Heart Break Kid Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Her er min lille nerdebule: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Fin liten nerdebule Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Min bule: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Flott bule, -Shark-! Så litt trangt ut da. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Heart Break Kid: Fin bule, veldig praktisk å ha så mange strømuttak og nettverksuttak så nerme Endret 19. februar 2007 av Equerm Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Her er min lille nerdebule: 7974581[/snapback] Hvordan er lyden fra de Soundstick høytalerne? veldig pen bule. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Flott bule, -Shark-! Så litt trangt ut da. 7974915[/snapback] takk, Det er bare ''hovedplassen'' i rommet, der står en maskin og laptopen. På resten av rommet står resten, som annlegg,seng,server,en maskin til++ Så jeg sitter hovedsaklig inni ''trange'' kroken på rommet. I stua ved siden av står 2 servere til samt en arbeidsmaskin Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 .. veldig pen bule. 7975618[/snapback] Er det det? Hvilke bilder har du sett som vi ikke har sett? Jeg ser bare en nedslitt pult med og en PC. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Her er min lille nerdebule: 7974581[/snapback] Hvordan er lyden fra de Soundstick høytalerne? veldig pen bule. 7975618[/snapback] Lyden er overaskende bra. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 .. veldig pen bule. 7975618[/snapback] Er det det? Hvilke bilder har du sett som vi ikke har sett? Jeg ser bare en nedslitt pult med og en PC. 7976362[/snapback] Post bilde av din da, så får vi se hva som er bra Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) offtopic: Håper du blir frisk da hvordan er du på nett nå da? Laptop+trådløst nett på sykehuset? -Eller kunne du ikke dra til sykehuset uten pcen, så du måtte hjemmom? Ontopic: Post bilder da. Skal begynne og rydde min og er ferdig på søndag som kommer og kan poste bilde, håper det er ryddig til da. 7974254[/snapback] Har egen laptop her med 3G kort til internett, men pcen takler tydeligvis ikke grafikken til WoW så jeg tviler på at no annet funker, men vi får jo se. har ivertfall msn og forum Hamaestra har da med andre ord den ultimate nerdebula - Sykepleiere (hunnkjønn seff) - Seng døgnet rundt. - Fri adgang på mat og drikke.. ..men fra spøk til alvor! God bedring mann! Du fortjener det! 7974556[/snapback] Hehe, har en snor jeg kan dra i så kommer sykepleieren med hva det skulle være Tror jeg i tillegg får betalt fra forsikringa mi hvis jeg ligger her litt til så jeg får betalt for å ligge hele dagen foran Tven og Pcen og få servert mat og drikke Endret 19. februar 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 haha. Nydelig! kanskje jeg skal ta meg en tur til kvitfjell i vinterferien? man kan jo være "heldig" Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 haha. Nydelig! kanskje jeg skal ta meg en tur til kvitfjell i vinterferien? man kan jo være "heldig" 7977129[/snapback] Er ikke så mye og spøke over. Det kunne gått værre. Brukket nakken slik at en blir lamm, f.eks. Det ville iallefall ikke jeg. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Her bor jeg. Må nesten slå ut veggen så jeg får plass til mer bord. Linuxboksen som står er skapet er koblet til høyre skjerm. Edit: Flere bilder. Endret 19. februar 2007 av frostbitten Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Her bor jeg. Må nesten slå ut veggen så jeg får plass til mer bord. Linuxboksen som står er skapet er koblet til høyre skjerm. Edit: Flere bilder. 7977571[/snapback] den boksen eller hva det heter der du har alle cd`ene og dvd`ene og spilla. hvor har du kjøpt det hen ? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 frostbitten: Er det Dynavoice høyttalere jeg ser? Hvor mange? Modell? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 stisse2k: Jeg fikk den i julegave av eks-kjæresten. Skal komme på å spørre hvor hun kjøpte den om du sender en pm. Den er forresten lik på andre siden, bare omvendt antall CD/DVD. Genial sak. Ludacris: 2 stk. Dynavoice Challenger M-85. Spiller helt rått. Bare synd jeg ikke får kjørt subben noe særlig da vi nettopp har flytta fra storhuset og fått naboer vegg i vegg. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 kjedelig og ikke få brukt annlegget da Bor hjemme enda, men her kan det jo spilles for full guffe. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 stisse2k: Jeg fikk den i julegave av eks-kjæresten. Skal komme på å spørre hvor hun kjøpte den om du sender en pm. Den er forresten lik på andre siden, bare omvendt antall CD/DVD. Genial sak. Ludacris: 2 stk. Dynavoice Challenger M-85. Spiller helt rått. Bare synd jeg ikke får kjørt subben noe særlig da vi nettopp har flytta fra storhuset og fått naboer vegg i vegg. 7977881[/snapback] Hihi, okei. Har selv M-65 som frontsett til min 7,1 "mini kino" og de spiller bra, ja ! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Her bor jeg. Må nesten slå ut veggen så jeg får plass til mer bord. Linuxboksen som står er skapet er koblet til høyre skjerm. Edit: Flere bilder. 7977571[/snapback] den boksen eller hva det heter der du har alle cd`ene og dvd`ene og spilla. hvor har du kjøpt det hen ? 7977647[/snapback] Jeg tror 99.9% at den hyllen er kjöpt på Biltema.... Har en sån selv på data romme, den ligner veeeeeldig i så fall på den jeg kjöpte på Biltema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå