Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Samme som jeg har hørt fra alle andre også :p

 

Må bare bestemme meg for hvilken frsterker jeg skal kjøpe meg, om jeg skal kjøpe meg sånne små satelitthøytalere til og ha bak, eller kjøpe 4 F6

ere (2 foran, 2 bak) og hviken center hhøytaler.

 

Dropper subwooer til jeg får meg egen leilighet (ikk elenge igjen nå :w00t: ) ettersom mine foreldre legger seg i 12 tia ... vet heller ikk eom jeg vil trenge det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vant idag Dynavoice M65 for 1300kr :)

8219811[/snapback]

 

Disse høytalerne ser litt spennende ut, men personlig er jeg litt skeptisk til kvaliteten på disse. Blir kansje til at jeg prøver ett sånt sett til bakhøytalere. Har ett sett Focal fronthøytalere nå som jeg er veldig fornøyd med, prisen er dog endel stivere. 8500kr for settet av de gulvstående jeg har nå.

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
nice, inkl. porto?

 

Gled deg btw ;DD nydelig kjøp! sort eller calvados?

8220090[/snapback]

 

Nope, kommer nok på rundt 1600 til slutt pga frakt, gebyr osv. Men 1600 er jo ingenting i forhold til 2.500kr :)

 

Vant idag Dynavoice M65 for 1300kr :)

8219811[/snapback]

 

Disse høytalerne ser litt spennende ut, men personlig er jeg litt skeptisk til kvaliteten på disse. Blir kansje til at jeg prøver ett sånt sett til bakhøytalere. Har ett sett Focal fronthøytalere nå som jeg er veldig fornøyd med, prisen er dog endel stivere. 8500kr for settet av de gulvstående jeg har nå.

 

~ Medion

8220657[/snapback]

 

Vell, alle tester sier jo at F6 og M65 spiller sykt bra til å være så billig, de sier at de spiller like bra som høyttalere til flere tusen. Lyd og bilde har blandt annet testet disse og de fikk 9/10, mens VG gav dem terningkast 6. :)

 

Kommer bilder når jeg har rigget opp høyttalerene!

 

Til sommeren så skal jeg ha en slik:

27385_PE082595_S4.jpg

 

...pluss en prosjektor som jeg får gratis av broren min :) Han fikk den gratis av jobben, og nå skal han ut å reise i ét år, så han har ikke bruk for prosjektoren. Får med lerret også :)

 

Her skal den nye TV benken og høyttalerene stå:

 

post-42881-1174671156_thumb.jpg

 

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...