Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wæwæwæw, flytter hjem imårra klokken 10 :D

Setter nok opp min hjemmekino på loftet hos min far så da slenger jeg kanskje ut noen bilder imårra :w00t: Blir nok en del "chille kvelder" oppå der ja.

 

28" tv, 5,1 eller 7,1 surround, stoler (skal skaffe sofa) dvd spiller, (snart parabol tror jeg), og pcen.

Gleder meg! :yes:

Lenke til kommentar
Wæwæwæw, flytter hjem imårra klokken 10 :D

Setter nok opp min hjemmekino på loftet hos min far så da slenger jeg kanskje ut noen bilder imårra :w00t: Blir nok en del "chille kvelder" oppå der ja.

 

28" tv, 5,1 eller 7,1 surround, stoler (skal skaffe sofa) dvd spiller, (snart parabol tror jeg), og pcen.

Gleder meg!  :yes:

8695992[/snapback]

kan egentlig ikke bli noe annet enn bra det ;) ambefaler z-5500 viss du ikke allerede har kjøpt surround anlegg, kraftig sub som får huset her å riste på halvt volum og god 3d lyd fra 5 ganske kraftige speakers, gir en helt ny opplevelse til film og spill, kan lett koble opp til både dvdspilleren, parabolen og pcen sammtidig! :thumbup:

Lenke til kommentar

Sorry mac, har hatt det før. Har gått over til hifi.

Har en Harman/Kardon AVR 240 forsterker som trekker 890 watt fra strømnettet og leverer nok power til mine:

Dynavoice M-65 front,

Dynavoice C4 center,

Dynavoice F6 surround(på siden av sofaen og

Dynavoice S4 til surround back (bak sofa)

 

Så har jeg en XTZ 99 w12s (right) subwoofer som leverer GOD bass! :yes: ((Ikke min, men en sånn)

Lenke til kommentar
.dat: Meget nice, men blir det ikke lett riper i det bordet?  :hmm:

8699537[/snapback]

 

Ikke store riper, men små, de vil ikke synes så lenge ikke bordet får lys direkt på seg. Eneste problemet er at det er et hell å rengjøre, tiltrekker seg mye støv og støvet synes veldig godt.

 

Edit: Men etter et års bruk bør man få "fikset" litt på det, med spesielle glass behandlere.

Endret av .dat
Lenke til kommentar

Complexity og .dat, dere har begge verdige buler på hver sin måte :D

Complexity: Rotete sån det er i de fleste buler som jeg har sett :D

.dat: stil rent og peng :D

 

 

Kommer snart bilder av min bule tenker jeg, må bare få hjem TV benken jeg har laget så jeg kan om møblere å få tatt noen nye bilder :D

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...