fredblic Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Hvordan klarer du å ha et juletre ved siden av skjermen din? Jeg forstår meg ikke på slike folk. 8000891[/snapback] bruker ikke ha det så sterkt. en stund siden jeg tok dette bildet og på den tiden var fjorttis faktoren min på fullt har tatt ut det ene lyset nå. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) ja dette er da "nerdebula" mi på venstre side har jeg 2 bord fylt av pc'deler. høyre står senga. bruker mus i ventre pga musearm. >< 8000737[/snapback] venstre hent du og? fin bule:) få flere bilder her da:) 8000899[/snapback] nei bruker ikke mus i venstre til vanlig. pga musearm i høyre, at jeg bruker den i venstre nå. men er faktisk venstrehendt ellers ja eller kan ikke si jeg er venstrehendt. bruker høyre til skriving og på datan og eller bruker jeg venstre til det meste annet. så kan vel si jeg er beggehendt ^^ EDIT: ja skal prøve å få mekka noen flere bilder. Endret 22. februar 2007 av fredblic Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 ja dette er da "nerdebula" mi på venstre side har jeg 2 bord fylt av pc'deler. høyre står senga. bruker mus i ventre pga musearm. >< 8000737[/snapback] venstre hent du og? fin bule:) få flere bilder her da:) 8000899[/snapback] nei bruker ikke mus i venstre til vanlig. pga musearm i høyre, at jeg bruker den i venstre nå. men er faktisk venstrehendt ellers ja eller kan ikke si jeg er venstrehendt. bruker høyre til skriving og på datan og eller bruker jeg venstre til det meste annet. så kan vel si jeg er beggehendt ^^ EDIT: ja skal prøve å få mekka noen flere bilder. 8000932[/snapback] bra:) kunne lest men det gjorde jeg ikke så Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Hvordan klarer du å ha et juletre ved siden av skjermen din? Jeg forstår meg ikke på slike folk. 8000891[/snapback] bruker ikke ha det så sterkt. en stund siden jeg tok dette bildet og på den tiden var fjorttis faktoren min på fullt har tatt ut det ene lyset nå. 8000909[/snapback] Jeg ble lei av det til slutt og. Før hadde jeg et Raidmax Cobra noe kabinett. Så sendte jeg en e-post til Microplex, og jeg fikk en til sidedør uten vindu. Men det holdt ikke for meg. Det endre med at jeg kjøpte et drittkabinett som forøvrig var billig. Her er et bilde av det, veldig gammelt bilde. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Endret 22. februar 2007 av Shahab Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 nei bruker ikke mus i venstre til vanlig. pga musearm i høyre, at jeg bruker den i venstre nå. Hva er musearm? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 musearm er vondt i armen, kramper osv. for å ha sittet for lenge med musa. Ikke gøy enda mer OT: ble visst 19"... sammen med nytt tastatur og ny harddisk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Dette er altså min bule. Både nyryddet og nymøblert. Håper den faller i smak selv om bildene er noe dårlige. Her er altså selve nerdekroken. Og slik ser kroken ut om man går litt nærmere. Så, snur man seg til høyre, og finner en stor fin seng. Og hvis man snur seg enda litt til høyre, tilbake til utgangspunktet, ser man sofaen. Til venstre for sofaen står noe treningsutstyr. Hva er en ninja uten sverdet sitt? Yezzda, det var altså min nerdebule. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Skaff deg LCD NorthGarden! Ellers phett! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Bestilte noen nye saker i dag. Yamaha YSTF-SW100 Sub Samsung 940MW 19" LCD TV/Skjerm diNovo Zalman NC1000B Notebook kjøler Gleder meg Endret 22. februar 2007 av T.J. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Skaff deg LCD NorthGarden! Ellers phett!Hadde det, men den dævvet, av en eller annen grunn. Jeg spiller en del spill også, så det er greit å ha dugende oppdateringsfrekvens. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) nei bruker ikke mus i venstre til vanlig. pga musearm i høyre, at jeg bruker den i venstre nå. Hva er musearm? 8001481[/snapback] musearm er en slags bettenelse i senene som går fra fingre til albue. du får ikke akkurat vodnt, men det er ett slags ubehag som gjør sånn at du får lyst til å slå armen hardt. veldig hardt. On Topic igjen: @northgarden gjør ingenting om du har CRT når den er såppas stilig som den er. (: likte også veldig godt belysningen din. supert med sånn rolig, dempet belysning, ivertfall når du skal spille eller se på film. også har du ninjasverd! niiice! Endret 22. februar 2007 av fredblic Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 gjør ingenting om du har CRT når den er såppas stilig som den er. (: likte også veldig godt belysningen din. supert med sånn rolig, dempet belysning, ivertfall når du skal spille eller se på film. Spottere, eller spotlights er fint det. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 NorthGarden: var fin bule det. ser du har litt papirer ved siden av pcen, og litt i vinduskarmen. du kunne kanskje ha arkivert dem på noen måte (skuffer el. ) drit fett med ninjasverd da Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Dette er altså min bule. Både nyryddet og nymøblert. Håper den faller i smak selv om bildene er noe dårlige. Her er altså selve nerdekroken. Og slik ser kroken ut om man går litt nærmere. Så, snur man seg til høyre, og finner en stor fin seng. Og hvis man snur seg enda litt til høyre, tilbake til utgangspunktet, ser man sofaen. Til venstre for sofaen står noe treningsutstyr. Hva er en ninja uten sverdet sitt? Yezzda, det var altså min nerdebule. 8003302[/snapback] var veldig fin:) det eneste som kan endres er vel få en lcd skjerm (med tanke på plass). selvom det ikke trengs siden den passa så fint inn den du hadde! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 minner om at det ikke er lov til å Quote bilder. bare minner om det før det kommer en slem moderator og dreper deg Lenke til kommentar
Loled Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Rommet mitt, rotete :!: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Pent Loled Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 NorthGarden: var fin bule det. ser du har litt papirer ved siden av pcen, og litt i vinduskarmen. du kunne kanskje ha arkivert dem på noen måte (skuffer el. )Har en del hylleplass bak noen 'gardiner' her (ved siden av sykkelen), men der er det allerede stappfult. Synes det funker like greit å ha det liggende i sofaen, på bordet og slikt. Men det er jo så klart penere med litt system. var veldig fin:) det eneste som kan endres er vel få en lcd skjerm (med tanke på plass). selvom det ikke trengs siden den passa så fint inn den du hadde!Har lenge siklet på en 21" Dell-skjerm, men det blir litt nedprioritert. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Dette er altså min bule. Både nyryddet og nymøblert. Håper den faller i smak selv om bildene er noe dårlige *sniiip* Yezzda, det var altså min nerdebule. 8003302[/snapback] Eh, er vel strengt tatt et samuraisverd? Ellers fett. Skaff deg en LCD, så blir det flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå