Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://venes.org/bilder/nerdebula/

 

Der sitter eg og nerder meg for tida.

Ikke feil den bula du har der. Eneste var den gamle sofaen til venstre, klar for utskiftning? :tease:

Sofaen ja? faen i helvete, hadde 2 stoler også av samme type, arvegods fra mormor, så blei det jo seff til at det blei satt ned i kjellerleiligheita. Stolene har eg kasta ut...

 

Ikkje er den god og sitte/ligge i heller.

Lenke til kommentar
http://venes.org/bilder/nerdebula/

 

Der sitter eg og nerder meg for tida.

Ikke feil den bula du har der. Eneste var den gamle sofaen til venstre, klar for utskiftning? :tease:

Sofaen ja? faen i helvete, hadde 2 stoler også av samme type, arvegods fra mormor, så blei det jo seff til at det blei satt ned i kjellerleiligheita. Stolene har eg kasta ut...

 

Ikkje er den god og sitte/ligge i heller.

Vond sofa?

 

Tell me 'bout it.

 

Den blå greia som står på rommet mitt må være noe av det mest ukomfortable jeg har vært borti.

Skal da koste flesk for en ny en også=/

Lenke til kommentar

Veldig mange fine buler her *misunnelig*

 

Tør ikke legge ut bilder av rommet mitt nå (er så rotete)

Jeg har planer om å bygge meg en prosjektor til sommeren, er ikke sikker på om jeg har plass :roll: samme det.. bare for fun likevel :p

 

Jeg er faktisk så heldig at jeg har fått meg sommerjobb i år.. Faktisk 3 stk.. :p Så det blir penger til masse stash! :)

Lenke til kommentar

selv om det er litt off-topic så spør jeg likevel siden denne tråden er stappfull med "nerdebuler". Noen som vet om det finnes en tråd hvor ommøblering av rom og tips til ommøblering? er jo ikke noe liv i den ene jeg fant (som jeg har lagd selv)

Lenke til kommentar
Slik ser pulten min ut for tiden. Resten av rommet består av ingenting, så det ekke verdt å se. (som om pulten er det)

 

Nytt er ommøblert tilbake, og kastet inn et ledig kjøleskap. :p

 

Oh, har bestilt ny telefon. :p

Hvilket tastatur er det hvite du har der?

 

Det foran LCD skjermen...

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...