F.torres Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Her bor jeg. Må nesten slå ut veggen så jeg får plass til mer bord. Linuxboksen som står er skapet er koblet til høyre skjerm. Edit: Flere bilder. 7977571[/snapback] den boksen eller hva det heter der du har alle cd`ene og dvd`ene og spilla. hvor har du kjøpt det hen ? 7977647[/snapback] Jeg tror 99.9% at den hyllen er kjöpt på Biltema.... Har en sån selv på data romme, den ligner veeeeeldig i så fall på den jeg kjöpte på Biltema. 7978694[/snapback] ok får ta og se om jeg finner. er midt i blinken får det jeg trenger. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Frostbitten: Jeg ser du har Kingdom Hearts og Final Fantasy, men hvor har det blitt av KH2(Og litt savn på FFX-2, men så var ikke det akuratt det beste spillet jeg har spillt)....du skuffer når du ikke har KH2. Veldig fin bule... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Gode observasjoner. Jeg deltar i en konkurranse for å vinne FFX-2, så det blir vel med tiden. Jeg har aldri tatt meg til å runde KH1, så da er vel et innkjøp av toern ganske nytteløst,,,ennå. Tid er en dyd i disse dager. Dragon Quest VIII ligger forøvrig på gulvet, og det er spillet som engasjerer nå for tiden. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 http://pics.izte.net/index.php?kat=mitt-rom Dette er vel første gang rommet mitt har vært så ryddig at det har vært folkelig å ta bilde av det... Og joda, dassrull strategisk plassert Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hva gjør den dassrullen der da? :!: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hva gjør den dassrullen der da? :!: 7981399[/snapback] Ja, hva bruker man papir til? Papir kan da brukes til til å tørke opp andre ting enn.... hvadutenkerpå. Og -Shark- .. Prøver du å bli topp-poster i denne tråden eller noe, slik som du holder kommenterer alle som legger ut bilder? edit: Du er allerede det ja.. ikke så rart vistnok Endret 20. februar 2007 av Steina Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Ja, kan brukes til så mangt. Jeg liker meg her, problemer med det? Om man poster bildet, er det ikke da koslig med en tilbakemelding? -trenger ikke kommentere dine om du ønsker det- Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Ja, kan brukes til så mangt. Jeg liker meg her, problemer med det? Om man poster bildet, er det ikke da koslig med en tilbakemelding? -trenger ikke kommentere dine om du ønsker det- 7981578[/snapback] er enig der:) er morsomt og få tilbake melding. bilde av min bule kommer om ikke så lenge får vi holder på og pusse opp rommet mitt! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 http://pics.izte.net/index.php?kat=mitt-rom Dette er vel første gang rommet mitt har vært så ryddig at det har vært folkelig å ta bilde av det... Og joda, dassrull strategisk plassert 7981361[/snapback] Fine bilder. Er litt poro med to skjermer kobla til samme Pc Sikler på det selv, men koster litt.... Har no dog 20" skjerm da Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 post bilder vær så snill vil se åssen bula til folka ser ut:) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Hold dere on topic. Flere bilder, takk! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Et lite bilde av soveplassen min. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Har damen på veggen et monster som prøver å spise hodt hennes? Hvor er ansiktet? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 vi gutter trenger bare kroppen vi *bare tuller* Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Takk, darkness. Nå ødela du det lille jeg hadde til overs for den dama. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Takk, darkness. Nå ødela du det lille jeg hadde til overs for den dama. 7985129[/snapback] Hehe. Sorry Men resten av damen var jo fin da Lenke til kommentar
Espein Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hah, du får ta bilde av en jente du liker så printer du det ut å limer det over trynet til dama på bildet. En hybel kamerat hadde en del dame-plakater på veggen, så vi tok å printa ut mange bilder av ansiktet hans og limte over alle ansiktene til damene :!: EDIT: Skriveleif.. Endret 20. februar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Endelig har jeg fått gjort det, jeg har tatt bilder av bula mi! Trykk meg så skal du se! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeger Litejk? 7929825[/snapback] Born to be hunter. Endret 20. februar 2007 av Litejk Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Endelig har jeg fått gjort det, jeg har tatt bilder av bula mi! Trykk meg så skal du se! 7986709[/snapback] den virker ikke:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå