Fruktkake Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hold dere til f.eks Møbelholmen for kontorstoler. De har virkelig kvalitet, i motsetning til IKEA. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 du burde se på den stolen de har på ikea til 800 kr eller noe. sinnsykt god, med masse innstillinger, i ekte skinn og har gode armlener 8023512[/snapback] Ja, sikkert det. Men den er for stor for pulten, min stol går under pulten.. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 det går an å senke den da Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Flyttet tilbake til pulten nå.. ganske herlig egentlig.. blir lat av å sitte i stressless Dåårlig bilde da.. 8019352[/snapback] PENT!! Lenke til kommentar
PoW Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Her er min: Ryddet i dag. Temmelig fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Pent POW, likte sittegruppa- koslig og pent. Hva brukes de maskinene som sto der til? Servere? Flott med dual screen, kjører det også selv. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Her er min:8039762[/snapback][/right] Ohh, det tastaturet ditt, bare tok du ut tastene og lakkerte dem? Tenkte på å gjøre det samme Endret 27. februar 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 pen bule PoW... fett med dualscreen da skulle gjort det jeg også hvis lommeboka hadde svart til det. Fett tastatur lakkert selv eller? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Hei. Takk for tilbakemelding. -Shark- : Den til høyre er min gamle maskin, tok fyr før jul. Den i midten er en gammel P2 som jeg vurderer å bruke til musikkmaskin i Russebilen Den til venstre skal opp på rommet, skal bare fikse den litt opp. Complexity og Hagr: Har en kompis som har Special Edition av tastaturet, så jeg byttet taster med han Dual-Screen er nice ja. Det er barer 3 cm mellom skjermene, så det er evig digg å se film i Span-Mode Endret 27. februar 2007 av PoW Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Holder på å bygge meg "bule" nå jeg! Hadde store planer for rommet, og de er fulgt til punkt å prikke. Nesten i hvert fall. Ting som mangler før jeg er ferdig og kan ta bilder å vise: - PC-skjerm. Driver å forhandler meg til et godt tilbud hos en lokal leverandør. Om han ikke kommer med et, kjøper jeg denne. Som forøvrig skal henge rett på veggen.- Stol til kontorpulten. Eller, stol og stol, fru Blom, blir vel egentlig en barkrakk, siden pulten er så høy.- Henge opp magnettavlene. Ser mye bedre ut enn de gamle stygge korktavlene- Rydde, rydde, rydde. Ser ikke ut på det lille rommet nå :/ Satser på å ha det ferdig om ikke alt for lenge. Noen som vet hvor man kan kjøpe minimalistiske barkrakker, med svart sittepute og metallbein? Fargen på bena er ikke viktig, de skal omlakkeres likevel, for å matche bena på skrivepulten Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 De barkrakkene der er av dårlig kvalitet. Vi har noen sånne på jobb, og de har en tendens til å falle fra hverandre. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 De barkrakkene der er av dårlig kvalitet. Vi har noen sånne på jobb, og de har en tendens til å falle fra hverandre. 8044026[/snapback] Det er Ikea, hva forventer du? De er derimot billige da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Det er det jeg sier. Kjøp noe litt dyrere som er kvalitet. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Her bor jeg =) Har ikke rydda på en stund og føler liksom ikke for å gjøre det på en stund heller. GamingPCen min. =) TVen min. Koselig å sitte her å spille doa4 Sengen miin Den fine Carebearbamsen har vært på Errors og ByLAN, og var med i to ByLANfilmer. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Så ut som en kjekk plass det der. (: Doa4 er moro! Det jeg spiller mest på x360. Hva går det mest i på pc'n? Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 F.E.A.R, cs, Starcraft, Diablo og RA2. For øyeblikket =) Nettopp gått lei av drømmefall-den lengste reisen, så jeg leter etter et nytt adventurespill. Men jobben kaller. Årh Lenke til kommentar
Minus Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Det var et fint rom, Mrs Hatta! Eneste jeg har noe å si noe på var at det så litt kaldt ut der, hva med å male golvet/legge nytt med mørkere farge, og å male et par vegger? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Flyttes til samfunn - hus og hage Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Så ut som ett flott rom det der, gitt. Først litt gaming, så kos i senga? =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå