Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så fint ut det gitt. Eneste jeg stusser på, er at det ser ut som om du har veldig liten plass borde i 'pckroken', og at du ikke har fjernet det horrible klistremerket på tven.

Synes faktisk ikke det bordet var så verst. Og, Wii er alltid ett pluss. Men, hvor sover du? =D

Lenke til kommentar
Så fint ut det gitt. Eneste jeg stusser på, er at det ser ut som om du har veldig liten plass borde i 'pckroken', og at du ikke har fjernet det horrible klistremerket på tven.

Synes faktisk ikke det bordet var så verst. Og, Wii er alltid ett pluss. Men, hvor sover du? =D

8054482[/snapback]

 

Hehe, skjønner at du stusser, men det er faktisk ikke så ille plass der, klart det kunne vært bedre :D Men jeg har trådløs mus og tastatur så sitter ofte i sofaen :) Ja. klistremerke på tv'en er borte nå, det bildet er vel rett etter jeg fikk tv'en :D

 

Sover forresten bak sofaen igjen, der er senga :)

Lenke til kommentar

Diiiigg -Lasse!!

Er det stereo du har eller ha du surround?

Uanset rått, hvem bryr seg om pc plassen når man har det så digg ellers :cool:

 

Gleder meg selv til dette skoleåret er ferdig for nå bor jeg på hybel (med flere) med hver sitt lille rom men til sommeren flytter jeg tilbake til mitt hjemsted og skal forhåpentligvis bo på hybel alene så da får surrounden og tvn eget rom så det ikke blir så trang som det er nå.

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Diiiigg -Lasse!!

Er det stereo du har eller ha du surround?

Uanset rått, hvem bryr seg om pc plassen når man har det så digg ellers  :cool:

 

Gleder meg selv til dette skoleåret er ferdig for nå bor jeg på hybel (med flere) med hver sitt lille rom men til sommeren flytter jeg tilbake til mitt hjemsted og skal forhåpentligvis bo på hybel alene så da får surrounden og tvn eget rom så det ikke blir så trang som det er nå.

8054845[/snapback]

 

Det er bare stereo enda, men får se om jeg ordner mer senere. Forsterkeren er jo en surround forsterker og recieveren er jo på plass :D Så det kan jo ordnes. Men prioriterer nytt bord og kanskje et tøft teppe først. Dessuten har jeg lyst på blue ray eller hd dvd spiller også. Men får vente og se :D

Lenke til kommentar
Jeg har grønt lys og 320gb..

8057714[/snapback]

Du har Western Digital My Book Essential Edition

Han har Western Digital My Book Premium Edition.

 

Ferdig :) hehe.

8057748[/snapback]

 

Ahh :p Kva er forskjellen? har 500gb eg :cool:

Endret av veitch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...