Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig bestilt nytt tastatur. Selv om det bare er et helt normalt Logitech, så er det bedre enn det gamle jeg har nå :p

Bilder av det, et nytt bord, XBOX360-en og en til skjerm legger jeg ut når jeg får tastaturet :)

7967042[/snapback]

 

Høres bra ut :thumbup:

 

Faris: Er heldig sånn sett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får vel slenge ut noen bilder jeg og...

 

Dette er rommet jeg tilbringer det meste av min tid hjemme i ;)

 

Den tv`en skal opp på veggen nå  :thumbup:

7963604[/snapback]

 

Høy høy, samme gardiner som meg jo :wee:

7968951[/snapback]

 

hehe.. Kult :)

 

 

Du FÅR 320 D en? Den koster vel rundt en halv mill?  :p

7966872[/snapback]

Ja, den koster noe rundt der.

 

Bor tilfeldighvis ikke i bærum?

 

On topic: Post bilder a :dribble:

7967639[/snapback]

 

Ikke faen om jeg bor i Bærum. Drammen her :w00t:

 

 

Nå må noen legge ut bilder her igjen :thumbup:

Endret av loozet
Lenke til kommentar
Omg Hamaestra hva skjedde?

7974018[/snapback]

Vel lang historie.

Jeg og to venner skal kjøre den bratteste bakken i kvitfjell, men når vi kommer til det bratteste henget på bunnen bestemmer vi oss for å gli saaakte sidelengs ned. Litt lenger opp i bakken tenker en eller annen tullking no litt annet. han kommer i ca 100km/t ned bakke og i det han hoppet utfor henget på bunnen der jeg er flyr han rett i ryggen på meg og slenger meg mage meter inn i skogen. Tullingen bare kjører videre helt til ahn ikke klarer mer pga skader. Jeg vokner så i skogen og husker ingenting og ser masse leger rundt meg. De sier jeg har ødelagt venstre skulder og brekt nakken. Senere får jeg vite at jeg også har spekt milten og nyra. Jeg blir tatt med til sykehuxet i Lillehammer der jeg ligger i noen dager og venter på svar fra Ullevåll anngående nakken og blir senere flydd til A-hus der jeg ligger nå.

 

Lurer litt på om jeg kan og i såfall om jegskal og hva som skjer hvis jeg saksøker han. Skal kanskje lage en tråd om det, men hvor ville den tråden passet best?

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Vel lang historie.

Jeg og to venner skal kjøre den bratteste bakken i kvitfjell, men når vi kommer til det bratteste henget på bunnen bestemmer vi oss for å gli saaakte sidelengs ned. Litt lenger opp i bakken tenker en eller annen tullking no litt annet. han kommer i ca 100km/t ned bakke og i det han hoppet utfor henget på bunnen der jeg er flyr han rett i ryggen på meg og slenger meg mage meter inn i skogen. Tullingen bare kjører videre helt til ahn ikke klarer mer pga skader. Jeg vokner så i skogen og husker ingenting og ser masse leger rundt meg. De sier jeg har ødelagt venstre skulder og brekt nakken. Senere får jeg vite at jeg også har spekt milten og nyra. Jeg blir tatt med til sykehuxet i Lillehammer der jeg ligger i noen dager og venter på  svar fra Ullevåll anngående nakken og blir senere flydd til A-hus der jeg ligger nå.

7974077[/snapback]

Fnis. Ikke bra, dum skitulling som ikke kan kjøre..

 

GL, håper du blir frisk.. :)

Lenke til kommentar
Vel lang historie.

Jeg og to venner skal kjøre den bratteste bakken i kvitfjell, men når vi kommer til det bratteste henget på bunnen bestemmer vi oss for å gli saaakte sidelengs ned. Litt lenger opp i bakken tenker en eller annen tullking no litt annet. han kommer i ca 100km/t ned bakke og i det han hoppet utfor henget på bunnen der jeg er flyr han rett i ryggen på meg og slenger meg mage meter inn i skogen. Tullingen bare kjører videre helt til ahn ikke klarer mer pga skader. Jeg vokner så i skogen og husker ingenting og ser masse leger rundt meg. De sier jeg har ødelagt venstre skulder og brekt nakken. Senere får jeg vite at jeg også har spekt milten og nyra. Jeg blir tatt med til sykehuxet i Lillehammer der jeg ligger i noen dager og venter på  svar fra Ullevåll anngående nakken og blir senere flydd til A-hus der jeg ligger nå.

7974077[/snapback]

Fnis. Ikke bra, dum skitulling som ikke kan kjøre..

 

GL, håper du blir frisk.. :)

7974090[/snapback]

Skal bli helt frisk, men det tar tid. Tror kanskje det tar ett år eller mer å bli helt frisk.

Lenke til kommentar

offtopic: Håper du blir frisk da :)

hvordan er du på nett nå da? Laptop+trådløst nett på sykehuset?

-Eller kunne du ikke dra til sykehuset uten pcen, så du måtte hjemmom? :cool:

 

Ontopic:

Post bilder da. Skal begynne og rydde min og er ferdig på søndag som kommer og kan poste bilde, håper det er ryddig til da. :roll::thumbup:

Lenke til kommentar

OT: huff... hørtes ikke pent ut, kjører aktivt selv og vet hvor mye krefter som faktisk er i sving i en slik bakke... Målhenget i kvitfjell er jo ganske bratt også. uansett: lykke til videre og god bedring...

 

On topic: tusen takk for bildene, gutta... nå har jeg rydda sia jeg skrev forrige post her :D niiiice forbedring må jeg si. Kommer kanskje bilde senere hvis dette er ønsket

 

EDIT: ojojoj. :D nå har jeg passert 1000poster :D også har jeg post nr. 5000 i denne tråden :dribble: nice :D

Endret av Hagr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...