Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Den skjermen din, hva kostet den?

Bare lurer for fikk låne 2 sånne på skolen for å bruke til servere, å da jeg sporte hva de kostet, sa han bare "småpenger" så ble bare nysjerrig

Disse skjermene er veldig billige, og jeg er godt fornøyd med de, det er altså en videoseven L19WA den koster vel omlag 1500 kr på den billigste nettbutikken i prisguiden... Leste en test på den hos dinside.. men dfant ikke denne igjen nå og de sa at dette var en skerm der du fikkk mye for pengene...! så den anbefaler jeg absolutt alle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den skjermen din, hva kostet den?

Bare lurer for fikk låne 2 sånne på skolen for å bruke til servere, å da jeg sporte hva de kostet, sa han bare "småpenger" så ble bare nysjerrig

Disse skjermene er veldig billige, og jeg er godt fornøyd med de, det er altså en videoseven L19WA den koster vel omlag 1500 kr på den billigste nettbutikken i prisguiden... Leste en test på den hos dinside.. men dfant ikke denne igjen nå og de sa at dette var en skerm der du fikkk mye for pengene...! så den anbefaler jeg absolutt alle

8067123[/snapback]

ahh, okei :) ja merket at de var veldig bra lysforhold og slikt på den :)

Nå har jeg LCD skjerm fra før da, en BenQ FP92W, men om jeg skal kjøpe flere blir jeg nok til å velge en sånn der en :)

Lenke til kommentar
jo har faktisk en tuner.. så skal sette opp parabol på rommet mitt, men har ikke fårr somla meg til det ennå....

hehe venter på litt mer behagelig vær slik at jeg ikke fryser av meg fingra mens jeg driver med koblingene ute:P

8061911[/snapback]

Du er en skam for nicket ditt med et slikt utsagn.

:tease:

8061927[/snapback]

Hehehe !

Gullkorn... !

Også ett lite bilde av min bule :

Endret av aGal
Lenke til kommentar
wow. Nice skerm :dribble:

hva slags skjerm er det?

8082230[/snapback]

Er en slags TV ja :p Samsung LE-27S71B LCD TV, also 27"

8083429[/snapback]

Den så veldig fin ut. Pris?

LItt OT: Er den noen som har merket at aktiviteten i denne tråden har gått betraktelig ned etter at den ble flyttet til Samfunn-->Hus og hage? :hmm:

Lenke til kommentar
wow. Nice skerm :dribble:

hva slags skjerm er det?

8082230[/snapback]

Er en slags TV ja :p Samsung LE-27S71B LCD TV, also 27"

8083429[/snapback]

Den så veldig fin ut. Pris?

LItt OT: Er den noen som har merket at aktiviteten i denne tråden har gått betraktelig ned etter at den ble flyttet til Samfunn-->Hus og hage? :hmm:

8092355[/snapback]

pris nå er 5000 og oppover på nett, kjøpte min i butikk + ekstra forsikring så ble en del mer, 7000-8000 ble det vel for min...

Lenke til kommentar
"Liten" oppdatering av bula:

post-28291-1172762383_thumb.jpg

8054026[/snapback]

Pent :tease: Er det ein WD harddisk eg ser der? :) Men har du skifte frage på powerknappen? (min er grøn din er blå?) :hmm:

8057576[/snapback]

Han har vel 320 GB versjonen. Du har 250.

8057670[/snapback]

ser ut som en wd 250gig\500gig... har en selv og er storfornøyd!

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
Fungerer skjermen godt med pc tilkoblet? klart og flott bilde? :)

8094155[/snapback]

Den fungerer bra synes jeg, brukte vel 2 uker til å vende meg til det...

BF 2 funker meget bra samme med cs og alt annent jeg har prøvd, synes bildet er supert i spill og helt greit i windows.. (dette er min mening, tar ikke på meg noen skyld om noen kjøper å bare synes det er "møkk") :tease:

Kjører ATi Sapphire Radeon x1600PRO AGP med HDMI, bruker altså HDMI kabel mellom PC og TV'n...

Synes i alt at skjermen er kjempe :D bra bilde, lyden er litt så som så, men jeg bruke andre høyttalere en de som sitter inn TV'n så da bryr det ikke meg. Design er deilig :D greie menyer har enda ikke trengt å lese noe bruksanvisning etc.

Lenke til kommentar
Nerdebula er vel rommet til en?

Det er helt korrekt. Det er en begrensning, hadde det ikke vært en begrensning, hadde emnetittelen sett helt annerledes ut.

Men å vise frem hele boligen/huset sitt, er vel bare en ekstra gevinst for oss andre? :)

La nå oss ikke spore helt av - og heller komme med bilder.

God natt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...