edge Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Err, tror ikke sub på bordet er en veldig god ide. Ellers hadde du en clean og fin bule Lenke til kommentar
sigz Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Neh, enig der. Er vel bare fordi jeg er lat. Tar den med frem og tilbake mellom muttern og fattern hver uke, og er for lat til å sette den under:p Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Nyhet! Bilder av min nylig ommøblerte rom kommer så snart jeg har fått ladet opp kameraet. Nyheter: - Enda et anlegg - 2 kalendere - finere. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Hvorfor står selve maskinen oppå bordet? -Den som ikke er ibruk altså. Mer plass om du setter den ned Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Hvorfor står selve maskinen oppå bordet? -Den som ikke er ibruk altså. Mer plass om du setter den ned 7770785[/snapback] Ville tro det er av samme grunn som at han har subben på bordet? (at han er for lat, og tar med PCen frem og tilbake fra mor og far) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Da har jeg flyttet ut fra min lille trange nerdebule i andre etasje og ned i kjelleren Den gamle nerdebula med det hjemmelagde kabinettet ...men så brandt det kabinettet ned. Jeg var på LAN hos en jeg kjenner og så begynte det å brenne på kjøkkenet i huset vi linket i. ...så da brukte jeg forsikringspengene på ny maskin: Og nå har jeg flyttet ned i kjelleren. Min nye kjellerbule: Fikk hjelp av kameraten min Per Andre til å flytte ned i kjelleren :!: TV'n Sofa hjørnet Fjernkontroller og bøker, sykt greit å ha den hylla der rett ved sofa'n Fjernkontroller til TV, parabol, DVD spiller. Musa og den lille fjernkontrollen er til PC'n Her sitter jeg som regel Nytt tastatur Litt midlertidlig rot i vinduskarmen Senga Klesskapet og annet dill Kul IKEA lampe Speil har jeg også.... Skal få meg et ordentlig digitalkamera om ikke lenge til. Da blir det bedre bilder Disse bildene er tatt med mobilen W850i. Skikkelig dårlig kamera. Endret 21. januar 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 fuzzy, vi har likedann tastatur Det er digg. Så det var ikke huset ditt som brant ned? Trodde muligens det jeg. Fint rom du har fått deg nå Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Så det var ikke huset ditt som brant ned? Trodde muligens det jeg. 7772543[/snapback] Nei, det var kameraten hans sitt hus som brant ned.. Mens han hadde PC'n der på LAN. Men.... masse lys fra kabinettet = Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Så det var ikke huset ditt som brant ned? Trodde muligens det jeg. 7772543[/snapback] Nei, det var kameraten hans sitt hus som brant ned.. Mens han hadde PC'n der på LAN. Men.... masse lys fra kabinettet = 7772559[/snapback] Er da bare noe LED LCD i front og 1-3 vifter inne i kabbi. Ikke så farlig. Men jeg er lei, sover i samme rom så null lys her Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Da har jeg flyttet ut fra min lille trange nerdebule i andre etasje og ned i kjelleren Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den gamle nerdebula med det hjemmelagde kabinettet ...men så brandt det kabinettet ned. Jeg var på LAN hos en jeg kjenner og så begynte det å brenne på kjøkkenet i huset vi linket i. ...så da brukte jeg forsikringspengene på ny maskin: Og nå har jeg flyttet ned i kjelleren. Min nye kjellerbule: Fikk hjelp av kameraten min Per Andre til å flytte ned i kjelleren :!: TV'n Sofa hjørnet Fjernkontroller og bøker, sykt greit å ha den hylla der rett ved sofa'n Fjernkontroller til TV, parabol, DVD spiller. Musa og den lille fjernkontrollen er til PC'n Her sitter jeg som regel Nytt tastatur Litt midlertidlig rot i vinduskarmen Senga Klesskapet og annet dill Kul IKEA lampe Speil har jeg også.... Skal få meg et ordentlig digitalkamera om ikke lenge til. Da blir det bedre bilder Disse bildene er tatt med mobilen W850i. Skikkelig dårlig kamera. 7772148[/snapback] Sykt leit at det flotte kabbinettet brant opp Uansett, nice bule og den nye pcen var det jo ikkeno å sette fingen på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 :!: Husker tråden om brannen, fuzzy. Fryktelig kjipt. Men jammen fin kjeller-stue. Der kan det bli bra hjemmekino! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 :!: Husker tråden om brannen, fuzzy. Fryktelig kjipt. Men jammen fin kjeller-stue. Der kan det bli bra hjemmekino! 7775327[/snapback] Hehe, jepp. Men tror ikke det blir noe før jeg får meg hybel Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Liker lampa du kjøpte på Ikea fUzZy^ blir vel en sånn hos meg også =)) bilder kommer etter update. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Den lampa er bare irriterende... Gult lys på grunn av teksturen og fargen på papiret... Er vel bare irriterende å ha lampa ved siden av tv'en også? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Den lampa er bare irriterende... Gult lys på grunn av teksturen og fargen på papiret... Er vel bare irriterende å ha lampa ved siden av tv'en også? 7776228[/snapback] Nope. Papiret rundt demper en del for lyset så det er egentlig bare behagelig synes jeg Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) En liten oppdatering av min bule kommer her ! 27" LCD TV er kjøpt inn til bula ! Endret 22. januar 2007 av aGal Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Er det behagelig å sitte med nesa inni skjermen? Blir det ikke litt sårt i øynene etterhvert? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Er det behagelig å sitte med nesa inni skjermen?Blir det ikke litt sårt i øynene etterhvert? 7778451[/snapback] Sitter i senga ca 2 meter unna skjermen, det funker bra ! Går ikke ann å sitte 1 meter unna skjermen, blir bare surrete i hode da, flytte hodet frem og tilbake som en raring ! Skal lage TV bord, da får jeg TV'n 50 cm lengre bakover, blir også litt penere og se på det da tenker jeg... Hele greia er tenkt som en "hjemmekino" etter hvert Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 VERY NICE fUzZy^. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 VERY NICE fUzZy^. 7778538[/snapback] Takk takk Er bare å komme på beøsk i kjelleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå