Minus Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Åh, nå har jeg fått nytt rom! Mangler bare å få inn noen pynteartikler o.l så kan jeg ta bilder og legge ut her. Har ingen verdens ting på veggene, så det må vel gjøres noe med, tenker jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvorfor er det bæsj på pulten din? 7989164[/snapback] Øøøøh, fordi jeg bæsjet der, kanskje? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvorfor er det bæsj på pulten din? 7989164[/snapback] Øøøøh, fordi jeg bæsjet der, kanskje? 7989268[/snapback] Ah, hvordan kan jeg være så dum? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det er ganske hyggelig her ja Må gjerne komme på besøk en gang 7987773[/snapback] Hehe, kanskje det. Men har det veldig bra her på mitt eget rom også. (Sjekk signatur) 7987837[/snapback] Ja, dere småunger koser dere med å bo hjemme hos mødrene deres, ey? ^^ min blogg har også masse bilder ;P 7988359[/snapback] Er ikke alle som er småunger her da. Syns det er bedre og bo hjemme nå da, når jeg har hele kjellern til dispansjasjon, enn å bo i den trange hyblen der- hvor det ikke er ordentlig kjøkken engang. Hjemme får man god mat(som regel), gratis, og hjemme alene en gang iblant. Måtte være litt negativ, slik jeg har opplevd at du har vært i mange andre tråder 7989167[/snapback] Er selv ingen unge men har huset for meg selv ca 90% av tiden, vi har et todelt hus hvor min onkel eier den ene delen og min far den andre, fattern tilbringer ca 90% av tiden hos onkel eller på jobb. eneste han er inne hos meg er når han sover Har bodd både på hybel og hjemme, på landet og i byen og Hjemme i byen er det beste. Fast jobb, skole, mat og man slipper unna en del regninger. Bloggen er oppdatert. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er ikke alle som er småunger her da.7989167[/snapback] ^^.. Det burde du også lukte at det bare var en spøk Kunne gjerne tenkt meg å bo hjemme selv, eller... egentlig ikke, men kunne tenkt meg å bo NÆRMERE hjemme ^^ Kjøkken har jeg jo også, men det er fellesområdet, så det har jeg ikke tatt bildet av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Det er ganske hyggelig her ja Må gjerne komme på besøk en gang 7987773[/snapback] Hehe, kanskje det. Men har det veldig bra her på mitt eget rom også. (Sjekk signatur) 7987837[/snapback] Ja, dere småunger koser dere med å bo hjemme hos mødrene deres, ey? ^^ min blogg har også masse bilder ;P 7988359[/snapback] :!: Ja, det er kjekt å bo hjemme. Endret 21. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 jeg for min del gleder meg til å flytte ut... jeg og bolle_bolle har lysttil å finne en hybel å dele og lage skikkelig nerdebule av heile dritten... Hater å bo hjemme Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvis ikke dere kan slutte å dra tråden over i offtopic-prat så kommer denne tråden til å bli stengt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 jeg for min del gleder meg til å flytte ut... jeg og bolle_bolle har lysttil å finne en hybel å dele og lage skikkelig nerdebule av heile dritten... Hater å bo hjemme 7991283[/snapback] ja. Har en penger til det er det greit nok. Men det koster mer enn man tror Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Det er godt å flytte hjemmefra ja. Men det er ikke så enkelt å lage seg en fet "nerdebule" når man bor alene, for pengene må brukes på andre ting. Eller, jeg overlever, med både borteboerstipend og lønning, men mye av pengene går på bilen, og annlegg i bilen gitt Hvis bilen også kan kalles en "nerdebule" så må jeg nesten ta bilde av den snart, når jeg har fått stylet bakasjerommet litt mere ----- Edit: @ darkness| sitt innlegg.. Tråden har holdt på sånn på samme måte nå i 254 sider. Hva handler tråden om? Hvordan du bor. Hva diskuterer vi? Hvordan vi bor. "Plutselig" skal det komme en ny moderator på forumet som skal stenge alt? ehm.. ja.. lykke til? Endret 21. februar 2007 av Steina Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Steina: Om du har lyst til å diskutere måten ting blir moderert, kan du ta dette på PM. Videre kommentarer til moderering kommer til å bli slettet fra denne tråden. Om du ønsker å beklage avgjørelser kan du ta dette på [email protected], eller som sagt sende meg en PM. Da setter vi en strek for den diskusjonen, og holder oss on topic. Og når jeg sier on topic så mener jeg nerdebuler, og ikke om man har lyst til å flytte ut, om folk er småbarn fordi de bor hjemme hos foreldrene sine og lignende saker. Enjoy and behave. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) vel, nå er det vel min tur til å poste bilder av bula mi hehe legger det i hysjhysj boks jeg, til ære for våre kjære 56k modem brukere Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor her bor jeg stort sett: Pcen min: litt ekstra Ram må man jo ha :!: og sparkesykkel til TG da seff Tven og Gitaren min selvfølgelig har jeg på disneychannel Colasamlinga mi: Digg med UV på rommet damene syns det er kult hvertfall Dette er på vei: Ny skjerm, 19" WS med DVI Ny stol! Nytt tastatur! alt skal seff på plass før TG Hva syns dere? Harald Endret 21. februar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 syns det var en fin bule Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) vel, nå er det vel min tur til å poste bilder av bula mi hehe legger det i hysjhysj boks jeg, til ære for våre kjære 56k modem brukere Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor her bor jeg stort sett: Pcen min: litt ekstra Ram må man jo ha :!: og sparkesykkel til TG da seff Tven og Gitaren min Colasamlinga mi: Digg med UV på rommet damene syns det er kult hvertfall Dette er på vei: Ny skjerm, 19" WS med DVI Ny stol! Nytt tastatur! alt skal seff på plass før TG Hva syns dere? Harald 7995260[/snapback] Pent. Men den CRT skjermen ødelegger litt av sjarmen da Hvor mye penger blir det på nytt utstyr? 4-5000? Endret 21. februar 2007 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) i know derfor: Dette er på vei: Ny skjerm, 19" WS med DVI nja, er ikke sikker... ikke så mye tror jeg... skal bruke under 2k på skjerm, under 1k på stol og kanskje 300 eller noe på tastatur så det begrenser seg litt selv hehe Endret 21. februar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Kommer med mitt kjøkken som et lite nerde bidrag, dette er det rommet jeg tilbringer nest mest tid i. Bilder av det main nerde rom kommer når dataen er oppe å går igjen... Endret 21. februar 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Fin bule Hagr, altho om du skal ha cola samling må du ha mer? Det der er da bare rundt 1 ukes forbruk Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kommer med mitt kjøkken som et lite nerde bidrag, dette er det rommet jeg tilbringer nest mest tid i. Bilder av det main nerde rom kommer når dataen er oppe å går igjen... 7995442[/snapback] Enormt pent! Det der kan vel ikke ha vært billig? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hagr: Den uv lampa lyste bra da Mon tro om en UV lysrør på 120cm gjør jobben enda bedre? Stemmer det at den pæren din er kjøpt på Clas Ohlson? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Bor hjemme enda Men de er mye vekke på dagene, når de er hjemme sitter de i stuen så har liksom kjøkkenet selv Også har vi mitt deilige rom med utsikt over Bergen sentrum, God dataen (se signatur), Stereon, Tv'n og sofaen hvor jeg og kompisene har sett masse god film og hatt mange gode latre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå