Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
post-99396-1172160000_thumb.jpg

ja dette er da "nerdebula" mi :) på venstre side har jeg 2 bord fylt av pc'deler. høyre står senga. bruker mus i ventre pga musearm. ><

8000737[/snapback]

venstre hent du og? fin bule:)

få flere bilder her da:)

8000899[/snapback]

nei bruker ikke mus i venstre til vanlig. pga musearm i høyre, at jeg bruker den i venstre nå. men er faktisk venstrehendt ellers ja :) eller kan ikke si jeg er venstrehendt. bruker høyre til skriving og på datan og eller bruker jeg venstre til det meste annet. så kan vel si jeg er beggehendt ^^

EDIT: ja skal prøve å få mekka noen flere bilder.

Endret av fredblic
Lenke til kommentar
post-99396-1172160000_thumb.jpg

ja dette er da "nerdebula" mi :) på venstre side har jeg 2 bord fylt av pc'deler. høyre står senga. bruker mus i ventre pga musearm. ><

8000737[/snapback]

venstre hent du og? fin bule:)

få flere bilder her da:)

8000899[/snapback]

nei bruker ikke mus i venstre til vanlig. pga musearm i høyre, at jeg bruker den i venstre nå. men er faktisk venstrehendt ellers ja :) eller kan ikke si jeg er venstrehendt. bruker høyre til skriving og på datan og eller bruker jeg venstre til det meste annet. så kan vel si jeg er beggehendt ^^

EDIT: ja skal prøve å få mekka noen flere bilder.

8000932[/snapback]

bra:) kunne lest men det gjorde jeg ikke så:)

Lenke til kommentar
Hvordan klarer du å ha et juletre ved siden av skjermen din? Jeg forstår meg ikke på slike folk. :p

8000891[/snapback]

bruker ikke ha det så sterkt. en stund siden jeg tok dette bildet og på den tiden var fjorttis faktoren min på fullt :p har tatt ut det ene lyset nå.

8000909[/snapback]

Jeg ble lei av det til slutt og. Før hadde jeg et Raidmax Cobra noe kabinett. Så sendte jeg en e-post til Microplex, og jeg fikk en til sidedør uten vindu. Men det holdt ikke for meg. Det endre med at jeg kjøpte et drittkabinett som forøvrig var billig. Her er et bilde av det, veldig gammelt bilde.

dsc02386mediumns8.jpg

Lenke til kommentar

Dette er altså min bule. Både nyryddet og nymøblert. :)

Håper den faller i smak selv om bildene er noe dårlige.

Her er altså selve nerdekroken.

dsc7092mekketlargezl8.th.jpg

Og slik ser kroken ut om man går litt nærmere.

dsc7098mekketlargenw5.th.jpg

Så, snur man seg til høyre, og finner en stor fin seng.

dsc7110mekketlargeup5.th.jpg

Og hvis man snur seg enda litt til høyre, tilbake til utgangspunktet, ser man sofaen.

dsc7104mekketlargecf9.th.jpg

Til venstre for sofaen står noe treningsutstyr.

dsc7124mekkalargezk8.th.jpg

Hva er en ninja uten sverdet sitt? :ph34r:

dsc7121mekketlargepp6.th.jpg

Yezzda, det var altså min nerdebule. :)

Lenke til kommentar
nei bruker ikke mus i venstre til vanlig. pga musearm i høyre, at jeg bruker den i venstre nå.

Hva er musearm?

8001481[/snapback]

musearm er en slags bettenelse i senene som går fra fingre til albue. du får ikke akkurat vodnt, men det er ett slags ubehag som gjør sånn at du får lyst til å slå armen hardt. veldig hardt.

On Topic igjen:

@northgarden

gjør ingenting om du har CRT når den er såppas stilig som den er. (: likte også veldig godt belysningen din. supert med sånn rolig, dempet belysning, ivertfall når du skal spille eller se på film.

også har du ninjasverd! :ph34r: niiice!

Endret av fredblic
Lenke til kommentar
Dette er altså min bule. Både nyryddet og nymøblert. :)

Håper den faller i smak selv om bildene er noe dårlige.

Her er altså selve nerdekroken.

dsc7092mekketlargezl8.th.jpg

Og slik ser kroken ut om man går litt nærmere.

dsc7098mekketlargenw5.th.jpg

Så, snur man seg til høyre, og finner en stor fin seng.

dsc7110mekketlargeup5.th.jpg

Og hvis man snur seg enda litt til høyre, tilbake til utgangspunktet, ser man sofaen.

dsc7104mekketlargecf9.th.jpg

Til venstre for sofaen står noe treningsutstyr.

dsc7124mekkalargezk8.th.jpg

Hva er en ninja uten sverdet sitt? :ph34r:

dsc7121mekketlargepp6.th.jpg

Yezzda, det var altså min nerdebule. :)

8003302[/snapback]

var veldig fin:) det eneste som kan endres er vel få en lcd skjerm (med tanke på plass). selvom det ikke trengs siden den passa så fint inn den du hadde!

Lenke til kommentar
NorthGarden: var fin bule det. ser du har litt papirer ved siden av pcen, og litt i vinduskarmen. du kunne kanskje ha arkivert dem på noen måte (skuffer el. )
Har en del hylleplass bak noen 'gardiner' her (ved siden av sykkelen), men der er det allerede stappfult.

Synes det funker like greit å ha det liggende i sofaen, på bordet og slikt. Men det er jo så klart penere med litt system.

var veldig fin:) det eneste som kan endres er vel få en lcd skjerm (med tanke på plass). selvom det ikke trengs siden den passa så fint inn den du hadde!
Har lenge siklet på en 21" Dell-skjerm, men det blir litt nedprioritert.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...