Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

@ Snufi:

Det føles litt sjef, det gjør det.. :D Finnes jo omtrent 1000 projektorer osv som er bedre enn den/det jeg har, men det er ikke til å komme utenom at det er grisekult å ha selv om det ikke er det dyreste og beste utstyret i butikkhyllene. :)

@ fredblic:

Super Mario World er kongespill ja! :love: Det blei ikke akkurat dårligere på digert lerret! Kult å begynne på nytt igjen nå, blir noen timer på pæra! ;) Etter det skal jeg gjennom Donkey Kong serien. Tror de spillene gjør seg godt smurt utover hele veggen også! :p Nesten kulere nå som jeg er 21 enn det var den gangen jeg kjøpte SNESen.. Grow up? Not a chance..

Neste steg i bule-prosjektet mitt må bli en recliner til forloveden, er på kanten å jage a bort i sofaen hver gang det er no på gang på lerretet! :whistle: Etter det er det på tide med anlegg, savner litt ordentlig lyd. Logitechanlegget spiller rett og slett ikke høyt nok. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ Snufi:

Det føles litt sjef, det gjør det..  :D Finnes jo omtrent 1000 projektorer osv som er bedre enn den/det jeg har, men det er ikke til å komme utenom at det er grisekult å ha selv om det ikke er det dyreste og beste utstyret i butikkhyllene. :)

@ fredblic:

Super Mario World er kongespill ja!  :love: Det blei ikke akkurat dårligere på digert lerret! Kult å begynne på nytt igjen nå, blir noen timer på pæra! ;) Etter det skal jeg gjennom Donkey Kong serien. Tror de spillene gjør seg godt smurt utover hele veggen også!  :p Nesten kulere nå som jeg er 21 enn det var den gangen jeg kjøpte SNESen.. Grow up? Not a chance..

Neste steg i bule-prosjektet mitt må bli en recliner til forloveden, er på kanten å jage a bort i sofaen hver gang det er no på gang på lerretet!  :whistle: Etter det er det på tide med anlegg, savner litt ordentlig lyd. Logitechanlegget spiller rett og slett ikke høyt nok.  :(

8165157[/snapback]

Du er 21 år, forlovet og bor hjemme på gutteromet? :dontgetit:

Lenke til kommentar
*snip*

Du er 21 år, forlovet og bor hjemme på gutteromet?  :dontgetit:

8173140[/snapback]

:thumbup:

Student uten lån. Faktisk så greit at jeg tjener penger mens jeg studerer, så jeg og forloveden kan få et hus-/førstehjemslån på 1,5-2 mill uten kausjonister og tull når den tiden kommer (ca 1,5 år til med mutterns middag, mas og jag, det holder jeg glatt ut).

Hadde jeg derimot bodd i Oslo (hvor jeg studerer) hadde jeg hatt masse gjeld og 0 egenkapital når jeg var ferdig. Valget var greit. Nå kan jeg bruke penger på stæsj istedenfor boutgifter mens jeg studerer! :p Jeg hadde ikke hatt projektor og lerret/rullgardin i en 10 kvadrats hybel i Oslo som jeg i tillegg hadde betalt 4500 kr måneden for for å si det sånn!

EDIT:

Men takk for *ehm* omtanken? :!: Jeg ville vært bekymra for meg også hadde jeg lest den delen uten å vite hva som lå bak. :thumbup: Men no worries, jeg er erklært sånn nogenlunde normal under topplokket.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Hvordan er oppløsningene på de, og hvordan er kontrastforholdene?

8177194[/snapback]

Toshibaen oppererer med 1200:1 mot Samsung sine 5000:1 men Samsung måler på en annen måte enn de andre, alle andre oppererer med 1200:1 på 32" TV'er. Oppløsningene på begge er 1366 x 768 slik som de fleste 32" LCD TV'er har. Samsungen har to bakdeler, rammen rundt skjermen er sort noe som gir gjennskinn i lys etc, samt den har bare 1 HDMI. Toshibaen har 2x HDMI og en matt ramme rundt skjermen. Foreløpig står Toshibaen bedre til enn Samsungen i mine øyne.

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Hvordan er oppløsningene på de, og hvordan er kontrastforholdene?

8177194[/snapback]

Toshibaen oppererer med 1200:1 mot Samsung sine 5000:1 men Samsung måler på en annen måte enn de andre, alle andre oppererer med 1200:1 på 32" TV'er. Oppløsningene på begge er 1366 x 768 slik som de fleste 32" LCD TV'er har. Samsungen har to bakdeler, rammen rundt skjermen er sort noe som gir gjennskinn i lys etc, samt den har bare 1 HDMI. Toshibaen har 2x HDMI og en matt ramme rundt skjermen. Foreløpig står Toshibaen bedre til enn Samsungen i mine øyne.

~ Medion

8177389[/snapback]

Har begge merkene som er nevnt ovenfor her (ikke det at det behøver å ha noe å si), men det kontrast greiene som produsentene oppgir er ikke helt til å stole på.

Se bildet selv og vurdere er det beste, ikke la deg lede av selgeren eller produktinfo, men velg selv er mitt beste råd ! (så fremt man har mulighet)

Og ikke kjøp i all hast for all del ! (da kan man ende opp med noe elendig)

Lenke til kommentar
er det en Alienware laptop du har?

8182620[/snapback]

Hvem spør du?

Nå må det komme flere bilder her :D

8182624[/snapback]

Det er ver Lambada han spør sikkert !

Jeg kommer med flere bilder til neste helg eller noget sånt, venter bare på en pakke fra microplex som sikkert blir sendt på mandag eller tirsdag.

Legger med noen små bilder nå, satt inn den andre PC'n min på rommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...