readhead- 8801327[/snapback] Er bare tv delen som er forandret. Resten er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7909540 Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja, kan du ikke ta et bilde av speilet Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vel, jeg kunne tatt bedre bilder. Her er i allefall bula mi: Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ja, kan du ikke ta et bilde av speilet 8801414[/snapback] Låv å håpe Du har jo et bilde i profilen som du kan se på. Endret 6. juni 2007 av Håkki Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja, kan du ikke ta et bilde av speilet 8801414[/snapback] Hehe, ikke akkuratt Nå hvertfall Ikke passende kledd, eller ikke kledd i det hele tatt Meen, fant bilder fra hvordan det så ut på rommet mitt før. Før den pulten jeg hadde nå, så hadde jeg et ganske lavt bord, ikke så stort. (skjekker etter bilder) Før det igjen så var det slik(August 2006): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Min nerdebule: Her sitter jeg og nerder: Min digge seng, som jeg også bruker til å sitte på forran pc'n: En plakat : Min rotete knasjfarga sofa. Pleier å være mer rot på: Tv, skuffer, cd-hylle, eske og et vindu ut: Den ene skapdøra mi<3: Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg har et bord som er helt likt ditt databord Readhead ^^ Endret 6. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vel, jeg kunne tatt bedre bilder. Her er i allefall bula mi: 8801435[/snapback] Pen bule Marius E. Tøft at du har holdt svart/hvit stilen på hele rommet. Eneste minuset jeg kan se, er at stolen din er rød... (trekke om til svart eller hvit kanskje?) kunne dog vært en fin kontrast i rommet med en knallrød stol, men denne er i hvertfall etter det jeg kan se på bildene (som kanskje tar feil) litt mer i vinrød sjangeren.. PS: Ingen tv? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Fint skjørt. 8796169[/snapback] Det var det han lå merke til Kjempe forandring fra en tv fra 1980 Til en litt nyere tv og flott tv bord Gratulerer Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Pen bule Marius E. Tøft at du har holdt svart/hvit stilen på hele rommet. Eneste minuset jeg kan se, er at stolen din er rød... (trekke om til svart eller hvit kanskje?) kunne dog vært en fin kontrast i rommet med en knallrød stol, men denne er i hvertfall etter det jeg kan se på bildene (som kanskje tar feil) litt mer i vinrød sjangeren.. PS: Ingen tv? 8801941[/snapback] Ai, jeg glemte det siste bildet. Ikke verdens største eller beste tv, men den duger absolutt! Endret 7. juni 2007 av Marius E Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ai, jeg glemte det siste bildet. Ikke verdens største eller beste tv, men den duger absolutt! 8802771[/snapback] Samme tvbord som meg jo Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hva skal man med TV når man har prosjektor.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hva skal man med TV når man har prosjektor.. 8803663[/snapback] Det lurer jeg også på ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå