SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 nice. Her er nerdebulen min. Og nei eg har ikke giddet å rydde. Rydding is for suckers! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Rotete nerdebule er for suckers. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Nå er jeg på plass hos bjaa, siden søsteren ikke er hjemme rappet jeg LCD'en hennes. Nærmere enn en designmessig orgasme kommer man ikke. Jeg prøver å få til en nerdebule selv. Men jeg må bygge meg pc først og ordne bredbåndconnection på rommet. Jobber med det nå. Eller jo det gjør man. . Men fint var det. Endret 28. januar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Her er plassen jeg nerder meg hver dag.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bruker bare pc'n til musikk og surfing så denne holder lenge for meg. for resten av bula. se linken til avforum i siggen Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 nice. Her er nerdebulen min. Og nei eg har ikke giddet å rydde. Rydding is for suckers! Det der så bare svett ut Gleder meg til pulten din detter over deg Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Her sitter jeg på et lite rom med en pc pult enda mindre enn darkness sin. Skulle gjerne hatt litt bedre plass pluss et stort skrivebord. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 For noen måneder siden: Nå: Digg, spesielt å se på filmer! Hvis du lurer på høyttalerne: Gigaworks S750 7.1. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hepp her et bilde av min lille nerdekrok, enkel og grei, den blir bedre når jeg får shuttle til våren nerdekrok Odd Grenland er best! jepp, ikke noe er som dem, la mye arbeid i å komponere det bildet mitt, med forskjellige detaljer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hmm, noen av dere fra grenland? Heia Odd. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Små gammelt bilde, men er det noen som har en barebone socket a og selge meg for en litt billig penge? send pris i Pm så skal jeg tenke på det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 nice. Her er nerdebulen min. Og nei eg har ikke giddet å rydde. Rydding is for suckers! Det der så bare svett ut Gleder meg til pulten din detter over deg ?? Dont get it? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Lagde eit bilete for ein kamerat for tre veker sida. Rommet mitt såg iallefall slik ut da(litt meir rot no..): Endret 29. januar 2005 av Denethor Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 her sitter da jeg hele dagen. det er så rotete så det er nesten pinlig å vise fram men.. Ser ut som om jeg har storebroren til stereo anlegget ditt.. Kostet ditt mye? Rosa vegger Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jepp jepp, her er min bule. Ikke så mye å skryte av, men det er tross alt her jeg bor det meste av døgnet. Egentlig ganske stort rom, men på grunn av en del rot, gidder jeg ikke ta bilde av mer enn maskina. Hele pulten, bygget selv av 2x 180x60 plater fra Ikea. Stygg, stor, gammel skjerm og tastatur. Ser man godt etter kan man se en Palm Vx og en Wacom Graphire 3 bak tastaturet. TV-oppsettet mitt. Den er så klart koblet til PC'en, og blir brukt til film. Egentlig et midlertidig oppsett som har stått sånn i 2mnd. nå Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Velkommen til rommet mitt. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 som den nerden jeg er så måtte jeg jo bare lage en flash film av nerdekroken min, resultatet finner du her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå