Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

kjører dualscreen. men ja, har et terminal vindu oppe der.

skjerm til høyre brukes i hovedsak til å surfe på og programmer som jeg bruker mye.

den andre har jeg som sagt ssh tilkobling til servern min under bordet her... hvor jeg har irc etc.

Har kun ICE for tiden, men snill telenor mann ringte og sa at sentralen skulle bygges ut i løpet av mars.

så nu blir det 14mbit på meg.

Da vil servern fungere som router/gateway, fw, filserver(samba), webfilter(har to gutter på 9 og 11 :S må skjerme de fra intrawebs farer), og sikkert noe annet moro.

nye bilder dukker brått opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjører dualscreen. men ja, har et terminal vindu oppe der.

skjerm til høyre brukes i hovedsak til å surfe på og programmer som jeg bruker mye.

den andre har jeg som sagt ssh tilkobling til servern min under bordet her... hvor jeg har irc etc.

Har kun ICE for tiden, men snill telenor mann ringte og sa at sentralen skulle bygges ut i løpet av mars.

så nu blir det 14mbit på meg.

Da vil servern fungere som router/gateway, fw, filserver(samba), webfilter(har to gutter på 9 og 11 :S må skjerme de fra intrawebs farer), og sikkert noe annet moro.

nye bilder dukker brått opp.

7927096[/snapback]

Nice kunne du hjelp meg med no server greier?

Lenke til kommentar
zlurv: Har du kuka på skjermkabelen din? Så veeldig gult ut gitt.

7923900[/snapback]

Kan kanskje komme av vinkelen bildet er tatt i?

LCD skjermer er jo ikke akkurat "perfekte" på synsvinkler.

7924009[/snapback]

 

Jeg får ikke slikt på min skjerm? Enda det er billige greier vil jeg tro. Sees klart i 160 grader.

En kammerat hadde en skjerm som var slik, hver gang han whinet på cs blei skjermen gul pga dårlig signal i kablen.

Lenke til kommentar
zlurv: Har du kuka på skjermkabelen din? Så veeldig gult ut gitt.

7923900[/snapback]

Kan kanskje komme av vinkelen bildet er tatt i?

LCD skjermer er jo ikke akkurat "perfekte" på synsvinkler.

7924009[/snapback]

 

Jeg får ikke slikt på min skjerm? Enda det er billige greier vil jeg tro. Sees klart i 160 grader.

En kammerat hadde en skjerm som var slik, hver gang han whinet på cs blei skjermen gul pga dårlig signal i kablen.

7930304[/snapback]

 

 

Hadde jeg tatt meg tid til og justere hvitbalansen på kameraet og sånn, så hadde den blitt hvit. Er helt ny Packard Bell 19" Widescreen, så det er ingen problemer med den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Du hadde rått rom forresten =Øyvind=

7933872[/snapback]

Takk takk. :thumbs:

7934003[/snapback]

Hvor mye koster KUN projektor og lerret? er usikker på som det skrivas sånn men :p

7934024[/snapback]

 

 

Det jeg har eller sånn generelt?

 

Du kan få en projektor ned til 5000,- for tiden, men ikke forvent særlig mye av en sånn. Et billig lerret koster 200,- (Tupplur fra IKEA)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...