-Turin_Turambar- Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 -Turin_Turambar-: Hvordan er skjermen? mvh Anki 7907788[/snapback] Bare for å ha sagt det; ja, det er kun VGA-inngang, og det får sikkert mange til å le. Når det er sagt så er jeg kjempefornøyd. Både vanlig databruk, spilling, og selvsagt film får et stort løft! (24 tommer, for å være nøyaktig.) Den er jo også vesentlig billigere enn 24-tommere fra andre produsenter. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Laga en blogg med min jeg og T.J.'s Blogg Håper det funker 7906094[/snapback] hvor har du fått tak i den cola boxen? 7906549[/snapback] Vunnet på tivoli for 12-13 år siden. Synd de har sluttet med Skikkelige premier. alt du kan vinne nå er bamser Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Da har jeg oppdatert nerdebula mi en del. Har nå gått fra et bittelite blått bord(ikke en gang 1 meter i bredden), til et litt større men like lavt bord, så til den pulten jeg har nå. Fant det her i huset, min gamle. Så nå er det myye bedre å sitte på pcen. Samtidig fant jeg frem anlegget mitt, satte opp det sammen med noen gamle kassehøytalere som jeg fant. Ommøblert har jeg også gjort, er veldig fornøyd med hvordan det ser ut nå Litt store bilder, så har i spoiler: Staffeliet fikk jeg til jul Mye bedre når jeg har større pult: Seng med tilhørende katt: Seng, katt, tv og min soadskapdør <3 : Pus liker å sitte ved siden av meg på pulten : Tv med kassehøytalerne: Endret 9. februar 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Pent rom, Redhead. Fin tv, og søt pus Endret 9. februar 2007 av WhiteDragon Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Hehe, good old tv Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Søt katt! Liker katten din. Selv ønsker jeg meg en grå katt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Flott tv Fin modda maskin Stilige gardiner Søt pusekatt tips: ikke ha bassen oppå skrive bordet, blir bedre lyd om den er på gulvet. Stilrent og fint rom Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Oppdatert bloggen min bare noen få timer etter at den ble lagd fikk meg nye høytalere og enda en forsterker/kasettspiller Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor T.J.'s Blogg Endret 9. februar 2007 av T.J. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Hva skal du med alle de høytalerne? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Flott tv Fin modda maskin Stilige gardiner Søt pusekatt tips: ikke ha bassen oppå skrive bordet, blir bedre lyd om den er på gulvet. Stilrent og fint rom 7909772[/snapback] Pcen er ikke ferdig ennå da, men takk Og veit jeg burde ha suben på gulvet, men om jeg vil ha bra lyd så spiller jeg heller på anlegget. Cd spilleren står nemlig i skapet, liten ledning ut til høytalerne, ser den ikke tror jeg. Men da får jeg hvertfall bra lyd ^^ Går en del i system of a down ja. Alle cdene vett Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hva skal du med alle de høytalerne? 7909853[/snapback] Rive ned huset? hva ellers? neida, skal forhåpentligvis flytte snart og da skal de spres litt mer utover for å få mer spredning i lyden. har bare ingen annen plass å ha dem for øyeblikket. er god lyd i stua nå da Edit: Glemte å si det i sted men. System Of A Down FTW! Endret 9. februar 2007 av T.J. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 hehe. Ja- men hvorfor ikke bare gjøre det? = mer plass på pulten, bedre lyd, ikke så mye dunk rett i bordplata etc. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Meget pent rom, flatskjerm hadde gjort seg til XBoxen.. Plasser suben og selve pcen på gulvet. Bedre plass til rot på pulten.. XD Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Hadde pc og sub på gulvet før, men samla seg bare så jævelig mye støv. Liker å ha litt god gulvplass jeg. Men kommer sikkert til å plassere suben på gulvet etterhvert da, tar ikke så mye plass den. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Det et godt og høre Sett den ned nå Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Haha, orker ikke nå, fryser så fælt, så er godt innpakka i dyna Har ikke på noe musikk akkuratt nå, så kan fikse det i morra. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Najs bule og tv -Readhead- Skulle bare hatt en Nes eller en annen gammel konsoll til den tv'en så hadde det blitt perfekt. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Hehe, har da en gammel nes liggende her med spill, men kontrollerne funker ikke Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Flott bule -Readhead- Men sett subben ned på gulvet ja.. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Greit Da var det gjort^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå