Onyx Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det vet jeg ikke helt, men det er oppi loftet! Det er smalt, ja. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvorfor setter du ikke den CD-hyllen på gulvet? Ser ut som om den står litt i veien. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kanskje det? Men den er ikke så mye i vegen. Synes dere jeg burde henge opp skjermen min på veggen? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Du får jo mye bedre plass til tastatur/annet, men med mindre du har skikkelig stativ er det vanskelig å justere skjermen, da. Endret 7. februar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 har det samme selv. Høyre bakhøytaler kommer det lite eller ingenting ut av. Dårlig altså.. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 kommer med oppdatering til helga, har vært så heldig å "arve" LP spiller, forsterker og kasettspiller med tilhørende Sharp og Tandberg høytalere Har plutselig 7.1 uten Surround Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fått en semi-min nerdebule hos fadern nå: Samsung 40" HD-TV Denon forsterker(2x50w kontinuerlig) B&W høyttalere Kicker bra i filmer. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fått en semi-min nerdebule hos fadern nå: Samsung 40" HD-TV Denon forsterker(2x50w kontinuerlig) B&W høyttalere Kicker bra i filmer. 7897827[/snapback] Gi oss bilder da Skal ta bilder av min etter jeg har fått ryddet her. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det vet jeg ikke helt, men det er oppi loftet! Det er smalt, ja. 7895109[/snapback] Hehe Lurte fordi jeg så du hadde sikringskap på rommet:) Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kult, da kan du skru av strømmen når det passer deg (i hele huset ) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fått en semi-min nerdebule hos fadern nå: Samsung 40" HD-TV Denon forsterker(2x50w kontinuerlig) B&W høyttalere Kicker bra i filmer. 7897827[/snapback] Gi oss bilder da Skal ta bilder av min etter jeg har fått ryddet her. 7898326[/snapback] ja, kom opp med bilder.. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg får oppdatere den kjedelige Bula mi jeg da:P vis noen lure på bamsan e gava ifra dama mi. og fant og ut at linsa på cameraet mitt er litt skittent Endret 8. februar 2007 av Pe3 Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Her er min bule: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, jeg vet at det er rotete Prøvde meg med to skjermer Spillsamlinga Min nye musematte Og bokhylla(Uten så mange bøker) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg får oppdatere den kjedelige Bula mi jeg daFjortisbule? Store høyttalere uten 'filter' foran, gjennomsiktig bass, verdens mest harry kabinett, masse tomme burn-bokser og rusbrusflasker ... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Fin bule det der, Selklubber. Musematta di var kul, også er den fra Kukuxumusu. Har en Kukuxumusu t-skjorte. Morsomme saker. NorthGarden: Tenkte det samme, hehe. Endret 8. februar 2007 av Aylars Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Her er min bule ATM. Beklager elendig bildekvalitet : > Endret 8. februar 2007 av henrik_s Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg får oppdatere den kjedelige Bula mi jeg daFjortisbule? Store høyttalere uten 'filter' foran, gjennomsiktig bass, verdens mest harry kabinett, masse tomme burn-bokser og rusbrusflasker ... 7900023[/snapback] Kan si at filterene som du savner: ene er blitt hull i, Pga hund. og andre pissa hunden min på. så derfor bruker jeg dem ikke Fjortisskabinett? kjenner da mange 19-20 åringer med samme type fjortisskabinett. ikke kom å påstå ting.. haha, rusbrusene er etter kjæresten min, og det at jeg har alle tomflaskene og styr der, er pga av jeg kjøper, og drikker men gidder aldri å levere det inn. Plassering er helt irrelevant da det er utrolig lettt å bare sette dem der oppe Må vel ta og gjøre no med det snart =) Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 men når det sies, så kan jeg si at det med allt tomgodset, så kan rommet mitt virke ganske så fjortissaktig må omøblere, men gidder jo aldri ^^ Nye "filter" er uannsett på vei=) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nytt tastatur Tråløst Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Pulten fra skrå: Jeg har bare Dell skjerm og ikke pc, bare så det er sagt :!: Endret 9. februar 2007 av Bzerk1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå