Veronica Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Takk takk Er bare å komme på beøsk i kjelleren 7778724[/snapback] Prepare for sexytime. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Takk takk Er bare å komme på beøsk i kjelleren 7778724[/snapback] Prepare for sexytime. 7778823[/snapback] Kk!!11! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 hmmmmm............ fUzZy^: Ikke prøv å vær utro mot meg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Spiller du wow? Var en del rot der Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 rydde er lurt... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 På tide og oppdatere litt jeg og. Skal flytte snart så vet ikke hvor lenge jeg blir boende her, men det får vi se på. Når man skal inn på mitt rom i leiligheten(som jeg deler med en kompis) ser det slik ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Med en gang til venstre har jeg en liten "ladestasjon" hvor ting får ligge i fred og lade Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bortafor der igjen har jeg denne hylla med skrot. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så til høyre når du går inn i døra har du følgende(Sjekk min kose-te-kopp ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Der har jeg alt av gaming, inkludert Xbox'en. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og her har vi dataen med ekstern dvd-brenner(ligger under sofa/senga, godt skjult og stille!) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og tilslutt min nyeste anskaffelse ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Utenom det er det ikke stort å vise. Bare spør om det er no. 7714523[/snapback] Jeg misunner det noe helt utrolig mye Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Åjasså? Hva skyldes det? Men takk uansett Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Hvorfor klager folk over rot? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Hvorfor klager folk over rot? 7786349[/snapback] Fordi de skal føle seg bedre enn alle andre.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Hvorfor klager folk over rot? 7786349[/snapback] Fordi det er rotete? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Tror nok Steina blir slått av Equerm der. Men lenge siden jeg har postet noe her, men så har jeg ikke forandre noe heller. Hva syns dere om min nerdebule? https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...log&blogid=653& Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Tror nok Steina blir slått av Equerm der. Men lenge siden jeg har postet noe her, men så har jeg ikke forandre noe heller. Hva syns dere om min nerdebule? https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...log&blogid=653& 7786662[/snapback] Hmm, hvilket lerret bruker du? Tenker å skaffe meg en til prosjektøren min selv, nå har jeg bare en stor hvit stoffbit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Det står der hvis du leser litt 80" Adeo Greyvision lerret Endret 24. januar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Det står der hvis du leser litt 80" Adeo Greyvision lerret 7786723[/snapback] Ah, ok Pent lerret, men litt stiv pris for min del, og er er også ute etter et som rulles sammen på toppen Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Det er prosjektuke på skolen, jeg arbeider hjemme og har ryddet litt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skrivebordet tatt bakfra. Hunden min som står opp fra søvne når jeg tar bilde av han. Alle batteriene je gprøvde før jeg fant noen som ikke var tomme til digitalkameraet. Prosjektet i Microsoft Word. Snakker med de andre i gruppen med IM programmer, sensurerte litt da. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Litt vel store bilder, men ellers bra. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Hvorfor har du satt vekk den herligheten av en CRT-skjerm? 1 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Pent og ryddig nå ja Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Hvorfor har du satt vekk den herligheten av en CRT-skjerm? 7797893[/snapback] Kjøpte en widescreen for å se filmer på, og skjermkortet mitt setter ned kvaliteten på skjerm 2 alltid, så alt ser veldig dårlig ut på en CRT skjerm som skjerm 2. Nå er det mye mer behagelig, og jeg bruker skjermen til Skype/WLM/Googel talk, 'µTorrent' TV, og gjerne Last.FM så jeg kan kike litt over artisten jeg hører på (MediaMonkey AutoDJ) mens jeg spiller. For øyeblikket har jeg ikke bestemt meg hva jeg skal gjøre med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå