Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Litt rotete, ellers fint. ROTETE?! Det er ikke rotete, det er helt sinnsytk vanvittig rydig! Det trodde jeg og. Er ikke sånn nå mer, da. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Da kommer jeg med en "update" Jeg har siden sist byttet rom! Check it out: Her sitter jeg... Donald, Nettverks kabler og reise tv m/ parabol og good shit Senga, stolen og nattbordet Rear left og right høytallerene har jeg plassert i vinduskarmen pga ledningene var ikke lange nok til å henge over vinduet og døra. Kabinettet mitt til venstre og... wtf? Veranda? Jepp: Pulten Uten blitz Klesskapet mitt og... wtf? Dør inn i veggen, jepp : Rote rommet, er det rotete på rommet mitt så hiver jeg alt inn der Kabinettet KOSS SB45 :love Lommebok og mobil Va tycks? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) koselig har du flyttet opp igjen nå fUzZy^??? koselig vei ut til fester og sånt da ut verandaen Endret 2. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) koselig vei ut til fester og sånt da ut verandaen Flott bule fUzZy^! Takk Endret 2. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Inn i helvete, så stor musematte! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 http://home.no.net/fuzzy2/hw/bula/bula1.JPG Inn i helvete, så stor musematte! Seff, Counter-strike *AWM-skills* Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Bra at du tok med bildet av mobilen og kortholderen din.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Bra at du tok med bildet av mobilen og kortholderen din.. Hehe, del av livet mitt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Bula... Måtte ta med mobilkameraet digitalkameraet er ødelagt. Edit: tok nytt bilde... lå et lag med fyllefaen på linsa fra i går da blei bildet med ett klarere... (Og ja, det er en ordentlig Savo stol, med knekt armlene (gikk litt hardt for seg en gang i fylla+cs )) Endret 2. mai 2005 av Feh Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) http://home.no.net/fuzzy2/hw/bula/bula9.JPG Rote rommet, er det rotete på rommet mitt så hiver jeg alt inn der Det leke garasje greiene der hadde jeg da jeg var liten Endret 2. mai 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 http://home.no.net/fuzzy2/hw/bula/bula9.JPG Rote rommet, er det rotete på rommet mitt så hiver jeg alt inn der Det leke garasje greiene der hadde jeg da jeg var liten Hehe, alle de lekene som ligger der låner niesa når hun er på besøk Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 beklager at jeg ikke har ryddet men..her er ihvertfall min bule: Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) beklager at jeg ikke har ryddet men..her er ihvertfall min bule:http://www.joshuapilkington.com/pictures/m...omputer.Bum.jpg Hva gjør du når det regner? Endret 2. mai 2005 av -NeoRag- Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Bildet ditt funka ikke ohh-noo Lenke til kommentar
Flames Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fra venstre: Laptop (Netshop 1557gls), hovedpc'en og helt til høyre står serveren. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nice kryp-inn Fuzzy. Likte spesielt det med verandaen. Hvor digg er det ikke å bare ta seg en tur ut der å ta seg en blås (om du røyker da selvfølgelig:P). *Ønske seg veranda* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Røyker ikke Men kan sitte der ute om sommeren med pc'n ^^ Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 litt uskarpe bilder men.. pc, tv, spill. og konsoller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå