Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder jeg også da :)

post-102184-1177597029_thumb.jpg

Oversiktsbilde over bula mi

post-102184-1177596961_thumb.jpg

Gamle crap høytalera, gitaren, xbox'n + spilla :)

post-102184-1177597012_thumb.jpg

Bordet med det rare på :p

post-102184-1177596803_thumb.jpg

Selve nerdeplassen min!

Colortaq 21 tommer lcd tv, bang & olufsen beovox p30 høytalere, stasjonære crapcp'n, lappisen, jvc A-s7 forsterker, det stygge skrivebordet mitt + masse rot

Det kommer snart 2x 800watts pioneer bilbassere i tillegg + ny stasjonær når jeg får tjent inn noen penger :)

Anlegget spille forøvrig svært bra, ihvertfall hvis man tenker på det at det er over 20 år gammelt!

Hva syns folket?:)

Edit: selve rommet mitt er stygt som bare f, men det kommer snart oppussing på den fronten også :p

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er ihvertfall et bilde av skrivepulten min.. :)

 

Til venstre ser du forskjellige permer/bøker o.l., samt deodorant og en Office-pakke.. Over er der jeg oppbevarer alt fotoutstyret når det flytter på seg. Så har vi pcen, en VX Revolution og noen objektiver og stuff. Masse ledninger i et evig stort rot i en hylle oppe til høyre.

 

Det var vel egentlig det jeg har å si..

 

Hvad tycks?

 

59968.jpeg

 

Pcen ble litt svart, så jeg.. :) Menmen.. :D

Lenke til kommentar

Endelig fått på plass bula's nye stolthet, en Mirra stol fra Herman-Miller, som er Rolls Royce innen kontorstoler. Helt frickin rå comfort, meg fornøyd så langt!

 

Med Ikea kjøkkenbenk og dobbel Samsung Syncmaster 940BF 19" blir det liv i stua, yay! Eller faktisk så ser hele bula litt nedtonet ut nettopp fordi den er midt i stua, og der er ikke jeg personen med veto, akkurat ;)

post-21243-1177630660_thumb.jpg

post-21243-1177630675_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mrs Hatta: Takker, men ryggen min vil nok ikke gi den fra seg :)

 

Equerm: Takk, det er laminat kjøkkenbenk fra Ikea. Prägel, steinmønstret sort. Det billigste bordet man kan tenke seg, og er flott i forhold til at jeg spiser/drikker ofte ved det bordet osv. Kr 300 for plata og 22 per ben

 

DemoniZer: Enig i det, utifra hva som synes på bildet, men resten av stua er litt mer fargerik, og den passer inn i helheten. Har uansett kjøpt stolen primært for å støtte opp ryggen min. Den har flere funksjoner som er med på å forbedre positur og å holde ryggen på plass. Pris, tja :ph34r: Min kom på litt over ni, men det finnes diverse utgaver hos importøren. Det som virkelig er deilig er at man sitter på et nett (Mesh), så det blir som en hengekøye, vekten distribueres og det blir aldri klamt, nydelig. Den jeg valgte følger også med fremover forbi 90 grader stilling, så den fortsetter å støtte ryggen selvom man sitter lent fremover og jobber. Etter å ha vært gjennom 3-4 billige stoler fra her og der som bare har begynt å knirke/knekke/miste form osv, ble valget ganske klart.

Endret av cc
Lenke til kommentar
Anathema? Er det en Jackson Dk2 jeg ser ? I så fall er den drit smud, jeg har en lik :)

8476318[/snapback]

 

En hvaforno? ;p Tror nok ikke det min venn - hvis det er en gitar så er gitarene:

 

Epiphone Les Paul Custom (den hvite)

Aria Pro II (Den sorte fender kopien)

Bonita / etellerannet (Akustiske)

8476660[/snapback]

 

det der er da ikke noe Fender kopi... Er nok heller en Jackson kopi...

Lenke til kommentar
*snip*

 

 

DemoniZer: Enig i det, utifra hva som synes på bildet, men resten av stua er litt mer fargerik, og den passer inn i helheten. Har uansett kjøpt stolen primært for å støtte opp ryggen min. Den har flere funksjoner som er med på å forbedre positur og å holde ryggen på plass. Pris, tja  :ph34r: Min kom på litt over ni, men det finnes diverse utgaver hos importøren. Det som virkelig er deilig er at man sitter på et nett (Mesh), så det blir som en hengekøye, vekten distribueres og det blir aldri klamt, nydelig. Den jeg valgte følger også med fremover forbi 90 grader stilling, så den fortsetter å støtte ryggen selvom man sitter lent fremover og jobber. Etter å ha vært gjennom 3-4 billige stoler fra her og der som bare har begynt å knirke/knekke/miste form osv, ble valget ganske klart.

8484091[/snapback]

 

Ja, man må nesten betale så mye for en god stol nå for tiden, jeg har noe liknende på jobben, men burde kanskje gå til anskaffelse av en slik hjemme også.

mtp. ryggprobleme som ligger i familien kan dette være lurt å forebygge.

Tusen takk for raskt og grundig svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...