Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Nå har nerdebula blitt drastisk forandret. Alle pc`er utenom en laptop er kasta vekk og har begynt å bygge litt hjemmekino. Fiksa nye høyttalere, så neste er en 37" lcd tv. Gjerne en sort og lekker samsung:D

 

Eneste nerde tingen igjen er laptopen som jeg spiller av musikk og film med. Spiller aldri mer så dette ble en befriende sak:D

 

forran.jpg

 

 

ikke noe forandring her, utenom plassen hvor laptopen står og kontrollerer alt:P

bak.jpg

 

Så da mangler noen bedre høyttalerkabler, kanskje en effekforsterker og snart kommer ny tv. det blir sweet :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger opp ett bilde jeg tok nå just, har fått ei pakke, som er på vei hjem nå, det inneholder nødvendige deler til den PCn dere ser under pulten ;) Når den er oppe å går, rydder jeg vekk masse av kablene, skal bytte ut den store sony-saken med en forsterker, så har jeg planer om et par Cerwin Vega høyttalere ;)

 

Nytt bilde kommer, men uvisst når ;)

 

44376.jpg

 

Sorry for crappy kvalitet :(

Lenke til kommentar
Slenger opp ett bilde jeg tok nå just, har fått ei pakke, som er på vei hjem nå, det inneholder nødvendige deler til den PCn dere ser under pulten ;) Når den er oppe å går, rydder jeg vekk masse av kablene, skal bytte ut den store sony-saken med en forsterker, så har jeg planer om et par Cerwin Vega høyttalere ;)

*bilde*

8601786[/snapback]

O_o! Det likte jeg :thumbup:

360, laptop og greier!

Men bare for å pirke litt; er det ikke veldig trått å strekke seg over laptopen for å ta "data"musa når du ser på den lcd-skjermen..? -eller er den bare til 360?

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller ser den skjermen ut som en svart-hvitt skjerm på bildet? Regner med at den ikke er det. Skjermen sto ikke helt i stil med resten av tingene, men bortsett fra det så det bra ut.

8595084[/snapback]

ikke svart-hvitt men visual stylen min til xp er grå :p så alt er ommtrent grått på pce:P

vet den ikke står i stil med alt annet, men gidder ikke bruke lcd skjerm til cs gaming :p så den har jeg gitt vekk til søstra mi :p

 

Herrejesus. Er det virkelig mulig å ha skjermen slik? Må jo bli helt kaputt i nakken?

 

nei egentlig ikke for jeg lener meg altid bak på stolen og sitter slik at jeg sitter rett mot skjermen, så snur jeg litt på tastaturet :p pluss at skjermen er for feit til å ha midt på bordet :p

Lenke til kommentar
Knut erik:

Fint fint. Men er det 2 maskiner som står der?- en midi og en barebone? Hva brukes til hva?

8610346[/snapback]

 

Hvis du mener den oppå bordet, syns jeg det likner en UPS, eller ei sånn subkasse, med surroundsak i.. Har sånnt sjøl, men det minna ikke så mye om det..

Lenke til kommentar

Er lite fornøyd med nerdbula mi nå, så jeg hadde tenkt å fixe en ny en..

 

Bordplata:

*Den skal være 190cm*70cm.

*Det skal helst væe en slags buet slutt på den. (som en L intill veggen)

*Bena skal være 70 cm eller noe sånt.

Men er usikker på hva slags materiale jeg skal bruke? (hva slags type tre / hvilken farge)

Og hvis jeg f.eks kjøper fra IKEA.. Kan det da være like greit med et kjøkkenbord..?

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...