Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan klarer du å overleve med alt det rotet, drittet på veggene, klistremerkene på skjermene, og slikt? Kanskje på tide å fjerne julenissen også?

7809607[/snapback]

Du driter deg ut. Det er lett å se at det er Windows 2000-temaet, med Office 07.

7819994[/snapback]

'Jeg vil ha Office 07 fordi det ser fancy ut, men er like ræva som alt annet Windows lager'.

7820031[/snapback]

OT: Noen som har stått opp med det gærne beinet? Kan du ikke bare la være å kommentere hvis du bare skal klage eller prate piss?

Vet dette også er ot, men syntes slike kommentarer som over her ødelegger en ellers knall bra tråd. :thumbup:

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Jeg postet på forrige side, mann!  :w00t:

7820318[/snapback]

Stilig bule det der ja.

Oppdaterte bilder av min, ikke skjedd så mye mer siden sist, bare mer rot egentlig.

Rotehyllen, samt et irriterende stort skap som tar opp mye gulvplass. Hvis noen vet om noen greie hylleløsninger til klær, ikke vær redd for å slenge ut en link.

post-50725-1170067269_thumb.jpg

Litt rotete her, men ellers greit:

post-50725-1170067355_thumb.jpg

Utsikten fra vinduet mitt, den halvveis nedsnødde bilen min:

post-50725-1170067422_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Oppdaterte bilder av min, ikke skjedd så mye mer siden sist, bare mer rot egentlig.

Rotehyllen, samt et irriterende stort skap som tar opp mye gulvplass. Hvis noen vet om noen greie hylleløsninger til klær, ikke vær redd for å slenge ut en link.

post-50725-1170067269_thumb.jpg

Litt rotete her, men ellers greit:

post-50725-1170067355_thumb.jpg

post-50725-1170067422_thumb.jpg

7822645[/snapback]

Du trenger noen esker til alt rotet. Med mange like esker ser det ryddig ut! :w00t:

Men ellers var det jo pent, Mike. Kanskje flytte antennen? :p

Endret av eewar
Lenke til kommentar

7822645[/snapback]

Nedsnødd?? Skal faen meg vise deg nedsnødd. Finner knapt bilen min.. Og måtte måkke bort brøytekant som var 1m høy og 1,5 meter bred bare for å få den ut..

7825372[/snapback]

Hhe, kanskje litt feil å si nedsnødd ja, det er snø på den er vel mer passende. Men kjenner meg igjen der, Brukte sikkert en halvtime på å grave den frem her forrige tirsdag, legger ved bilde. Det er tatt ETTEr jeg har måkt vekk all snøen rundt bilen, sikkert 1 meter brøytekant, så det er kun snøen på selve bilen som står igjen:

post-50725-1170092723_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...