Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøkkenet er fint, om enn altfor, altfor stort. Akk, så mye bortkastet plass.

8141725[/snapback]

Prøv å få tak i deg et litt større bord, og sett det midt på gulvet? ^^

Skjønner det kan være litt irriterende å ha så mye tomrom.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Baaah, lite liv her i det siste!!

Sjekk ut bula mi her.

Har fått stappa inn en stereo rack og en satans stor sub på 12" som pøser ut 400w RMS i 2 OHM eller 300W i 4 OHM siden sist gang.

Beklager fortsatt de dårlige bildene men skal få prøve å tatt med et annet kamera, bruker video cammen til å ta bilde!

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Duuude! T.J. Heeerlig bule! Du har en god smak på spill ihvertfall!  :thumbup:

8158506[/snapback]

Takker, holder meg til fps, rts og mmorpg(eller hva det heter.

Nice databord T.J...

Kjøpt den på jysk sant?

Jeg har tenkt å kjøpe den selv..

Jepp, sponset av random automatspillere og rødekors. samt litt rabatt ;)

Lenke til kommentar

Nå melder jeg meg på her jeg også. Rushet igjennom denne tråden for en måneds tid siden og fikk så utrolig mange knakende gode ideer, så nå er det på tide å presentere nerdebula mi:

Bjørnars nerdebule v1.0

Bilder:

post-87381-1173967600_thumb.jpgpost-87381-1173967617_thumb.jpgpost-87381-1173967678_thumb.jpg

1. Projektor: Acer PH112 480p DLP hjemmekinoprojektor - billig og god til spill og film

2. Ekstern HDD: Maxtor OneTouch III 500GB USB/FireWire

Begge disse plassert på 45 kr hylle fra IKEA

3. Lyd: Logitech X-530 5.1 surround drevet av et Creative Sounblaster Live! 24-bit eksternt USB lydkort

4. PC: Acer Aspire 5684 WLMi - C2D @ 1,83GHz, 2GB 667MHz ram, go7600 128/512MB og det som er viktigst: tv-tuner - plasser på et laptopbord fra IKEA.

5. Tv-skap: IKEA "et-eller-annet" - inneholder en Playstation two, en N64 og selfølgelig en SNES. Fungerer utover det som godis/soda/foringsbord :thumbup:

6. Stol: LA-Z-BOY recliner - plassert i midtpunktet for anlegg og projektor, virkelig en ego-build dette..

Neste bilde

7. Game controller: Rockfire USB/PSX bridge. Essensielt ekstrautstyr for enhver spillemulator! Ingen vits i å kjøpe dedikert pc-gamepad om man kan bruke en PS2-kontroll.

8. Headsett: SteelSound 5Hv2 - kjent og kjært, trenger ingen forklaring

9. Ekstrataster: zBoard Fang. Plassert på venstre armlene under spilling. Viktig å nevne at en godt tilpasset musematte plasseres på høyre armlene. Skjermen i bruk er selvfølgelig projektoren.

10. Mus: Logitech MX518

11. Ratt/pedaler: Logitech Formula Force - Billig Vibration Force ratt som har gitt mye moro for pengene!

12. Fjernkontroller: MediaCenter, PS2, eksternt lydkort og projektor

Neste bilde

13. Lerret: ..eller rettere sagt rullgardin. 2x1,95 m Tupplur rullgardin fra IKEA.

14. Bildeflate: 80". Jepp. 80. 2,9 meter projekson gir et 16:9 bilde på 80". Skal ikke påstå det ikke er moro der jeg sitter 2,5 meter fra lerretet/rullgardinen. :)

..Også Super Mario World da.. :love:

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Utrolig nice bjørnar. Hvor stort er rommet? Virket litt lite og trangt :!:

Hvor mye koster den prosjektoren?

8160944[/snapback]

Lite og trangt er ikke engang LITT dekkende! :!: 3x5 meter! Og pga skråtak og greier kan jeg ikke ha projektoren andre veien. Dessuten dobler gardina nå som blending for rommets eneste vindu i tillegg til å være lerret, så får virkelig ikke gjort det anderledes.

Projektoren kjøpte jeg brukt, men fikk med kvittering. 28.08.06 kosta den 8000 kr på shg.no. Jeg ga bare 2750 for den, QXL auksjon uten minstepris og med budøkning på ei krone. Tror ikke han som hadde den fikk så mye han hadde håpet. Den tilsvarer til stor grad BenQ W100, bare at Aceren ikke har DVI inngang. Knakende gode farger, godt sortnivå og ingen merkbar regnbue-effekt eller screendoor (ihverfall ikke på 80").

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...