Steina Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Prosjektor alt fra 5K til 30K.. Mest relevant; ~20K Lerrett alt fra 500 til 5K edit: .. bah.. F5 blir iallfall ikke utslitt ^^ Endret 13. februar 2007 av Steina Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvis jeg kjøper en te 6-7 lapper da? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Da har jeg ryddet, ommørblert litt samt hengt opp nye klapater på veggene. Bileter kommer så fort jeg får gang på kameraet. Lurer forresten på hvor jeg kan få plakatrammer, evt. plakatlister, for en rimelig penge. IKEA? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 trodde du fikk kjøpt det på IKEA ja Lenke til kommentar
veitch Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Her er min lille bule Romme mitt sett fra inngangsdøra Senga mi høgtalerane skriveborde Kled skape mitt Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) De høyttalerene dine så farlige ut. Pent rom Endret 13. februar 2007 av edge Lenke til kommentar
veitch Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hehe, spiller grise høgt:D Takk Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Å ha så store høytalere på et så lite rom da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er sånn som stefaren min har på teateret det der bare såvidt litt mindre.. Lenke til kommentar
veitch Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er sånn som stefaren min har på teateret det der bare såvidt litt mindre.. 7938132[/snapback] Hehe Dei er jo ikkje spess store egentilig Prøvde så vidt å ha forspill me dei ein gang, gidde faen, spilte høyt me bassen.. folk hadde høyrt at det rista eller ein svak basslyd nesten på 200 meters avstand (bur i eit byggefelt) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Altså, hvorfor i all verden har du slike høyttalere på ett slikt rom? Det er penger i dass, med mindre du fikk de billig, eller bruker de til konserter/annet.Og, hvorfor har du skjermen slik på skrå? Er da mye deiligere med skjermen midt på bordet. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er sånn som stefaren min har på teateret det der bare såvidt litt mindre.. 7938132[/snapback] Hehe Dei er jo ikkje spess store egentilig Prøvde så vidt å ha forspill me dei ein gang, gidde faen, spilte høyt me bassen.. folk hadde høyrt at det rista eller ein svak basslyd nesten på 200 meters avstand (bur i eit byggefelt) 7938196[/snapback] Hehe, rumla godt opp i gara der ja, huska det Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Noen bruker pengene sine på grom lyd, andre bruker de på et "gaming-maskin". Har selv kastet meg med Hifi/Hjemmekino bølgen litt før jul og er hekta Vurdere selv en sånn her nå, kommer godt med i hjemmekinoen Om ørene til veitch liker det de hører selv om rommet er lite(?) og høyttalerene store så er vel det det beste! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vurdere selv en sånn her nå, kommer godt med i hjemmekinoen 7938531[/snapback] Ja, og jeg har en Jackhammer i bilen. Men er vel ikke om å ha mest mulig bass i en hjemmekino vel? ^^ Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Altså, hvorfor i all verden har du slike høyttalere på ett slikt rom? Det er penger i dass, med mindre du fikk de billig, eller bruker de til konserter/annet.Og, hvorfor har du skjermen slik på skrå? Er da mye deiligere med skjermen midt på bordet. 7938430[/snapback] Du er i like godt humør som vanlig? Alltid kritisere og kjefte på andre, skal du gjøre. Er det rart folk er gale her. Lenke til kommentar
veitch Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Altså, hvorfor i all verden har du slike høyttalere på ett slikt rom? Det er penger i dass, med mindre du fikk de billig, eller bruker de til konserter/annet.Og, hvorfor har du skjermen slik på skrå? Er da mye deiligere med skjermen midt på bordet. 7938430[/snapback] Ehm, det stå på romme ja:P men blir mest brukt til fest og arragemang Lenke til kommentar
veitch Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen bruker pengene sine på grom lyd, andre bruker de på et "gaming-maskin".Har selv kastet meg med Hifi/Hjemmekino bølgen litt før jul og er hekta Vurdere selv en sånn her nå, kommer godt med i hjemmekinoen Om ørene til veitch liker det de hører selv om rommet er lite(?) og høyttalerene store så er vel det det beste! 7938531[/snapback] Jepp stemme det fy faen for ein sub! (L) fint å han ein slek ein du:) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Her kommer min "nye" bule. Et oversikts bilde. Har ikke ryddet på en stund, men det trur jeg blir gjort til helgen. Her er altså hoved"PCen". Jeg har faktisk samme høytalere som ReadHead. Pynt. Hvis dere ser etter så ser dere at dataen "henger" 2cm over bordet med "baken". Dette er fordi den trenger kjøling, og dette er enkleste måte å gjøre dette på. Dette er dataen som forhåpentligvis skal bygges opp. Det er en data fra Obs!, denne ble kjøpt i 1999. "My awesome TV-system!" 21" flatskjerm! Faktisk luksus på den tiden denne TVen ble kjøpt. Høytalerene er plassert slik pga de passer ikke helt bak sengen enda. Må strekke noe kabler. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Du er i like godt humør som vanlig? Alltid kritisere og kjefte på andre, skal du gjøre. Er det rart folk er gale her. Ja, huff. Hvis folk blir gale av at jeg kritiserer litt, så har de vel lite å gjøre her. Ehm, det stå på romme ja:P men blir mest brukt til fest og arragemang Ah, da er det forståelig. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja, huff. Hvis folk blir gale av at jeg kritiserer litt, så har de vel lite å gjøre her. 7943205[/snapback] Ok. Hadet bra folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå