Heilage Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Marley: Jeg lurte på åssen tower (kabinett) det svarte var? Merke, modell...?? 8550933[/snapback] Det er et Mercury-kabinett. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=p...04hsl&mcat=c222 De fases ut nå. Tror Mercury går konkurs. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Kan jo legge inn noen bilder av bula mi =) Nå gjelder det bare å finne forsterker til de fine nye høyttalerne Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Godt utnytta plass iallefall da.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Godt utnytta plass iallefall da.. 8552610[/snapback] Haha, ja det skal du ha. Så litt småtrangt ut der inne ;p Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Godt utnytta plass iallefall da.. 8552610[/snapback] Haha, ja det skal du ha. Så litt småtrangt ut der inne ;p 8552620[/snapback] godt han gjorde noe ut av det da. Men kanskje bruke vegg plassen bedre? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Godt utnytta plass iallefall da.. 8552610[/snapback] Haha, ja det skal du ha. Så litt småtrangt ut der inne ;p 8552620[/snapback] godt han gjorde noe ut av det da. Men kanskje bruke vegg plassen bedre? 8552626[/snapback] Nettopp ommøblert, så ikke mobb Skal nok sikkert få opp noe plakater eller no.. må bruke veggplassen Grunner til ommøbleringen var høytalerne.. Før hadde jeg sengen på tvers der hvor høytalerne står nå, men høytalerne er stor, så måtte vri på hele rommet Tar gjerne imot tips for å gjøre det litt koseligere.. Ikke noe dyre greier, men kom med forslag Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 litt telys, puter og andre generelle pynteting gjør det jo kjapt mye koseligere. Kanskje noen pledd i matchende farge til putene, så blir det fort kooselig =) Kanskje noen snasne sort-hvitt bilder av NY rammet inn i ei pen ramme. Mye man kan gjøre. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Sånn ser min bule ut. Bildene er visst litt dårlige. ar ikke bare med pc-en å gjøre. Jeg ser faktisk ikke hva jeg tar bilde av. Mobilskjermen min er maks fucka. Så noen bilder fra under bordet, tatt med webcam. Endret 9. mai 2007 av ;P Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Med så lavt bord må da det ta livet av ryggen din ved pc-plassen? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 For en støgg kvalitiet. :/ Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Anathema: Nei, går fint nok. Hender at jeg vener stolen noen ganger og snur meg 180* mot den andre pcen. Thewiz: Ja, jeg vet, men fikk ikke tatt noe bedre bilde med mobilen. Er litt vanskelig med skjermen min. :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hvordan klarer du å ha så lav PC-pult, Henrik ? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Er ikke noe stress. Bare å hvile albuene på låret mens jeg skriver. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor fortsettelse deilig Trust mus og Saitek tastatur annlegget som støver ned..Med min nye puma og lacoste parfyme wtf hvorfor kommer det bilde der 7229288[/snapback] -Shark-. Har samme kabinett som deg, men jeg har moddet mitt. Har ei 80x80 vifte i toppen. Så har jeg plexiglass på siden med ei 120x120mm vifte i Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor fortsettelse deilig Trust mus og Saitek tastatur annlegget som støver ned..Med min nye puma og lacoste parfyme wtf hvorfor kommer det bilde der 7229288[/snapback] -Shark-. Har samme kabinett som deg, men jeg har moddet mitt. Har ei 80x80 vifte i toppen. Så har jeg plexiglass på siden med ei 120x120mm vifte i 8581488[/snapback] Hehe. Legg opp bilde? Jeg har Plexi bak gitteret for å forhindre støy ut der. Samt støydemping i så og si hele kabinettet. Ellers har jeg speil inni der. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor fortsettelse deilig Trust mus og Saitek tastatur annlegget som støver ned..Med min nye puma og lacoste parfyme wtf hvorfor kommer det bilde der 7229288[/snapback] -Shark-. Har samme kabinett som deg, men jeg har moddet mitt. Har ei 80x80 vifte i toppen. Så har jeg plexiglass på siden med ei 120x120mm vifte i 8581488[/snapback] Hehe. Legg opp bilde? Jeg har Plexi bak gitteret for å forhindre støy ut der. Samt støydemping i så og si hele kabinettet. Ellers har jeg speil inni der. 8582384[/snapback] Skal gjøre det nå, men da må jeg ta bilde av det "store" romet mitt også. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Da -shark- har jeg fått tatt bilder Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Pent pent pent. Likte det du hadde gjort med kabinettet. Hva gjorde du med de kantene og slikt som er orignalt på sidedøra? Siden det er ikke mye klaring derfra og til venstre og deretter slutter kabinettet. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Pent pent pent. Likte det du hadde gjort med kabinettet. Hva gjorde du med de kantene og slikt som er orignalt på sidedøra? Siden det er ikke mye klaring derfra og til venstre og deretter slutter kabinettet. 8582756[/snapback] Jeg gjorde ikke noe med kantene. Jeg fikk hjelp til dette, med aliminumssaks. Skal ha en 120mmx120mm der inne nå Så skal jeg sette på toppakning. Men nok OT Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Fin tråd dette her. Har aldri tenkt på å bruke Ikea kjøkkenbenk som databord. Ikke dumt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå