xD^^ Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Er det 19"? Mange hZ klarer den? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Tror den er 20" men ~19", ettersom en 19" ~ 18". Jeg skal ta den bærbare opp og sjekke hvor høyt jeg får den. Jeg orker ikke å løfte den opp på pulten da den veier et tonn. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Fant ingen VGA kabel som ikke var i bruk, får ta det i morra. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det er nok ikke så altfor farlig, bare glem det du. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 bruker samme type CRT skjerm selv (Sony trinitron multiscan G500 ikke sant?). bortsett fra at min er 21" (og selve bilderøret er flatt og ikke bua som med de fleste CRT skjermer. ) 1 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er en Dell, men selve maskinvaren inni er laget av Sony, ja. Kjøpte den brukt på QXL fra JMData, jeg hadde fått det anbefalt. Det er en UltraScan P1110 om det sier det noe. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Beste sensruering jeg har sett, du har sensurert alt untatt mailen til personen det snakkes med. ^^' Helt grei bule da. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Min nerdebule for øyeblikket: Stressende.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan klarer du å overleve med alt det rotet, drittet på veggene, klistremerkene på skjermene, og slikt? Kanskje på tide å fjerne julenissen også? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Hvordan klarer du å overleve med alt det rotet, drittet på veggene, klistremerkene på skjermene, og slikt? Kanskje på tide å fjerne julenissen også? 7809607[/snapback] Skjønte at noen kom til å nevne det ^^ Klarer det fint faktisk rydder jeg, blir det like ille etter 2 dager uansett.. Plakatene på veggene har vært der i mange år, og bryr meg egentli ganske lite om dem, hatt dem der i årevis, og blir vel ikke tatt ned før jeg flytter ut. (som forhåpentligvis ikke blir så lenge til) Edit: og julenissen står da ikke i veien, og den skjermen med klistremerker er gammelskjermen min som bare brukes til film av å til nå Endret 27. januar 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Åjasså? Hva skyldes det? Men takk uansett 7785850[/snapback] Rå pc, 2 stk fine skjermer, digg skrivebord, XBOX360 (som jeg anntar at eg kobla til skjermene). anlegget ser også temmelig godt ut Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Jeg får ta å slenge opp noen bilder av min bule da Sett fra dørkarmen Rett til venstre med en gang man kommer inn på rommet er det en bokhylle Bilde av pulten fra tastaturet og opp Skjermen Tastaturet Musen På en hylle over skjermen har jeg noen pene seilbåter Til høyre for skjermen har jeg en lampe, kabler til mobil & iPod og mottaker for musen Så har jeg diverse blader, tidsskrifter og ark De CD-ene jeg spiller mest for tiden, resten står i stuen I kabinettholderen har jeg en bosskorg Ekstern harddisk på hyllen over bosskorgen. Står på en eske for å hinde vibrasjoner Til venste for skjermen har jeg en CD/DVD-holder jeg laget i 6. klasse Under der har jeg dette trauet til papirer Under pulten står PC-en Man finner også en Zyxel trådløs router og en CNet switch under pulten Sengen min Elsker denne kroken "Crocodiles, no swimming" Reklameplakat for Stones-konserten på Koengen Endret 28. januar 2007 av eewar Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fruktkake: Stilig bule. Jeg lurte litt på den Office'n din. Hvilken utgave er det du har? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det ser ut som Fruktkake har Mac OSX Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Startlinjen er jo fra Windows, og på topplinjen står det "Microsoft Word"... Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 MS Word finnes for Mac også, og man skal kunne få det til å se ut som Win i Mac Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Jaha... Ser heller ut som det er Mac Word i Windows... Jeg får ta å sjekke det opp. REDIGERT: Det er 2007 Beta 2 versjonen av Office. Endret 28. januar 2007 av Skogli Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Du driter deg ut. Det er lett å se at det er Windows 2000-temaet, med Office 07. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fruktkake: Stilig bule. Jeg lurte litt på den Office'n din. Hvilken utgave er det du har? 7819765[/snapback] Office 2007 er vel det... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jau, da var den saken oppklart. Den Officen vil jeg ha! *snuse rundt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå